Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Fordi alle tunnelvision-leveler. Fant forresten ut at båten nå lå i Rut'theran Village. Jævli fint. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Halvveis til 85. Fikser resten imorra. Så kan de andre drive å rote rundt på 81 og slikt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er vel like greit å gi faen i Hyjal en stund og starte en ny goblin eller worgen og kose seg med startområdene. Orker ikke dette mere. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) jeg driver fortsatt å venter på account name og password på min gamle acc. hvis ikke karen gir dem til meg i morra, må jeg vel ringe blizz support og sende inn kopi av pass osv. tar jo 1 uke å få igjen account name og password. har lyst å spille sugent å begynne som lvl 1 igjen da. men, min alt character. skal det være death knight eller ele shaman? =) Endret 7. desember 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
jH- Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Dinga 85 for en time siden, digg å være ferdig så kjapt. 1 Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 jeg driver fortsatt å venter på account name og password på min gamle acc. hvis ikke karen gir dem til meg i morra, må jeg vel ringe blizz support og sende inn kopi av pass osv. tar jo 1 uke å få igjen account name og password. har lyst å spille sugent å begynne som lvl 1 igjen da. men, min alt character. skal det være death knight eller ele shaman? =) Var det du som gav vekk accounten din til en fyr? Isåfall er det ikke vits å ringe blizz. De finner ut om den er hacket osv. Dessuten ville det være råttent gjort. Om det er tilfellet, må du starte shaman, siden du ikke kan lage death knight før du har en char i lvl 55:P Lykke til, hva som en måtte skje. Dinga 85 for en time siden, digg å være ferdig så kjapt. Hvilken class? Priest, Pala eller Mage? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Dinga 85 for en time siden, digg å være ferdig så kjapt. Hvilken class? Priest, Pala eller Mage? Priest. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nice. Artig å lvl? Lurer på hvilken jeg skal starte med. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) jeg driver fortsatt å venter på account name og password på min gamle acc. hvis ikke karen gir dem til meg i morra, må jeg vel ringe blizz support og sende inn kopi av pass osv. tar jo 1 uke å få igjen account name og password. har lyst å spille sugent å begynne som lvl 1 igjen da. men, min alt character. skal det være death knight eller ele shaman? =) Var det du som gav vekk accounten din til en fyr? Isåfall er det ikke vits å ringe blizz. De finner ut om den er hacket osv. Dessuten ville det være råttent gjort. Om det er tilfellet, må du starte shaman, siden du ikke kan lage death knight før du har en char i lvl 55:P Lykke til, hva som en måtte skje. gav den gratis til en venn av en venn. snakka med han på tlf senest mandag og han sa jeg kunne få den tilbake. skulle sende meg en mail med password. men han er tydeligvis treg el kanskje han bare ikke gidder likevel. han slutta å spille på acc noen mnd tilbake og siden jeg skal begynne nå, derfor vil jeg gjerne ha min gamle acc tilbake. ødelegger ingenting for han Endret 7. desember 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Worgen sin starthistorie er dritkul forresten. Anbefaler alle som er pisslei pve-ganking i 80-areas om å ta en pause og starte en lvl 1. Bare for historiene sin del. Og skru på musikken. Perfekt horror-film musikk med harpsichords som hovedinstrument. Endret 8. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) 83 Ding her nå. Tar vel 84 før skole i morra Merker folk ikke klarer og CC'e en dritt. Ei heller noe annet. Alle failer på starten av The Stonecore. Blir mildt irritert. Endret 8. desember 2010 av Refsa Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 CC? Er da bare å drepe i stedet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 You are going to fail bad at Cataclysm. Ikke bare å druse på i The Stonecore. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Stonecore er har litt mer trashmobs enn vanlig men er fortsatt ikke spesielt vanskelig. Løint å være i utlandet med bare laptop under launch. Blir veldig lite spilling så må nok vente en stund før jeg kan bli 85. Det suger litt mtp å kjøre instance med guildmates men jaja. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Tok Stonecore uten at noen brukte noe CC i det hele tatt. Men nå hadde vi jo pro wrathful gladiator Shawir som tank med full 277 iLevel tank gear og de andre var også veldig bra gearet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Eneste CC vi bruke i Stonecore var sheep på en flyer. Men mest fordi de to fury warriorene vi hadde bare elsket å stå foran moben når den gjorde den cleave abilityen. Resten var veldig lett. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ble akkurat ferdig med alle questsa i Nespirah. Er det da ikke flere quests i Vashj? Må jeg da stikke til Mt. Hyjal? : ) Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Minimalt med CC så langt, mer enn wotlk som ikke hadde noe men forsatt veldig overfladisk og egentlig unødvendig så langt :\ Men det kommer kanskje i hc. Endret 8. desember 2010 av Nycoplus Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Da er jeg endelig 85 og godt er det Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har ikke brukt noe CC i det hele tatt i Cata hittil, men merker at de slår hardere, og at healere sliter litt mer. Men det er bare bra. Heroics blir genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå