Superdan Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Fortsatt kun DC! irriterende Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 får rusle med bikja mens man venter Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nemn servere som man kommer inn på! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 aargh. Åssen tull er dette da Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nåvel, jeg var sulten uansett. Nå har jeg tid til å steke meg et speilegg eller to. Snart går vel folket med jobb i morgen og legger seg, så da blir det mer loginserver på oss som tar en allnighter om ikke altfor lenge håper jeg. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 tror deathwing begynner å bli lei av å stå der å brøle og se tøff ut Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Stormscale er nok oppe ja. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Diskusjon.no sin server kommer jeg inn på. NP. @DNA: Jeg er stuck på loggin in to game server på stormscale. Verd å cancle og prøve igjen? Endret 6. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
DMN Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Fatter ikke hvorfor de ikke planlegger dette bedre når det samme skjer hver eneste expansion? Hvorfor gjør de ikke slik at random servere får tilgang en og en fra 18:00 til 00:01? Pluss ikke gjøre det mulig å lage chars på serveren med mindre du har en level 30+ der fra før av elns. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Er akkurat som forventet. Ikke stress..kommer sikkert inn etterhvert likevel. De stengte account managment for mange timer siden så folk ikke skulle migrate i hytt og pine like før Cata hvertfall. Jeg transferet til Hellscream for å spille med en kompis ikveld, også er han fortsatt stuck på kul tiras fordi account mgmt har vært nede i hele dag Endret 6. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Pitus Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Inne! Woohoo! Fly litt rund, lage worgen, sove! Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 DMN, som nevnt tidligere er det få servere i hele verden som kan ta imot så mange requests. og de gidder ikke bruke millioner på servere de trenger en dag annethvert år. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Her er en liten tøysegutt under midnight-launch i usa. Finn minst 1 feil. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 stuck på success.... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Her er en liten tøysegutt under midnight-launch i usa. Finn minst 1 feil. Horde med alliance gear. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Goblin + alliance rustning? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Er stuck på success! O..O Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg er forbi succes, men stuck på Logging in to game server. Er ikke særlig mye bedre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå