Anonym234 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvilket specc for Warlock er best når man levler? Affliction synes jeg å huske var veldig morsomt å levle med. Men så var det to år siden også siden jeg levlet en lock Tok den jeg! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Du kan bare kopiere hele WoW-mappa fra én maskin til en annen, Juliess. Det fungerer knirkefritt. Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Blir disconnected med en gang jeg logger på karakteren som er i hyjal nå. great! Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 "Logging in to game server." Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Da er jeg tilbake fra nederland, uten noe som helst forhåndsresevering med Collectors Edition + en plakat de delte ut i butikken. Fikk 10% rabatt i tillegg, av en snill medspiller som sto i kø. Hyggelig å prate med folk ved launch. Ble 63 euro totalt. Win! Viste ikke hva som var i CE, ville bli litt overraska og nå etter å ha åpna den, sitter jeg og sikler Får prøve å komme meg in sjøl, ser det har vært litt opp og ned sålangt ^^ Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 FÅR TGC card med tilfeldig mount! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Står ikke noe på baksiden om mount? Om det var meg du refererte til. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 TCG: trading card game Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Noen som har dinget 81 enda? Havnet på en sykt fet scripta ting i Hyjal nå. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 PROTIP fra MMO-champion: Binding your "interact with target" key and using it after doing /target "NPC Name" is your only chance to quest. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Aw hell..har for lav average itemlevel til å joine noen cataclysm instancer Back to grinding in wotlk..snerrrr. "You need avrg 226 itemlevel to enter this dungeon. You currently have 217" Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvordan får man TGC? Er det noe som følger med, eller er det noe limited crap som koster flesk? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Bytex: Gjør quests. Hø hø, jeg skal levle DK-en med herbalism før jeg levler hunteren med alchemy, så jeg kommer til å springe rundt i 81 med 359-trinket Endret 7. desember 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Åja...var jo grønne ilvl 272 items i quest rewards hele tiden Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Faen skjer med DC i Hyjal?!?!?!?!!? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Du kan bare kopiere hele WoW-mappa fra én maskin til en annen, Juliess. Det fungerer knirkefritt. Ja.. er det kanskje raskest å legge over på en bærbar harddisk og så over til den stasjonære? Har liksom erfart at når jeg legger ting fra laptopen/kopierer over til den stasjonære så tar det så syyyykt lang tid Men er vel kanskje raskere enn å laste ned uansett. Jeg får sette det i gang når jeg legger meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå