Superdan Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 yay, success. Noen er 81, jeg er stuck på login ... retarded Lenke til kommentar
depeche Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 en i 81 allerede på neptulon Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 må bare lure hva folk når det er noen par millioner spillere som skal logge på samtidig, og alt dette skal igjennom EN server i paris før du kommer til servern din..... Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Phew, der var jeg inne Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 1 time på 81? brukte 1 time og 30 min på 82 på beta :3 Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Litt forskjell på beta da, ikke i nærheten av like mye folk Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Lol endelig inne, og det første jeg ser på chatten er [Mollymorphia] has earned the achievement [Realm First! Illustrius Skinner!] Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 DREP MEG! Lyst på TGC mount før jeg legger meg... Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvordan vet du at du har fått TCG mount? Og ikke random consumables? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Lurer på om det er mulig å få realm first på dette viset. Faction change lvl 80 human warrior -> Goblin warrior, så levle de siste 5 lvlene:P Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Lurer på om det er mulig å få realm first på dette viset. Faction change lvl 80 human warrior -> Goblin warrior, så levle de siste 5 lvlene:P Er kun achiv for første av en klasse til 85, ingen achiev som involverer rase. Dvs første warrior uansett rase til 85 får achiev. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Nei, du må lage en ny goblin for å få realm first. Bestemte meg for å ta tre forsøk til før jeg legger meg. Og på det tredje forsøket kommer jeg selvsagt inn. Endret 7. desember 2010 av Christiαn Lenke til kommentar
gretema Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 en smule irritert nå, hva er vitsen med å kjøpe og laste ned på forhånd når en ikke får logget på... "sutre"... Lenke til kommentar
gretema Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 HA! Nok en gang hjelper det å sutre litt Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Du får begge. en mount, en consumable. sjekka wowhead. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Kom inn nå. På første forsøk. Måtte bare relogge heelt. Magen vrengte seg når jeg trykket back. Men det funka jo helt fint. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Yay installert og det tok bare ca 5 min å logge inn ..dog fungerer ikke cdrommen på den stasjonære, så der har jeg en lekker 9g nedlastning foran meg..... æsj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå