Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg driver fortsatt å venter på account name og password på min gamle acc.

hvis ikke karen gir dem til meg i morra, må jeg vel ringe blizz support og sende inn kopi av pass osv. tar jo 1 uke å få igjen account name og password.

har lyst å spille :(

sugent å begynne som lvl 1 igjen da.

men, min alt character.

skal det være death knight eller ele shaman? =)

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

hvis ikke karen gir dem til meg i morra, må jeg vel ringe blizz support og sende inn kopi av pass osv. tar jo 1 uke å få igjen account name og password.

men, min alt character.

Var det du som gav vekk accounten din til en fyr? Isåfall er det ikke vits å ringe blizz. De finner ut om den er hacket osv. Dessuten ville det være råttent gjort.

Om det er tilfellet, må du starte shaman, siden du ikke kan lage death knight før du har en char i lvl 55:P

Lykke til, hva som en måtte skje.

Dinga 85 for en time siden, digg å være ferdig så kjapt. :p

Hvilken class? Priest, Pala eller Mage?:)

Lenke til kommentar

men, min alt character.

Var det du som gav vekk accounten din til en fyr? Isåfall er det ikke vits å ringe blizz. De finner ut om den er hacket osv. Dessuten ville det være råttent gjort.

Om det er tilfellet, må du starte shaman, siden du ikke kan lage death knight før du har en char i lvl 55:P

Lykke til, hva som en måtte skje.

gav den gratis til en venn av en venn.

snakka med han på tlf senest mandag og han sa jeg kunne få den tilbake.

skulle sende meg en mail med password.

men han er tydeligvis treg el kanskje han bare ikke gidder likevel.

han slutta å spille på acc noen mnd tilbake og siden jeg skal begynne nå, derfor vil jeg gjerne ha min gamle acc tilbake. ødelegger ingenting for han :)

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Worgen sin starthistorie er dritkul forresten. Anbefaler alle som er pisslei pve-ganking i 80-areas om å ta en pause og starte en lvl 1. Bare for historiene sin del.

Og skru på musikken. Perfekt horror-film musikk med harpsichords som hovedinstrument.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Stonecore er har litt mer trashmobs enn vanlig men er fortsatt ikke spesielt vanskelig.

Løint å være i utlandet med bare laptop under launch. Blir veldig lite spilling så må nok vente en stund før jeg kan bli 85. Det suger litt mtp å kjøre instance med guildmates men jaja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Eneste CC vi bruke i Stonecore var sheep på en flyer.

Men mest fordi de to fury warriorene vi hadde bare elsket å stå foran moben når den gjorde den cleave abilityen.

Resten var veldig lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...