Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Har ikke brukt noe CC i det hele tatt i Cata hittil, men merker at de slår hardere, og at healere sliter litt mer. Men det er bare bra. Heroics blir genialt!

 

Ja, jeg tror heroics vil bli veldig bra, er vel 85 i morgen tipper jeg, er 83 nå.

Lenke til kommentar

Catac release 00:00 Tirsdag -> Game 02.00 -> Sove -> Skole -> Hjem 16.00 mandag -> Jobb -> Hjemme 22:00 -> Fulføre en lekse -> Sove -> Skole -> Hjemme 16.00 tirsdag -> Heftig norskprosjekt -> 3 timer kø, gamer fra 23.00 til 01.30 -> Sove -> Skole (idag) -> Jobb -> Sove -> Skole -> Jobb -> Sove -> Skole -> SÅ GAME. På fredag.

 

JEG VIL GAME NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.

Lenke til kommentar

Synd det kommer å bli en stund til jeg får oppleve Cataclysm. Kjøpte det i går, og har kun en lvl 33 nå. Hadde vel vært rundt lvl 40-45 hadde det ikke vært for at jeg kjøpte det i byen.

 

Satser på å hitte lvl 60 på Fredag og levle 60-70 på et par dager. Deretter må meg gjennom Wotlk content som jeg absolutt hater. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg må si jeg virkelig ekspansjonen så langt, og jeg tror heroics vil bli genialt bra.

 

Må komme meg til 85 asap nå, så jeg får gearet meg opp.

Lurer litt på om jeg skal gå tank mainspecc i Cata, har bare tanket til nå, og jeg vet guildet er litt på utkikk etter en DK tank..

 

Så at TFR fikk en god del Realm firsts i går, imponerende.

For guildet jeg er i sin del ble det realm first enchanting, av samme fyren som tok realm first 450 enchanting.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...