Nstin Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nåvel, jeg var sulten uansett. Nå har jeg tid til å steke meg et speilegg eller to. Snart går vel folket med jobb i morgen og legger seg, så da blir det mer loginserver på oss som tar en allnighter om ikke altfor lenge håper jeg. Jepp:P jeg begynner ikke på jobb før kl 15 i morra^^ kveldsskift ftw! vurderer å legge meg nå og sove noen timer å heller spille i morgen tidlig, helt til jeg skal på jobb:D Lenke til kommentar
RoflMyWaffle Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 er på "logging in to game server" men der fryser det litt tydeligvis :O Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvor lang tid kan man forvente at serverne skal fikses? Jeg har egentlig tentamen i morra. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 kom til retrieving realm list i stad, kom borti cancel, får kun DC nå ... FFFFFFUFFffffuFFffFFfuuuuufFUFuuuuu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvor lang tid kan man forvente at serverne skal fikses? Jeg har egentlig tentamen i morra. Samme, tverrfaglig media.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Kommer til å få diabetes innen login serverne kommer opp. Spiser jo godteri som bare søren her Lenke til kommentar
SeT Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vil nesten si det er en narnia rustning! Da hadde man fått seg collectors edition uten å ha forhåndsbestilt! yay! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvor lang tid kan man forvente at serverne skal fikses? Jeg har egentlig tentamen i morra. Du kan like så godt legge deg om det er planen etter kort tid uansett. Liten sjanse for å komme inn den første timen. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg og vil ha godteri Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Gjør som jeg alltid har gjort..vent til dagen etter. Da er servere stabile. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Gjør som jeg alltid har gjort..vent til dagen etter. Da er servere stabile. Og så være den siste til 85? nah hahaha. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Gjør som jeg alltid har gjort..vent til dagen etter. Da er servere stabile. tier på at du prøver å logge på Lenke til kommentar
Existence Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 åååe guilden min starter å få komme inn Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Fyrer opp et annet spill...dette gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Folk har jo allerede realm first cooking og greier:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå