Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gigabit LAN Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Du kan bare kopiere hele WoW-mappa fra én maskin til en annen, Juliess. Det fungerer knirkefritt. Ja.. er det kanskje raskest å legge over på en bærbar harddisk og så over til den stasjonære? Har liksom erfart at når jeg legger ting fra laptopen/kopierer over til den stasjonære så tar det så syyyykt lang tid Men er vel kanskje raskere enn å laste ned uansett. Jeg får sette det i gang når jeg legger meg. Det går helt ufattelig mye raskere med mindre du gjør det via en 64MB minnepenn fra 2001. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Åssen blir det å lvle DK? Har liksom detti litt ut av spillet... Er DK bra i det hele tatt lenger? Eller må jeg starte på locken min som er 71..? >< Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 brc og throne of the tides gjort i guildgroup. et par skikkelige close calls når tactics var nuke først, ask questions later, men det gikk seg stort sett til. =) å heale i kun boomkingear blei noke seigt dog. =P nattings. work work work >.< Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Åssen blir det å lvle DK? Har liksom detti litt ut av spillet... Er DK bra i det hele tatt lenger? Eller må jeg starte på locken min som er 71..? >< DK er en kul class men det du vil gjøre nå er å komme deg inn i 80+ content ASAP for det blir orgasmisk bra. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Åssen blir det å lvle DK? Har liksom detti litt ut av spillet... Er DK bra i det hele tatt lenger? Eller må jeg starte på locken min som er 71..? >< DK er en kul class men det du vil gjøre nå er å komme deg inn i 80+ content ASAP for det blir orgasmisk bra. Ja altså, jeg har en 80dk^^ Bare lurer på om det er verdt å spille det nå Endret 7. desember 2010 av Ch : ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 De er ikke dårlige for å si det sånn. Bare mage og boomkin som er best liksom Ellers er det hips om haps ettersom jeg har sett Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Noen som sliter med latency nå? Har veldig høy latency i instancer til og med Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Fikk gjort Throne of the Tides før jeg la meg og må si det var et nydelig sted Får håpe jeg får meg en gruppe til Blackrock Caverns imorgen. Må vel få meg noen par timer søvn nå. Lenke til kommentar
smy Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Etter å healet Throne of the tides og blackrock caverns så var det kke noen veldig vanskelig opplegg , litt skuffa må jeg si men vanskelig enn LK dungone for si sånt Jeg healet på 251+ ilvl restro shaman min for de lurer på det. Veldig morsom dungons ,mer utfordens enn icc osv , dog synes noen lite hp på bossene, er jo nesten at trash er verre enn bossen i noen plasser. Tanken og dps var også icc gear så gikk gansk okey.Tanker meg at nylig din 80 ppl vil får sikkerlig fun i de 2 først dungones ps har dystleksi Endret 7. desember 2010 av smy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hahaha! Quest, bli spist av en hai: DUN-dun-DUN-dun-DUN-dun! Latterlig questnavn i spoiler (for å ikke ødelegge for noen) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Folk er jo 83 allerede. At de orker. thumbs up for å kose seg med levlinga og nyte instansene. 2 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Folk er jo 83 allerede. At de orker. thumbs up for å kose seg med levlinga og nyte instansene. Det er bare shitkids som stresser livet av seg. Tar det med ro for min del... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Dinga akkurat 81 jeg. Men så begynte jeg halv fire da. Men 82 imorra, 83 på torsdag, søndag skal jeg være 85. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 jeg venter på å få overta min gamle acc. får den trolig i morra. lang tid bruker jeg fra 1-80? i normal tempo that is. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 To timer med surring rundt etter å logge på for å finne nye instancer, lære professions og ha det kos. Også levle litt og bli level 82 før jeg må på skolen. Jeg vil ikke på skolen. Eller jobb seinere i dag. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Logger av for å gå på skolen nå. Jeg sto opp klokken 4 som planlagt, det var ekstremt gøy å ikke måtte stresse med at det var for mange folk. Dinget 81 og er vel halvveis til 82. Jeg slutter 1130 i dag, har ingen lekser, og er alene hjemme. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Sylvelin going Green! http://eu.battle.net/wow/en/character/kul-tiras/sylvelin/advanced Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Game på skolen Har dere butikken "Game" på skolen? Eller kanskje du skal bruke et skikkelig verb, som f. eks " å spille"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå