depeche Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Startet på nytt med wow for noen dager siden, og fikk pga tilbud vanilla wow for 40 kr. Jeg og en kompiss bestemte oss for å kjøre RAF noen dager etter, og nå er tilbudet over og jeg må ut med 120kr Ble plutselig ikke så billig likevel, når jeg må ut med 500 til for alle expansions . Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Spiller på lightning´s blade..før idag var det var realm first på rekke og rad...paragon hitta 85..var vell 5 stykk på 10 min Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Not amused over Cataclysm så langt, men kan ha noe med den store gankfesten som aaaaaaaldri tar slutt. Suger å være Alliance på horde dominerte realms. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg liker det uhyre godt. Forøvrig suger det hardt at jeg er opptatt fra i dag til og med lørdag kveld med en mulighet til å få spilt litt på torsdag. FML. Lenke til kommentar
Oyvndr Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Finnes det en plass jeg kan se Horde / Alliance ratios? Jeg vil spille på en server hvor det er nogenlunde 50/50 med en del folk. Og hvor mye kan man evt. stole på de sidene som oppgir ratio? http://www.warcraftrealms.com/census.php Ligger vel en oversikt over forholdet mellom Alliance og Horde her, men jeg har ingen anelse om det stemmer. Over og ut. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Faen altså, kartet mitt har bugget seg til helvete så jeg brukte rundt tre timer i den grusome sonen Vashj'ir på å gå rundt og ikke fatte en jævla dritt. Stakk så til Mount Hyjal og nå bare forsvinner alt fra kartet mitt i tillegg til at jeg ikke kan skrive noe in-game. ASDASDASD. Lenke til kommentar
keZ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Hvordan kommer jeg meg tilbake til Vash'jir? jeg tok ikke fp'n der edit: nvm . fant ut at det var en portal i org Endret 7. desember 2010 av keZ 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Denne migraten tar ubehagelig lang tid. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Må avbryte spillingen nå fordi jeg må opp kl 6 i morgen Ryktene om at jeg har spilt 20 i strekk og drukket 60 og noe redbull er forresten ikke sanne, har bare spist skive med prim og drukket noen liter vann. God natt bois n gurls Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Fortsatt fullstendig useless å prøve å queste i Hyjal..arggggggh. Gankfest 2k. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvorfor i all verden spiller du på et PvP-realm dersom du ikke takler PvP? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Nei, ikke PVP realm. Bare at alle ganker questmobs hele tiden så jeg aldri blir ferdig Hver gang jeg tenker "endelig har jeg bossen alene" så kommer det 3-4 andre og rapper den fra meg når den spawner. Endret 7. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) er glad jeg er på en PvE server noja edit: Ding lvl 20. uff, hvor teit worgen "mount" er. Endret 7. desember 2010 av MysticoN Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nei, ikke PVP realm. Bare at alle ganker questmobs hele tiden så jeg aldri blir ferdig Hver gang jeg tenker "endelig har jeg bossen alene" så kommer det 3-4 andre og rapper den fra meg når den spawner. I dag spilte jeg i seks-syv timer og kom meg akkurat til 81 fordi questene var så fucked up. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Wowcrash, fantastisk! Har nå ventet ved Logging in to game server i 20 minutt. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 er glad jeg er på en PvE server noja edit: Ding lvl 20. uff, hvor teit worgen "mount" er. Hvorfor det? Er jo der man slipper å bli ganket:P Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nettop spilt gjennom startsonen til Worgen og jeg må si det var skikkelig morro. Faktisk gøy å levle fra 1-13 Nå skal jeg ta en øl, fordi jeg har vært flink Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ikke sant. Jeg brukte 15 minutter på få tak i EN av TOLV drager som bare spawner i et lite område.. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har brukt 20 min på å stuke rundt i Darnasus og Darkshore for å finne veien til SW. Finner det fortsatt ikke. Trodde det var en båt i darkshore jeg, men den forsvant jo med catac. Har ikke vært alliance på leeenge. Halp? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Agamaggan er PvP, men er så å si ikke ingen som dreper hverandre mens de quester Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå