Der Kommissar Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 OMG HORE, tok twins i dag, bydde som f på diademet for å få Deathdealer's Helm, og tapte med lusne 8 dkp for en paladin. Suger maks at paladins i det hele tatt skulle trenge samme questitemet. Passer liksom ikke helt Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 I går så jeg mitt aller første epicdrop, et 2h sverd i ZF. Shadowblade, tror jeg det het. Det proccet ihvertfall en shadowbolt. MEN jeg er priest, og jeg fikk ikke neede :'( Ville jo gi det til warrioren min!! Fyyyy faen, et 39 epic sverd i BG er jo.. pørrrfikt! Sorry, måtte bare rope litt.. følte meg litt bedre etter at jeg kjøpte Witchblade med warrioren da ^^ 6801129[/snapback] ' Shadowblade er en epic 1 hånds dagger... Shadowblade 6801816[/snapback] Tipper han mener Nightblade 6802340[/snapback] Riktig det Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Whiiiiiiiiiiii neutral med brood of nozdormu Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Whiiii, exalted med Zandalar tribe. Mojo på Demoniac-skuldre og epic neck, here I come. +500dmg hvis jeg bruker Tome of the lost og DM-trinketen. Et mål er nådd. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Whiiii, exalted med Zandalar tribe. Mojo på Demoniac-skuldre og epic neck, here I come. +500dmg hvis jeg bruker Tome of the lost og DM-trinketen. Et mål er nådd. 6805501[/snapback] Tenkte jeg skulle bli exalted i får jeg også, meg manglet 200rep når vi var ferdige med jin'do men jeg greide å huke tak i meg Fang of Venoxis . Til og med Zulian tigern droppet, forbannte meg over at jeg ikke hadde nok DKP. Endret 5. september 2006 av xanth0s Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Beklager dårlig spørsmål.. Men, jeg er Knight Lietunant nå, har 26,024 i honour rating nå. Hvor mye trenger jeg til neste rank? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Beklager dårlig spørsmål.. Men, jeg er Knight Lietunant nå, har 26,024 i honour rating nå. Hvor mye trenger jeg til neste rank? 6806700[/snapback] Det kommer helt an på hvor mye honor de andre på serveren din har, så ingen vet det enda. :] jeg greide å huke tak i meg Fang of Venoxis Skaffa den til shaman'n min aller første gang jeg var i ZG, første guild run. Vi tok 1 eller 2 bosser bare. ^^ Endret 5. september 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
War Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Er det noen guider på hvor det lønner seg å få rep med hvilke klasser uavhengig av yrker? Full rep med krigeren så får jeg bare caster trinketer osv hadde ikke vert noe særlig. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 War. Du kan sjekke hos Blizard Europe. Der står alt du trenger å vite. Som eksempel cenario hold, timbermaw hold osv for alle proffesions. Samme gjelder for BG`s Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Whiiii, exalted med Zandalar tribe. Mojo på Demoniac-skuldre og epic neck, here I come. +500dmg hvis jeg bruker Tome of the lost og DM-trinketen. Et mål er nådd. 6805501[/snapback] Tenkte jeg skulle bli exalted i får jeg også, meg manglet 200rep når vi var ferdige med jin'do men jeg greide å huke tak i meg Fang of Venoxis . Til og med Zulian tigern droppet, forbannte meg over at jeg ikke hadde nok DKP. 6805964[/snapback] kjøp 2 bijous? jeg kjøpte mine 3k siste rep ellerno. Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 hei! har dere sett en stor hai som er en outdoor boss i booty bay eller stranglethorn vale? guilden min har litt lyst til å ta den ^^ Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Stor hai? Har aldri hørt om. Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) den er veldig stor og ond.. så det i en wow-film eller no.. Endret 5. september 2006 av grimsbo Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 den er veldig stor og ond.. så det i en wow-film eller no.. 6808239[/snapback] Så du hva den het? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hva må man gjøre får å kunne ta fiskebossen i ZG? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Hva må man gjøre får å kunne ta fiskebossen i ZG? 6808399[/snapback] Man slår på den så den dør. :] Den store haien i Azshara heter Maws, han er en del av questet til scepteret til AQ. Video: http://video.google.com/videoplay?docid=-8...37927405&q=maws Endret 5. september 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) men trenger vi noe for å sommoune han? edit: fyren dropper ikke noe... han eksisterer bare for å droppe en blue scepter shard.. Endret 5. september 2006 av grimsbo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) men trenger vi noe for å sommoune han? edit: fyren dropper ikke noe... han eksisterer bare for å droppe en blue scepter shard.. 6808715[/snapback] Han må nok summones ja, men du får et par ting når du completer questet. http://www.thottbot.com/?qu=8729 Endret 5. september 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Tenkte på fiske faen i ZG jeg da, hvordan får vi han frem? Kunne vært morsomt å ta han, drepe han blir nok ikke noe prob! Guilden er leet i lange baner den^^ Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Noen som vet hvordan jeg kan ha funnet denne veinen? Har ikke vært der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå