Rivers Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Her sitter jeg på postkassa i Orgrimmar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 xavius , genjuros what to choose? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ikke noe kø på serveren min. Men til gjengjeld så er det så slitsomt å queste at jeg levler mining heller. Så forhåpentligvis blir det noe å tjene på det etter hvert. Deretter blir det å levle enchanting. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ingen køer på hellscream heller. Men fortsatt alt for mange i questsonene i hyjal. Blir lei av å leke sisten med andre for å tagge mobs. Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 xavius , genjuros what to choose? Lurer på det samme selv, men virka som at det var lite ally på begge sider. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Questene i Vashj'ir er av Crossroads-kvalitet. Faen dette gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Haha, synes Vashj'ir var kos jeg. Sitter i kø nå anyways jeg Endte du opp med digital purchace eller box? Endret 7. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Kjøpte fysisk, det viste seg å være billigere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Mount Hyjal-questene er ikke stort bedre, Pokey. "Slay 12 harpies", "Gather 8 mushrooms", "Slay 20 twilight hammer guys", "collect 10 monkeys" osv osv osv.. Mangler egentlig bare en "Find Madrik's Wife" også. Endret 7. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ingen kø på Vek'nilash heller. Og hele greia Vashj'ir virket deprimerende. Sloss under vann og alt det der er nok ikke min ting. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Vashj'ir stikker du til om du har lyst på noe helt nytt. Mount hyjal drar du til om du vil teoretisk lvle fort. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Du får en 450% swimspeed sak etter noen quester i vashjir, da, så du er ikke begrensa til vanlig svømmefart hele tiden, og det første du gjør når du kommer frem er å skaffe noen greier så du kan puste uendelig og få vanlig runspeed på havbunnen (Water Legs tror jeg den buffen heter) Endret 7. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 du kan også gå på bunnen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Noen som vet om det funker å plassere charen på training dummies når man logger av fremdeles, eller om man nå blir disconnected omsider? Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Position in queue: 2193 Estimated time: 126 min @ Ravencrest FML!!!!! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Dagen har kommet, DOOMHAMMER ER FULL. FML. Cowboy Bob hilser, han har nå spilt i 19 timer i strekk og drukket totalt 63 red bull. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Han kommer til å få hjerteinfarkt snart. Redbull er jo 50% sukker. Endret 7. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Cowboy Bob hilser, han har nå spilt i 19 timer i strekk og drukket totalt 63 red bull. Jeg som trodde jeg spilte mye som har sittet siden jeg kom hjem fra skolen kl. 12. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Liker hvordan de sender heltene som nettopp har drept Lich King til Hyjal og Vashj'ir for å plukke bær og drepe krabber. 3 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nei fyttihelvete!! Klient krasj også 1'600 folk foran meg i kø på Outland.. Tar over en time å komme seg inn igjen, det er jo helt utgjort! Fikk forøvrig IKKE aktivert min Collectors Edition key, fikk bare beskjed om at det ikke gikk så jeg måtte ta vanlig standard? Lurer på hva Gamestop har å si til sitt forsvar i morgen. viste ikke at du var på Outland. samme server som jeg var før jeg hoppet over til Argent Dawn. For 40 min siden var jeg nr 1900 i kø med en vente tid på 50 min. Nå er jeg nr 649 og det er 45 min igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå