Cerb89 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hvor kan (horde) lære axe skill? Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Spør etter weapon master i en av de 3 store byene, regner med at du kan lære det i Orgrimmar eller Undercity husker ikke hvilken. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Haha, film/screenshot? 6780779[/snapback] Ingen film er blitt lagt ut ennå (tror jeg), men her er iallefall tråden: http://aszune.xsa.ch/forum_posts.asp?TID=6426 Just finished doing this piece of 3 man content. Took 59 minutes, fairly potted up. Party was: 1 warrior, 1 paladin, 1 dwarf priest (see horde? We use ezmode to do this) Loot was 43g/person, Leggings of Arcane Supremacy and Fang of the Mystics. Fraps was taken and a link will follow when a vid has been made. And yes, my e-peen is bigger than yours! Jepp, dem kjørte en paladin som dps, warrior som tank, og priest som healer. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 102 i kø på Grim'Batol på en Fredagskveld, imponerende... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 102 i kø på Grim'Batol på en Fredagskveld, imponerende... 6785510[/snapback] Overraskende lite =) Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Spillte med min female twink, da en plutselig spurte om jeg var jente IRL. Tenkte at jeg skulle kødde litt med han, og så åpnet han ett trade vindu og jeg fikk over 60g, og horizon choker, living shoulder reciepe og skeletal club, og det er bare de blå itemene. /love å gi seg ut for å være jente. :!: Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Spillte med min female twink, da en plutselig spurte om jeg var jente IRL. Tenkte at jeg skulle kødde litt med han, og så åpnet han ett trade vindu og jeg fikk over 60g, og horizon choker, living shoulder reciepe og skeletal club, og det er bare de blå itemene. /love å gi seg ut for å være jente. :!: 6786735[/snapback] Skjønner ikke hva som feiler folk. Hadde jeg møtt en jente ingame (en ekte), hadde jeg ikke åpnet trade vinduet og gitt henne 60g bare fordi hun er jente. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hadde jeg vært litt raskere ut med å akseptere hadde jeg fått 70g fordi jeg utga meg for å være ingame jente, men fyren trakk tilbudet etter et par sek. (jeg drev og skrev en /w til en venn) =/ Lenke til kommentar
War Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) 1spm, Hvordan fungere AP Har ett slitent sverd på krigern og når jeg får 200 str ekstra øker AP og total dps øker. Vil det si at mitt 53 dps sverd med en del AP så har jeg i teorien ett 120 dps våpen? (Gjør like mye skalde som et 120 dps våpen uten noe AP) eksempelverdier. --------------------------- Og burde jeg skaffe nightfall til krigern som dps gear? Ikke si det er hunter våpen, bare om det en bortkastet på lvl 60. Eller skal man skaffe seg ett med mindre dps men mye stats. Det er ikke en raide tank. Takker for svar, litt rotete men har ikke noen eksakte verdier i hodet. Endret 2. september 2006 av War Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 14AP = 1dps. Om du har 700AP og en øks med 100-200 dmg og 2.00 speed, vil hvert autoattack få lagt til 100 skade. Dvs. hvert slag vil skade for 200-300. På instant-attacks som MS blir AP-dps ganget med 3.3 for 2h-våpen, 2.4 for 1h-våpen bortsett fra daggers, og 1.7 for daggers. Dvs. (minimum skade/2 + maksimum skade/2) + ((AP/14)*3.3) + 160 = gjennomsnittlig skade per MS. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 For det første, Nightfall er noe du kun har bruk for om du raider og det er gjerne noe en av dps-warriorene får som gave fra guildet. Det er et dårlig våpen for dps, men procen er helt fantastisk. 1 strenght = 2 attack power 14 attack power = 1 dps Attackpower øker dpsen din ja. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 For det første, Nightfall er noe du kun har bruk for om du raider og det er gjerne noe en av dps-warriorene får som gave fra guildet. Det er et dårlig våpen for dps, men procen er helt fantastisk. 6788394[/snapback] Dårlig og dårlig. Men, hvis man ikke raider, så er det vel ikke det beste. Det hadde uansett vært en stjerne i taket om en dps-warrior som søkte til guildet hadde hatt øksen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Kan man lage rotv, for så å skifte vekk tailoring, men likevel bruke den? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jepp, 300 tailoring er bare et krav for å lage den. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Yes! LVL 60 Druid! min første lvl 60. nå blir det respec til resto og ZG senere ikveld =D Lenke til kommentar
War Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Vel, problemet mitt er å bruke opp alle cors jeg har, kan levere 195 til TB og få full rep , men vitker litt bortkastet . Har laget DI help, bracers, kanskje lage noe mer i den serien. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Skulptur av Illidan. Temmelig snertent. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Skulptur av Illidan. Temmelig snertent. 6789839[/snapback] Blizzard er eksperter på bilder og karakterer. Dritflinke de folka som lagde skulpturen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Uff, det kryr av bot-er på Genjuros nå. Har rapportert flere, men Blizzard tar det tydeligvis ikke så alvorlig. GM: Do you have a minute to talk about your bot report? Meg: Sure. GM: Great! How may I help you? Så etter litt frem og tilbake sa de at de skulle "look into it", akkurat som forrige gang jeg rapporterte den samme personen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 haha haomarush er uspilbar Lag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå