Nycoplus Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Husker ikke helt hvordan tbc var, men tror tbc og wrath var rimelig smooth. Endret 6. desember 2010 av Nycoplus Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Snart kræsjer vel diskusjon.no og.. Trenger ikke mye pågang for at diskusjon.no skal kræsje men 1 Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 en del på silvermoon som er inne Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Davar en i gruppen ikke, men jeg er stuck på connecting T_T Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jaja, gøy med katteklyster dere Gah, kommer fortsatt ikke inn, og jeg som hadde dailies å levere =/ Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ok, så hvis jeg begynner nå kan jeg komme langt med max 2 timer gaming daglig? Kommer ann på hva du mener med langt. Blir vanskelig for deg å gjøre noe som helst organisert raiding med bare max 2 timer om dagen. Men mye pvp du kan gjøre med 2 timer om dagen. Arena/Rated bgs etc. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 71 folk leser dette emnet. Ny rekord? 80 nå! 86! 88! 89! 94! klarer vi 100? 174 atm ;P Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 fan frugan komm in men inte jag =( så nu håller hon på med race change =) Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Er det forresten noe kø-system på login, så om jeg cancler og prøver på nytt må jeg vente lenger? Regner med det, virker i allefall logisk å ta trafikken i kø og ikke prøve alle på en gang med den pågangen det må være. Og til dere som QQer over at Blizzard burde lære seg å lage skikkelige login-servere, det er snakk om flere millioner requests per sekund. Det er uhyre få, om noen, servere som ville greid det presset som login-serverene opplever nå. Smør dere med tålmodighetskrem og se på Family Guy og WoW samtidig Dessuten vil det ikke lønne seg en plass å investere i en hau av login servere bare for en dag vil jeg tro. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Inne! Get in and gtfo! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 poor mods, de har vel ignonert denne delen av forumet for i kveld Neida, jeg er da her. Er vel nesten like bra som mods? @Nycoplus: Tviler også sterkt på at det er verdt å bruke flere titalls millioner på noen servere de kan kaste etter en dag. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Venter fortsatt på å komme inn. =O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Synes særdeles syndt på Maztha i OG. Hun må da ha det verre enn de stakkars kassadamene da "AtB" lanserte sitt nye betalingssystem her i Trondheim. Er det en masse folk på kodoer og mammuter med giant growth-elixir som camper henne? Aner ikke. Jeg orka ikke å stå i kø, så jeg tok på meg piratdrakta mi og tok med meg pusekatten min på en liten spasertur. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 de taper nok ikke penger på dette at all så de bryr seg vel ikke Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Da var broren min som ikke har cata inne... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 poor mods, de har vel ignonert denne delen av forumet for i kveld Neida, jeg er da her. Er vel nesten like bra som mods? @Nycoplus: Tviler også sterkt på at det er verdt å bruke flere titalls millioner på noen servere de kan kaste etter en dag. I'm here to. Følger med på all spenningen (og har gitt opp å logge inn på wow på 10-15 minutter). Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 de taper nok ikke penger på dette at all så de bryr seg vel ikke De taper ikke en dritt, skal jeg si deg. Lenke til kommentar
RoflMyWaffle Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Etter et titalls "Disconnected by server" så er jeg endelig på "Success!" oppsig! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Da er jeg inne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå