Lolliken Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Dette gikk som forventet egentlig ^^ Lurte på når blizzard lærer og skaffer seg ekstra login servere på release Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Luddet jeg sitter på skype med kom iallefall inn nå. Da er det vel håp Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) ER STUCK FOR FAEN STAKARS DEG! Ta deg en bolle og vent. Er det forresten noe kø-system på login, så om jeg cancler og prøver på nytt må jeg vente lenger? Endret 6. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Existence Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 jeg blir av en eller anna grunn DC hele tia Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Snart kræsjer vel diskusjon.no og.. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 du blir DCa om du venter. ikkeno poeng Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg tror ikke det finnes noen server som kan ta så mange folk på én gang. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Synes særdeles syndt på Maztha i OG. Hun må da ha det verre enn de stakkars kassadamene da "AtB" lanserte sitt nye betalingssystem her i Trondheim. Er det en masse folk på kodoer og mammuter med giant growth-elixir som camper henne? Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Snart kræsjer vel diskusjon.no og.. raskt voksende tråde allefall :D Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 jeg blir av en eller anna grunn DC hele tia hva kan det være Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvordan er egentlig Wow idag i forhold til for 2-3 år siden? Husker at jeg prøvde wow, men gav opp fordi det gikk så tregt, hadde ikke motivasjon og tid nok til å spille. Helt annerledes. Det skal i alle fall gå fort nok for noen og enhver nå. Akkurat dét likte jeg med WoW før. Da måtte man faktisk dedikere en del tid ...på det meste egentlig. Ok, så hvis jeg begynner nå kan jeg komme langt med max 2 timer gaming daglig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Blir nok ingen spilling på en stund. Dette skjer med alle MMORPG rundt expansion-tider. Er ikke noe sjokk akkurat. Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 så en person hittils som kommit in? =) Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Inn i helsike...kunne like godt blitt værende og specce ferdig Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 poor mods, de har vel ignonert denne delen av forumet for i kveld Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 denne tråden hanler nå om bevere Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Sitter i en skype gruppe og vi kommer inn en og en. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 hm login success..men det står man da altså...hhe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Er det forresten noe kø-system på login, så om jeg cancler og prøver på nytt må jeg vente lenger? Regner med det, virker i allefall logisk å ta trafikken i kø og ikke prøve alle på en gang med den pågangen det må være. Og til dere som QQer over at Blizzard burde lære seg å lage skikkelige login-servere, det er snakk om flere millioner requests per sekund. Det er uhyre få, om noen, servere som ville greid det presset som login-serverene opplever nå. Smør dere med tålmodighetskrem og se på Family Guy og WoW samtidig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå