FrankBjarne Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 81.5 her nå. Rekker vel ihvertfall 83 i dag Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 For noen er det kanskje kult at "å fy faen ze zå zinnsykt mye folk her ass fy faen driiiiiitkult azz", men jeg håper alle forsvinner fra startsonene snart så man slipper å stå i kø for å queste. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Var dritkult og se mange folk på release, men ikke i queste sonene Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Eneste gangen jeg har opplevt noe form for "chaos" var når Isle of Quel'Dalas kom. Har dog aldri spilt under release, siden jeg som regel alltid har vært opptatt en god stund når det har kommet ut nye exp. Denne gangen er det fordi jeg ikke får lønning før på torsdag/fredag :/ Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Foreløpig en queue på drøyt 1000 på Frostmane nå. Over 30min ventetid visstnok Endret 7. desember 2010 av MarB Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Noen som spiller Horde på defias brotherhood her? Vil veldig gjerne få ut en melding til guilden min! D: Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Da fikk vi servers første lvl85 mage. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 La meg visst ikke likevel og er 85 nå Synd at jeg ikke ble første 85 lock. 1 Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvor erre best å levle fra 80 å opp? Å hvordan komme seg ditt osv. Magen min e 79, irriterende å queste i northrend til 80 først!!:/ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Grats med 85, DNA Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvor erre best å levle fra 80 å opp? Å hvordan komme seg ditt osv. Magen min e 79, irriterende å queste i northrend til 80 først!!:/ Du kom deg til Outlands i lvl 58, og Northrend i lvl 68, så tør tippe du kan lvl i de nye områdene i lvl 78. Eller? Lenke til kommentar
War Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Det er nå man skal farme med yrkene sine. Ser en lvl 82 i guildet har tjent 61K idag. Miner Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Jepp Mye ventetid for å komme inn nå ja..11.00 idag var det langt lettere å komme inn Endret 7. desember 2010 av MarB Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nei fyttihelvete!! Klient krasj også 1'600 folk foran meg i kø på Outland.. Tar over en time å komme seg inn igjen, det er jo helt utgjort! Fikk forøvrig IKKE aktivert min Collectors Edition key, fikk bare beskjed om at det ikke gikk så jeg måtte ta vanlig standard? Lurer på hva Gamestop har å si til sitt forsvar i morgen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Samme minutt som jeg dinga 82 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Skulle gjerne hatt en lite Mealstorm her ja. Er sulten og må på butikken for supplies. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 For noen er det kanskje kult at "å fy faen ze zå zinnsykt mye folk her ass fy faen driiiiiitkult azz", men jeg håper alle forsvinner fra startsonene snart så man slipper å stå i kø for å queste. Ble dritforbanna over at det kun lå reklame i postkassen min i dag. Første og siste gang jeg forhåndsbestiller fra platekompaniet , selv om det vel muligens er posten sin skyld. Men etter å ha tenkt meg litt om så er det kanskje like greit å få spille 1 dag etter de fleste andre. Så slipper jeg å stå i kø, samt irritere meg over alle fjompene som skal bli "server first" av et eller annet og er villig til å drepe bestemoren sin for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå