Ajaco Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Noen som spiller Priest her som kan fortelle meg om dette er et bra/dårlig build? Holy - PvE http://www.wowhead.com/talent#bch0bZfurrRkbkcdo Discipline - PvP http://www.wowhead.com/talent#bfhcrosrcorobhZh Setter utrolig pris på svar fra dyktige Priests! Jeg har ikke superpeiling på priest, men jeg inbiller meg at 2% haste er langt bedre enn 2 sec CD på PW:S. Jeg ville derfor tatt vekk 2 fra Soul Warding og heller plassert de i Darkness. As of the Disc build.. jeg er ikke vandt med Catac talents. Er vandt til å ha masse points til overs i andre trær for å specce offansivt osv. Hmm... gief more talent points? Strength of Soul ville jeg nok uansett skaffet meg, da. Iallefall om du skal arena. Kanskje ikke så farlig i rated BG og world pvp, men 2 sec mindre weakened soul pr heal er MYE, og PW:S er (var i TBC og Wotlk) en veldig viktig core skill for priest. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Finnes det Realm First First Aid og Cooking? Cooking finnes ihvertfall, regner med at first aid finnes også. Cooking ble tatt på min server etter bare noen få minutter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ble akkurat ferdig med alle questsa i Nespirah. Er det da ikke flere quests i Vashj? Må jeg da stikke til Mt. Hyjal? : ) Antar dette kommer litt seint, men du skal stikke tilbake til der du fikk questet til å stikke inn i Nespirah Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Tjent ca 10k på Obsidium ores, det går unna. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er stuck på skola. Får ikke spilt. Verden er imot meg Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er på skolen selv Var bare rett innom å sjekket AH, så da lå deg 5k til meg i postkassen Farme mer idag og få meg til 525 i mining så levle JC, med mindre noen andre anbefaler professions her. /belf paladin Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Til raiding og PvP funker jo Jewelcrafting og Enchanting drit bra sammen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kan jeg laste ned Cataclysm-klienten fra nett? Jeg har ikke DVD-ROM på denne maskina og kunne tenkt meg Cata for å spille med 2 FPS på skolen. Har jo kjøpt spillet alt, så burde vel være en mulighet for det ... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kan jeg laste ned Cataclysm-klienten fra nett? Jeg har ikke DVD-ROM på denne maskina og kunne tenkt meg Cata for å spille med 2 FPS på skolen. Har jo kjøpt spillet alt, så burde vel være en mulighet for det ... Husk at det er rundt 18gb da. Just saying. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Dinga 85 for en time siden, digg å være ferdig så kjapt. Ja, dinga klokka 2300 i går etter 21 timers solo-questing. Grei følelse å være ferdig Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Gleder meg til å komme hjem så jeg kan farme G Digger markedet nå... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Til raiding og PvP funker jo Jewelcrafting og Enchanting drit bra sammen. Kan vel bare farme litt gold med miningen så snu helt om og begynne med ench og JC. Får se, er litt lei av mining nå etter en lang tid og aner ikke hva den andre professionen min skal være. Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kan jeg laste ned Cataclysm-klienten fra nett? Jeg har ikke DVD-ROM på denne maskina og kunne tenkt meg Cata for å spille med 2 FPS på skolen. Har jo kjøpt spillet alt, så burde vel være en mulighet for det ... Jepp, logg inn på wow-europe.com så kan du laste ned klienten. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er det noen mod som viser om man mangler quests i en zone? Mangler 4 quest i vasj for achivment. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Everyquest Vet ikke om den er oppdatert til cata, men... Lenke til kommentar
OrderOfPotter Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Slenger et spørsmål til ut i lufta, noen som vet om noen spots for å farme embersilk cloth? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kan jeg laste ned Cataclysm-klienten fra nett? Jeg har ikke DVD-ROM på denne maskina og kunne tenkt meg Cata for å spille med 2 FPS på skolen. Har jo kjøpt spillet alt, så burde vel være en mulighet for det ... Jepp, logg inn på wow-europe.com så kan du laste ned klienten. Fant den aldri (og nettet her er uansett tregt og ustabilt), så jeg endte opp med å kopiere det hele fra en kompis i stedet. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Yeeij. I dag kom endelig den fysiske kopien min.. to dager for seint. Første og siste gang jeg setter min lit til amatørene i Elkjøp. Heldigvis har de 30 dagers returrett så jeg tapte kun noen få kroner på å kjøpe digitalt istedenfor. Lenke til kommentar
SAved Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kan jeg laste ned Cataclysm-klienten fra nett? Jeg har ikke DVD-ROM på denne maskina og kunne tenkt meg Cata for å spille med 2 FPS på skolen. Har jo kjøpt spillet alt, så burde vel være en mulighet for det ... Jepp, logg inn på wow-europe.com så kan du laste ned klienten. Må man ikke logg in på battle.net for og se sine kopier av blizzard spill? Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kan jeg laste ned Cataclysm-klienten fra nett? Jeg har ikke DVD-ROM på denne maskina og kunne tenkt meg Cata for å spille med 2 FPS på skolen. Har jo kjøpt spillet alt, så burde vel være en mulighet for det ... Jepp, logg inn på wow-europe.com så kan du laste ned klienten. Må man ikke logg in på battle.net for og se sine kopier av blizzard spill? Når man logger inn på wow-europe så er det en "Upgrade to cataclysm"-banner et sted på den første siden. Mener det var det eneste jeg gjorde iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå