Skarstard Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Har det samme problemet på Genjuros, ligger på 600-800 ms for det meste, og av og til får jeg noen skrekkelige lagspikes. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Fælt så fort Sapphiron døde da. FrR fight? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hvorfor er fargen på "Reccomended" blå på noen realms? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hvorfor er fargen på "Reccomended" blå på noen realms? 6793693[/snapback] nye... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 yey, klarte noen trash mobs i naxx idag med 25 folk . Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Wohoo, endelig bestemte guilden seg for at nå skulle vi konse om AQ, så vi forsøkte oss på emps for første gang (har hatt Huhuran nede siden 26 juni, men det har vert litt problemer siden naxx kom ut med fokus på én instance). anyways, fikk dem til 18% på forsøk nummer 4. Dernest var vi på 20% og var på vei til å downe dem da en warrior fucka opp under portinga virka det som. velvel, i morgen blir det emps down Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har Blizzard noe formening om bytte mellom servere? Om ikke, kunne noe tenkte seg gull fra Balnazzar til Argent Dawn (EU) ? Er ikke snakk om alt for mye, ikke mer enn grensen i paid transfer. Skulle gjerne bare betalt for å flytte over, men av merkelig grunner får man jo ikke flytte fra PvE til PvP. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 I går så jeg mitt aller første epicdrop, et 2h sverd i ZF. Shadowblade, tror jeg det het. Det proccet ihvertfall en shadowbolt. MEN jeg er priest, og jeg fikk ikke neede :'( Ville jo gi det til warrioren min!! Fyyyy faen, et 39 epic sverd i BG er jo.. pørrrfikt! Sorry, måtte bare rope litt.. følte meg litt bedre etter at jeg kjøpte Witchblade med warrioren da ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Arinomi: ville du følt deg glad en annen needet på den på grunn av ''jeg trenger den til min andre character''? Da ville i alle fall jeg blitt sur. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Joda, samme her. Egentlig bra at lederen var streng der. Men så jævlig surt at jeg ikke kunne bruke den, som det første epicdroppet jeg har opplevd. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 I går så jeg mitt aller første epicdrop, et 2h sverd i ZF. Shadowblade, tror jeg det het. Det proccet ihvertfall en shadowbolt. MEN jeg er priest, og jeg fikk ikke neede :'( Ville jo gi det til warrioren min!! Fyyyy faen, et 39 epic sverd i BG er jo.. pørrrfikt! Sorry, måtte bare rope litt.. følte meg litt bedre etter at jeg kjøpte Witchblade med warrioren da ^^ 6801129[/snapback] ' Shadowblade er en epic 1 hånds dagger... Shadowblade Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Hvorfor ble egentli WoW så forferdelig populært? BF2 feks. må man da ikke betale en drit for, men likevell er wow så sykt mye mer populært Endret 4. september 2006 av Dusken Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Tja, for det første er det et velrenomert og kjent selskap som har laget det, for det andre er det skrekkelig gøy. Endret 4. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 I går så jeg mitt aller første epicdrop, et 2h sverd i ZF. Shadowblade, tror jeg det het. Det proccet ihvertfall en shadowbolt. MEN jeg er priest, og jeg fikk ikke neede :'( Ville jo gi det til warrioren min!! Fyyyy faen, et 39 epic sverd i BG er jo.. pørrrfikt! Sorry, måtte bare rope litt.. følte meg litt bedre etter at jeg kjøpte Witchblade med warrioren da ^^ 6801129[/snapback] ' Shadowblade er en epic 1 hånds dagger... Shadowblade 6801816[/snapback] Tipper han mener Nightblade Hvorfor ble egentli WoW så forferdelig populært? BF2 feks. må man da ikke betale en drit for, men likevell er wow så sykt mye mer populært 6801878[/snapback] :!: Det er litt forskjellige spill da, du kan ikke "leve deg inn" i BF2 så mye akkurat. Så du blir nok ikke så avhengig av det. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvorfor ligger ikke denne tråden i spill-> wow? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvorfor ligger ikke denne tråden i spill-> wow? 6802434[/snapback] Fordi her kan du spamme så mye du vil uten å få postcounts? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvorfor ligger ikke denne tråden i spill-> wow? 6802434[/snapback] Det har vært oppe utallige ganger, men moderatorene har bestemt seg for at den skal være her (inntil videre). Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 er nok best det også. fått meg enchant på gloves, har atm 696+healing og 51mp5 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 I og med at denne tråden er mer eller mindre SO5 for WoW-spillere, så er det vel kanskje det greieste. Det er jo ikke akkurat en tråd hvor folk har lange diskusjoner om ett emne, men mer løst og fast om hva som har skjedd siden sist. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Endelig har jeg fått scouting gloves of the monkey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå