DNA Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Level 83,5. På tide å sove, veldig trøtt Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er det noen som er 85 enda? Evt en nettside som lar deg følte med på levlene til folk? Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Steike. Og jeg som var knallfornøyd med å være 82. Dog, når man faktisk tar seg tid til å lese questene går det fort litt tid. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Athene er lvl 85. Han brukte rundt 5 timer. http://eu.battle.net/wow/en/character/neptulon/forscience/simple Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er 80 enda jeg. Gadd ikke spille inatt, så en i klassen tok med seg harddisk med spillet på. Er også ferdig 11.30, satser på at det ikke er noen som har fått "Realm First! Illustrious Mining!" enda, selvom håpet er lite Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Athene er lvl 85. Han brukte rundt 5 timer. http://eu.battle.net/wow/en/character/neptulon/forscience/simple Han er kul. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Tvilsomt, Friction#. Der jeg spiller var realm first mining tatt innen to timer var gått. Samme med herbalism. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvor lang tid tok det før serverne kom opp i dag? Satt oppe til halv et, men etter det tenkte jeg mer på morgenen som ventet. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Tvilsomt, Friction#. Der jeg spiller var realm first mining tatt innen to timer var gått. Samme med herbalism. Jaja, jeg hadde enchants klar på gloves og greier. Er mamma som driver å skrur av det trådløse nettet i 11-12 tiden for at jeg skal få skjønnhetssøvnen min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Som sagt; gathering professions kan du bare glemme dersom du ikke er med fra med en gang serveren åpner. Crafting professions har du en litt større mulighet på men jeg tviler fortsatt. Den første Realm First! Illustrious <Insert profession> var engineering i fire-fem tiden i natt, og regner med at de fleste andre kommer etterhvert mens jeg er på skolen nå. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Realm first illustrious miner på min server kom etter 30 min. Nei eg har ikkje ide om korleis det gikk seg til. =) Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvordan er det med questing i Hyjal? Befolkningsvis. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg sikret meg "Realm First! Illustrious Alchemist" rundt 8-tiden. Gikk vel med en 5-6 timer med farming av urter. Kom ikke inn på serveren før et par minutter på et så planene gitt litt til helvete. Forrige gang fikk jeg herb+alch. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Vel, i Vashj'ir er det ufattelig festlig å se hvor fort folk faller av. Helt i begynnelsen var det latterlig overbefolket av folk fordi det var ikke nok NPCer i det hele tatt, var helt latterlig. Den neste questhubben var det fortsatt svært mange i, den neste var det passe mange, og deretter rimelig mange og i den siste jeg kom til var det meg og en annen mens chatten var fylt opp av spørsmål hvordan man løste de fleste questene. Noe som var litt morsomt; random folk begynte å whispre meg konstant fordi jeg hjalp ganske mye i /1 med quests om hjelp til objectives, quests, dungeons osv. Følte meg som support der og da. Fikk til og med 100g fra en fyr som var super lykkelig over å ha blitt forklart hvor Thrones of the Tides var. Føles for en gangs skyld ut som et MMORPG og ikke ett singelplayer med multiplayerhubber. Digger det. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Spiller på skolen jeg, funker det Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Spiller på skolen jeg, funker det Hvordan gjør du det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Your Freedom og SocksCap er blokkert hos oss. Eller, vi har ikke enda funnet en måte å omgå blokkeringen på. Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 YourFreedom ? my freedom huh husker ikke hvordan jeg setter den opp lenger :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå