Big Tone Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Etter at dama i kassa på posten idag ikke klarte å finne spillet når jeg kom med kode and all så trodde jeg at jeg ikke skulle få spille idag. Så får jeg beskjed av mamma at hun har hentet det mens jeg sov idag tidlig. Digg! Tenkte jeg helt til jeg så køa for og komme inn på Ravencrest.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Føles så utrolig waste å sitte å vente på login over en pokkers time! Har bare fått gjort første del av Deepholm, så har to fragmenter igjen.. Hadde sikkert blitt ferdig med del to på denne vannvittig tiden så køen tar! Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 kom rett inn men fikk ikke gjort noe særlig. En stor gankfest i starterområde i Mount Hyjal. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Etter at dama i kassa på posten idag ikke klarte å finne spillet når jeg kom med kode and all så trodde jeg at jeg ikke skulle få spille idag. Så får jeg beskjed av mamma at hun har hentet det mens jeg sov idag tidlig. Digg! Tenkte jeg helt til jeg så køa for og komme inn på Ravencrest.. Dette er bare begynnelsen. vent til peaktime på 5k! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg ble slått med 2 bars til realm first hunter. Fikk i det minste realm first horde hunter. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Så lenge det er Free charcter migrations er det vel ikke så mye å¨klage på? Kan jo bare skifte realm. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Så lenge det er Free charcter migrations er det vel ikke så mye å¨klage på? Kan jo bare skifte realm. Klage? kalles kos. får vekk migraters fort Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Noen andre som har prøvd zombie mode greia i alterac? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvor mye går Obsidium Ore for på deres servere? Går for 280g per stack her, så jeg slengte utpå 4 stacks til 200. Så blir det litt mer farming nå Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Noen andre som har prøvd zombie mode greia i alterac? Jeg plage folk så ofte jeg kan med "Singing Sunflower" Om du likte det, sjekk ut spillet Plants vs Zombies Endret 7. desember 2010 av JohnRichard Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Grr, skulle logge inn nå for å spille på en lvl80 dk jeg har på Outland og så er det kø på 2200+. Estimated over 2 timer for å logge inn. Så tenkte jeg at jeg skulle ta en free character transfer, men kun to realms å velge imellom Så nå logga jeg inn på Bladefist isteden, har flere lvl80 der heldigvis. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvordan kommer man seg til gilneas fra stormwind? Gidder ikke å gå og jeg har ikke fp Selvfølgelig krasjet spillet krasjet og jeg startet på et idiotisk sted Lenke til kommentar
Porto Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 har stått i kø siden jeg kom hjem klokka halv 5. Spiller på Grim Batol er nummer 100 i køen nå! Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvor mye går Obsidium Ore for på deres servere? Går for 280g per stack her, så jeg slengte utpå 4 stacks til 200. Så blir det litt mer farming nå Solgte stacks for 450 inatt. Får ikke logget på og sett om resten har blitt solgt. Går unna gitt! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvor kan eg finne flere quests i Hyjal? Stoppa på 74 her. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Og der var jeg 85. Er sånn passe sliten nå :x 84-85 = 9 millioner xp == pain Endret 7. desember 2010 av Daxen Lenke til kommentar
jorkjo99 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 visst ein kompis tar recruit a friend med meg, får eg og 30 daga med speletid når eg upgrada accounten min, eller er da berre den som recruita noken andre som får det? Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvorfor fortsetter du å spille når du ikke koser deg med det? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Silvermoon: Medium. Yeah right siden queue er nesten 1000 nå. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 2826 i kø på Outland...hvor mange dager etter expansions pleier det å være køer av den størrelsen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå