Foxboron Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 81 og en halv. aimer 82++ idag. så er det nok 83-84 fredag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nei fy faen dette ble slitsomt. Synes ikke jeg gjør annet enn å drepe respawns. Rekker ikke å gå en meter før det kommer en ny en. Logger inn igjen med main en dag senere og ser om det kanskje har roa seg ned... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Tror bare det blir 81 på meg. Er vel 81 om en liten time om jeg kjapper litt nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Selv har jeg bare 4 ruter igjen til 81 og har spilt to timer i dag. En god del av tia gikk med på archology og exploring av Uldum. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Er hat å queste i Mount Hyjal..springer folk rundt overalt og tagger mobs eller stjeler dem mens jeg fyrer av spells. Må jo faen meg leke "tag the mob the fastest" hele tiden. Og alle questene er "Slay 12 this, gather 10 that". Brukte 10 minutter på å drepe 1/12 mobs isted. Den cinderboss-fyren prøvde jeg 5 ganger å få aggro, men det kom hele tiden 2-3 alliance folk og tok aggroen fra meg. Ga opp. Respawning er helt sprø, de spawner jo nesten før man har drept dem, som har resultert i en del unødige deaths. Og hvorfor må alle bruke sine STØRSTE mounts hele tida så de blokkerer questgivere fullstendig? Mest lyst å droppe cata til etter jul Endret 7. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Er jo det som er «sjarmen» med Releaseday! Endret 7. desember 2010 av JohnRichard Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Akkurat det skjønner jeg heller ikke vitsen i. Enkelte har null intimgrense og stiller seg oppå questgivers. Lurer på hvordan det er å være i familieselskap med slike irl. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg liker ikke å bruke drage-mountene, for de dekker jo halve skjermen min. Bruker den lille 70-mounten enda jeg. Blokker ikke kameraet mitt 50% av tiden. Ser ikke moroa med å ha en diger orange kladd som sperrer utsikten så jeg må sloss med kameravinkelen hele tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Bruker GupPet jeg, så det blir en random mount hver gang av utvalgte. Liker Nether Rays best utseendemessig, men blir slitsomme å fly med. Helt i bunnen av skjermen og vugger som faen. Men når jeg skal snakke med questgivers, så passer jeg i alle fall på å stille meg ved siden av de, slik at de får puste stakkars. Hvordan er det forresten med phasing i startområdene til de nye rasene? Tenkte å kanksje prøve meg på en Goblin, men om det er samme styret der også så fortsetter jeg like så greit å levle noen av de andre altene. Endret 7. desember 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Å fly med drake er jo bare pes, den dekker jo halve skjermen. Samme å gå rundt med den. Fatter ikke at folk orker. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Drake fra Strath er den eneste raske mounten jeg har:( Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg var bare 2 achievements unna red proto-drake (ingen som gadd å ta de). Så eneste dragen jeg hadde (som alle andre,) var den i stratholme. Styggeste dragen på spillet. Brukte den seff i starten. Men etter min mening så er det ingen epic flying mount som er tøffere en horde og ally mountene. Små er de også. Foretrekker ally sin, men horde er ganske rå Hadde jeg fått sindragosa eller onyxia så hadde jeg nok bare stilt meg opp over brønnen i dalaran uansett. Sparer best tid å ikke ha den:) Prøver though desperat å få den grønne proto-draken gjennom the oracles. Men er det noen som foresten vet om proto-drakes achievements forsvinner nå som cata har kommet? Litt synd siden jeg har omtrent alle på red. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Har ikke alle mounts samme fart nå da? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Så alt i alt så var det ikke verdt det, høres det ut som? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Den grønne protodragen fikk jeg etter kun 4 egg da det fremdeles var kun 1% droprate og Rivendare's fikk jeg etter 5 solo runs. Så jeg har hatt litt gullhår i ræva. Fisker fremdeles etter skilpadda i Northrend tho. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Og der krasjet WoW når jeg loader i questet "Endgame" Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvordan går det med 85-racet? Noen som nærmer seg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg er 83. Har egentlig stoppet opp når jeg ble 82. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Bah, 400 i queue på Kazzak nå.. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Den grønne protodragen fikk jeg etter kun 4 egg da det fremdeles var kun 1% droprate og Rivendare's fikk jeg etter 5 solo runs. Så jeg har hatt litt gullhår i ræva. Fisker fremdeles etter skilpadda i Northrend tho. I haz the turtle! Ganske chill å vise frem i byer osv når du er AFK. Men lite chill å ri rundt med:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå