Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært i kø i 2 timer nå. Plass 26 nå. Om jeg blir stuck på login server bryter helvete løs i denne tråden. You better pray!

Migrater etterpå dog. Orker ikke mer stormscale. Det var awesome i TBC når det faktisk var en del PvP der. Men nå er det bare en gjeng shitkids som ninjaer items i ellers udugelige pugs. The Maelstrom Alli here i come. Stor overgang fra Stormscale horde, da.

Lenke til kommentar

Som jeg pleier å si ved launch..vent et par uker til serverbefolkningen har stabilisert seg og alle ikke er i samme området og quester. Så blir alt så meeeget bedre.

Spill gjennom Dragon Age eller Baldur's Gate 2 imens. (BG2 kan kjøpes for $5 på gog.com, er patchet og fikset til å funke på win 7)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Sykt mange kule referanser de har med i quest navna. Hatt en 4-5 stykker, blant annet "All our friends are dead". De har fått til questingen på en helt anen måte denne gangen. Noe "like" og noe "hate".

Lady La-La!

Btw... jeg var inne på stormscale eller 2,5 time med venting. Ordna med mail og alt det der... skulle migrate - SÅ VAR JEG CAPTAIN FOR ET ARENA TEAM. Jada. Og nå er jeg stuck på loggin in to game server. Tør ikke cancle, i fare for å måtte stelle meg i kø igjen.. :ermm:

JADA! KØ IGJEN! FOR Å LEAVE ET JÆVLA ARENA TEAM. FY FAEN ASS. JÆÆVLA NEGERPAKK

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...