Slimda Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Da er jeg endelig 85 og godt er det Tssk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har ikke brukt noe CC i det hele tatt i Cata hittil, men merker at de slår hardere, og at healere sliter litt mer. Men det er bare bra. Heroics blir genialt! Ja, jeg tror heroics vil bli veldig bra, er vel 85 i morgen tipper jeg, er 83 nå. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 83 på skola idag. så blir det nok en 84 i morra. så er det 85 på fredag før jeg legger meg. er uldum noe bra? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Catac release 00:00 Tirsdag -> Game 02.00 -> Sove -> Skole -> Hjem 16.00 mandag -> Jobb -> Hjemme 22:00 -> Fulføre en lekse -> Sove -> Skole -> Hjemme 16.00 tirsdag -> Heftig norskprosjekt -> 3 timer kø, gamer fra 23.00 til 01.30 -> Sove -> Skole (idag) -> Jobb -> Sove -> Skole -> Jobb -> Sove -> Skole -> SÅ GAME. På fredag. JEG VIL GAME NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Synd det kommer å bli en stund til jeg får oppleve Cataclysm. Kjøpte det i går, og har kun en lvl 33 nå. Hadde vel vært rundt lvl 40-45 hadde det ikke vært for at jeg kjøpte det i byen. Satser på å hitte lvl 60 på Fredag og levle 60-70 på et par dager. Deretter må meg gjennom Wotlk content som jeg absolutt hater. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 83 på skola idag. så blir det nok en 84 i morra. så er det 85 på fredag før jeg legger meg. er uldum noe bra? Uldum var veldig fint imo Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Likte questene med Harrison Jones. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 De var fantastiske Skal fortsette å queste litt idag tror jeg for rep med de forskjellige factionene Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Må treffe 85 idag, så jeg får prøvd meg på Heroics! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Absolutt. Har enda ikke besøkt noen quartermasters for 85 enda får vi noe tabard for rep farming? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jau, var innom quartermaster for de løvekentaurene i Uldum igår, og de selger tabard. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Noen som spiller Priest her som kan fortelle meg om dette er et bra/dårlig build? Holy - PvE http://www.wowhead.com/talent#bch0bZfurrRkbkcdo Discipline - PvP http://www.wowhead.com/talent#bfhcrosrcorobhZh Setter utrolig pris på svar fra dyktige Priests! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Jeg må si jeg virkelig ekspansjonen så langt, og jeg tror heroics vil bli genialt bra. Må komme meg til 85 asap nå, så jeg får gearet meg opp. Lurer litt på om jeg skal gå tank mainspecc i Cata, har bare tanket til nå, og jeg vet guildet er litt på utkikk etter en DK tank.. Så at TFR fikk en god del Realm firsts i går, imponerende. For guildet jeg er i sin del ble det realm first enchanting, av samme fyren som tok realm first 450 enchanting. Endret 8. desember 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 En fyr på serveren vår fikk både Realm First Mage, Enchanting og Inscription. Og han satt online til langt på kveld, til tross for at han hadde spilt konstant siden midnatt til tirsdag. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Cata så langt har vært kjekke greier Utenom at jeg ble kicket fra Throne of the tides fordi jeg DCet i 1-2 min Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 En fyr på serveren vår fikk både Realm First Mage, Enchanting og Inscription. Og han satt online til langt på kveld, til tross for at han hadde spilt konstant siden midnatt til tirsdag. Det er ikke akkurat noe problem, det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Cata så langt har vært kjekke greier Utenom at jeg ble kicket fra Throne of the tides fordi jeg DCet i 1-2 min Var så heldig at jeg fikk lov til og gå afk i 10 min fra en gruppe i Stonecore, alltid fint med hyggelige folk Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Realm First Mining ble tatt på rundt 20-40 min på Ragnaros. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Finnes det Realm First First Aid og Cooking? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Alle factions gir tabards etter friendly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå