The Doctor Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Spiller på skolen jeg, funker det Hvordan gjør du det? Jeg overførte spille(ne) fra harddisk, kjørte wow.exe, logget inn, kjøpte flying mount, flyr rundt og kozer meg. Heldigvis er det ikke sperret her Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg overførte spille(ne) fra harddisk, kjørte wow.exe, logget inn, kjøpte flying mount, flyr rundt og kozer meg. Heldigvis er det ikke sperret her Lucky you ^^ Får prøve å trikse litt her, kansje jeg får det til, men tviler xD Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Hehe, skal nevnes at det er en ekstrem lagg og skolepcen kjører ikke spillet bra i det hele tatt. edit: ser folk begynner å bli 84 allerede, gud bedre Endret 7. desember 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Bestilte spillet på elkjøp den 3. Desember slik at jeg får det i posten, noen som veit om jeg kan forvente å få det i dag? Blir heftig nerd rage hvis jeg ikke får det veit jeg:P Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Du ber om fail når du bestiller fra elkjøp. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) WoW er ikke blokket her, men jeg tviler på at skolepcen drar cataclysm Gidder ikke å spille wow med grafikk lavere enn ultra uanz da. Endret 7. desember 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Bestilte spillet på elkjøp den 3. Desember slik at jeg får det i posten, noen som veit om jeg kan forvente å få det i dag? Blir heftig nerd rage hvis jeg ikke får det veit jeg:P HAHahahah, jøye meg. Jeg kan love deg at du ikke får det på laang tid hvis du bestilte det igår. Jeg var så dum at jeg ba pappa forhåndsbestille for meg, og han brukte selvfølgelig elkjøp, og dette var for over en uke siden. Jeg fikk det ikke igår, og regner ikke med å få det idag heller. Akkurat som med SC2, som faktisk aldri kom når jeg bestilte det fra elkjøp. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Bestilte spillet på elkjøp den 3. Desember slik at jeg får det i posten, noen som veit om jeg kan forvente å få det i dag? Blir heftig nerd rage hvis jeg ikke får det veit jeg:P HAHahahah, jøye meg. Jeg kan love deg at du ikke får det på laang tid hvis du bestilte det igår. Jeg var så dum at jeg ba pappa forhåndsbestille for meg, og han brukte selvfølgelig elkjøp, og dette var for over en uke siden. Jeg fikk det ikke igår, og regner ikke med å få det idag heller. Akkurat som med SC2, som faktisk aldri kom når jeg bestilte det fra elkjøp. Leser du hva jeg skriver eller? Var det 3. Desember i går? Nei, og du kan ikke forvente å få det før release når du bestiller copy fra en butikk som elkjøp. Men vi får se etterpå, ferdig på skolen 13.15 Endret 7. desember 2010 av henrikus Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 my mistake, tenkte at det var 4 desember idag. uansett fail å bestille fra elkjøp fordi det ALDRI kommer presist. Broren min som bestilte det fra komplett fikk det på mandag, og flere jeg kjenner som bestilte det fra spaceworld fikk det igår også. mandag som igår, surrer med dagene ja Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Ca. klokka 10:20 realms first 85( ikke meg selvfølgelig) Men det må jeg si er ganske effektivt. Edit: Grim Batol(EU) Endret 7. desember 2010 av Clintern Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nå kom postmann pat med pakke fra nissen (spaceworld). Akkurat ferdig med å installere Synes CE har en del artige ting i seg jeg. Musikken hører jeg på nå Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ca. klokka 10:20 realms first 85( ikke meg selvfølgelig) Men det må jeg si er ganske effektivt. Edit: Grim Batol(EU) Alliance eller horde? Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ca. klokka 10:20 realms first 85( ikke meg selvfølgelig) Men det må jeg si er ganske effektivt. Edit: Grim Batol(EU) Alliance eller horde? Måtte slå det opp. Jeg kjenner ikke vedkommende. Han/hun er alliance. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) my mistake, tenkte at det var 4 desember idag. uansett fail å bestille fra elkjøp fordi det ALDRI kommer presist. Broren min som bestilte det fra komplett fikk det på mandag, og flere jeg kjenner som bestilte det fra spaceworld fikk det igår også. mandag som igår, surrer med dagene ja Trøtting. Edit: Akuratt nå er livet jævli greit. Slutta MYE tidligere enn forventet på skolen idag. Trodde jeg måtte vente til 16.00 med å være hjemme. Men neida. Sitter i godstolen nå jeg. Leveling inc Endret 7. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Athena ble world first. Character heter Forscience. Her er forum og bilde som bekrefter http://www.mmo-champion.com/threads/807263-Official-World-First-85-Discussion-Thread Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 my mistake, tenkte at det var 4 desember idag. uansett fail å bestille fra elkjøp fordi det ALDRI kommer presist. Broren min som bestilte det fra komplett fikk det på mandag, og flere jeg kjenner som bestilte det fra spaceworld fikk det igår også. mandag som igår, surrer med dagene ja Trøtting. Edit: Akuratt nå er livet jævli greit. Slutta MYE tidligere enn forventet på skolen idag. Trodde jeg måtte vente til 16.00 med å være hjemme. Men neida. Sitter i godstolen nå jeg. Leveling inc Støgg, visste jeg skulle gått media. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Spørs om det blir godkjent? Han var først til 80 og, men det ble aldri godtkjent, og han ble satt tilbake i lvl. Pga exploiting av bugs og game mechanics og sånt. Edit: http://smasher-live.de/ Han her dinga 81, 00.47 i natt og har spilt siden. Lvl 85 for 15 min siden. Endret 7. desember 2010 av henrikus Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Spørs om det blir godkjent? Han var først til 80 og, men det ble aldri godtkjent, og han ble satt tilbake i lvl. Pga exploiting av bugs og game mechanics og sånt. Edit: http://smasher-live.de/ Han her dinga 81, 00.47 i natt og har spilt siden. Lvl 85 for 15 min siden. Ja, han ble banna sist gang fordi han mob-tagga i instance, men en annen gjorde det i world og ble ikke banna. Og det var nettopp dette han gjorde nå. Jeg synes forøvrig fyren er en skikkelig tard uansett, håper han blir banna. Smasher har ihvertfall gjort det på den lovlige måten, uten noe form for exploits. Ren questing og viljestyrke, hehe Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Håper han blir banna igjen, hvertfall hvis det er outdoor mob-tagging han har gjort. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er det ikke quest tracking i ny plassene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå