FrankBjarne Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Glad jeg ikke har min main på Outland. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ravencrest queue: 1111 Estimated time: 183 min. jaja da kan jeg begynne på noen lekser! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) 2187, hopper mellom 106 min - 140min Ravencrest er kos etter en expansion Endret 7. desember 2010 av Submit Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Skulle sette questgivers i natt. en howling blast. fikk 10-20 killing blows og en repair bill på 30g! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ingen problemer på Bladefist. Null venting og alt går veldig bra Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Bås å være stuck på "Logging in to game server" etter en god halvtime i kø.. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har vært i kø i 2 timer nå. Plass 26 nå. Om jeg blir stuck på login server bryter helvete løs i denne tråden. You better pray! Migrater etterpå dog. Orker ikke mer stormscale. Det var awesome i TBC når det faktisk var en del PvP der. Men nå er det bare en gjeng shitkids som ninjaer items i ellers udugelige pugs. The Maelstrom Alli here i come. Stor overgang fra Stormscale horde, da. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ravencrest <3 Flytta til servern tidlig i TBC når Zenedar var overbefolka av russere. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Spilte ikke under WoTLK launch, men spilte under TBC. Kan aldri huske at Ravencrest hadde så jævla mye problemer med kø da. Kanskje jeg bare var ekstremt heldig. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hva er best spec å levle med for DK nå da? Hva skal du spille? DPS eller tank? Hva er best spec å levle med for DK nå da? Jeg tanker vel forhåpentligvis ikke når jeg skal starte å levle Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Så sitter faen meg kompisen min ved siden av meg og kommer inn rett etter køen. Samme server. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 "Tarren Mill is Full Position in que 850 Estimated time: 95 minutes" Woohoo! Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Og der gikk jeg fra 450 in que til å være inne instant. Klager ikke! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Sykt mange kule referanser de har med i quest navna. Hatt en 4-5 stykker, blant annet "All our friends are dead". De har fått til questingen på en helt anen måte denne gangen. Noe "like" og noe "hate". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Som jeg pleier å si ved launch..vent et par uker til serverbefolkningen har stabilisert seg og alle ikke er i samme området og quester. Så blir alt så meeeget bedre. Spill gjennom Dragon Age eller Baldur's Gate 2 imens. (BG2 kan kjøpes for $5 på gog.com, er patchet og fikset til å funke på win 7) Endret 7. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Kommet til 82 idag, 1/4 til 83. Orker ikke mer idag Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Sykt mange kule referanser de har med i quest navna. Hatt en 4-5 stykker, blant annet "All our friends are dead". De har fått til questingen på en helt anen måte denne gangen. Noe "like" og noe "hate". Lady La-La! Btw... jeg var inne på stormscale eller 2,5 time med venting. Ordna med mail og alt det der... skulle migrate - SÅ VAR JEG CAPTAIN FOR ET ARENA TEAM. Jada. Og nå er jeg stuck på loggin in to game server. Tør ikke cancle, i fare for å måtte stelle meg i kø igjen.. JADA! KØ IGJEN! FOR Å LEAVE ET JÆVLA ARENA TEAM. FY FAEN ASS. JÆÆVLA NEGERPAKK Endret 7. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ajaco goes nerdrage. Glad jeg spiller på mediumpopulated server 1 Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Finnes det en plass jeg kan se Horde / Alliance ratios? Jeg vil spille på en server hvor det er nogenlunde 50/50 med en del folk. Og hvor mye kan man evt. stole på de sidene som oppgir ratio? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Da ga jeg meg for kvelden, 3 levler unnagjort. Var litt moro at guilden fikk realm first priest, shaman, hunter og druid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå