tho_kva2 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Håper han blir banna igjen, hvertfall hvis det er outdoor mob-tagging han har gjort. Er nok det han har gjort, men hvorfor bli banna? han blir nok ikke banne bare nedsatt i lvl i så fall.. Hvis det er Forscience vi snakker om så gjorde han det samme i wotlk Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Håper han blir banna igjen, hvertfall hvis det er outdoor mob-tagging han har gjort. Er nok det han har gjort, men hvorfor bli banna? han blir nok ikke banne bare nedsatt i lvl i så fall.. Hvis det er Forscience vi snakker om så gjorde han det samme i wotlk Jeg misliker alt med han, makan til arrogant og hovmoden fyr. Vet ikke om han blir banna, men uansett burde ikke mob-tagging være lov, er jo exploiting av game mechanics. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Prøver du å antyde at denne filmen ikke er morsom? http://www.youtube.com/watch?v=cLYrFR9RT_U&feature=channel Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Finner den ikke et snev morsom engang Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hahaha, han er jo awesome. Det er jo bare tull alt sammen. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Tilstanden på Kul Tiras i går kveld. Ingen kunne logge inn før en halvtime senere... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Her er mitt siste screenshot før release: Synes det er kos jeg Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Var vel slik på alle serverne kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg misliker alt med han, makan til arrogant og hovmoden fyr. Vet ikke om han blir banna, men uansett burde ikke mob-tagging være lov, er jo exploiting av game mechanics. jaja deg om det.. Jeg syntes det er greit jeg. Du kunne da også ha gjort det Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Game på skolen Har dere butikken "Game" på skolen? Eller kanskje du skal bruke et skikkelig verb, som f. eks " å spille"? du er en Gamer, da Gamer du. Game gjør du på skola. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Vi har vel ikke noe ord på Norsk for å være en "gamer"? Så kan være enig i at du ER en gamer, men du gamer ikke, du spiller Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Sigh, jævlig vanskelig å queste når der alltid er noen som kun er der for å ganke. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Sovna forran pc'en rundt 3 i natt Kom ikke lenger enn litt over halvparten av lvl 80. Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Sovna forran pc'en rundt 3 i natt Kom ikke lenger enn litt over halvparten av lvl 80. Jeg også, men jeg la meg istedenfor Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Håper han blir banna igjen, hvertfall hvis det er outdoor mob-tagging han har gjort. Javell? Du er klar over at både BC og Wotlk world first var folk som mob-tagget? Grunnen til at han ble bannet i Wotlk var at han gjorde det i en instance+noe bug greier(noe han hadde klarert og fått OK på av GM's at han kunne gjøre). Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Leverte 25 quests eg hadde completa fra før, rett til ogrimmar, traine skills, summon til brc (eg var sein å få logge inn), ferdig der, til vashir og throne of the tides, og kom vel til 90% til 81 ellerno. ga meg 02.45 ellerno ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Vi har vel ikke noe ord på Norsk for å være en "gamer"? Så kan være enig i at du ER en gamer, men du gamer ikke, du spiller Men gamer høres så mye bedre ut. =p I alle fall for et så ordfattig språk som norsk. (Og ta dette fra en person som verdsetter norsk som språk og er ordnazi til vanlig, er bare det at det er så mye enklere å uttrykke seg på engelsk og det har alltid hørtes bedre ut med engelske ord enn norske, se f.eks. "shampoo" og "overhead".) Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Såklart er jeg klar over det, jeg synes også at de burde blitt straffet. Mob-tagging i instancer er ikke lov, så skjønner ikke hvorfor det er lov outdoor. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Vi har vel ikke noe ord på Norsk for å være en "gamer"? Så kan være enig i at du ER en gamer, men du gamer ikke, du spiller Men gamer høres så mye bedre ut. =p I alle fall for et så ordfattig språk som norsk. (Og ta dette fra en person som verdsetter norsk som språk og er ordnazi til vanlig, er bare det at det er så mye enklere å uttrykke seg på engelsk og det har alltid hørtes bedre ut med engelske ord enn norske, se f.eks. "shampoo" og "overhead".) Er helt enig med deg, men måtte bare komme med mitt "ordnazi"-innspill Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 jaja da gikk realm first på daggerspine , 11.55 så rett under 12 timer tok det , for en gang skyld en fra ally som utrettet noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå