Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wohoo, endelig bestemte guilden seg for at nå skulle vi konse om AQ, så vi forsøkte oss på emps for første gang (har hatt Huhuran nede siden 26 juni, men det har vert litt problemer siden naxx kom ut med fokus på én instance).

anyways, fikk dem til 18% på forsøk nummer 4. Dernest var vi på 20% og var på vei til å downe dem da en warrior fucka opp under portinga virka det som. velvel, i morgen blir det emps down :wee:

Lenke til kommentar

Har Blizzard noe formening om bytte mellom servere? Om ikke, kunne noe tenkte seg gull fra Balnazzar til Argent Dawn (EU) ? Er ikke snakk om alt for mye, ikke mer enn grensen i paid transfer. Skulle gjerne bare betalt for å flytte over, men av merkelig grunner får man jo ikke flytte fra PvE til PvP.

Lenke til kommentar

I går så jeg mitt aller første epicdrop, et 2h sverd i ZF. Shadowblade, tror jeg det het. Det proccet ihvertfall en shadowbolt.

MEN jeg er priest, og jeg fikk ikke neede :'( Ville jo gi det til warrioren min!!

Fyyyy faen, et 39 epic sverd i BG er jo.. pørrrfikt!

Sorry, måtte bare rope litt.. følte meg litt bedre etter at jeg kjøpte Witchblade med warrioren da ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Arinomi: ville du følt deg glad en annen needet på den på grunn av ''jeg trenger den til min andre character''? Da ville i alle fall jeg blitt sur.

Lenke til kommentar
I går så jeg mitt aller første epicdrop, et 2h sverd i ZF. Shadowblade, tror jeg det het. Det proccet ihvertfall en shadowbolt.

MEN jeg er priest, og jeg fikk ikke neede :'( Ville jo gi det til warrioren min!!

Sorry, måtte bare rope litt.. følte meg litt bedre etter at jeg kjøpte Witchblade med warrioren da ^^

6801129[/snapback]

'

Shadowblade er en epic 1 hånds dagger...

Shadowblade

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

6801129[/snapback]

'

Shadowblade er en epic 1 hånds dagger...

Shadowblade

6801816[/snapback]

Tipper han mener Nightblade

Hvorfor ble egentli WoW så forferdelig populært?

BF2 feks. må man da ikke betale en drit for, men likevell er wow så sykt mye mer populært

6801878[/snapback]

:!: Det er litt forskjellige spill da, du kan ikke "leve deg inn" i BF2 så mye akkurat. Så du blir nok ikke så avhengig av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...