Tor92 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Holder til på Sylvanas, suger litt i dette øyeblikket. Tenker jeg må stå i en lang kø for å logge inn tillegg! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Pøh..Blizzard fail as usual. Nå er login servern nede etter jeg ble bedt om å logge ut og inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 CATACLYSM ER I GANG. EPIC!!! og jeg er stuck på loading screen, fml Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Gadd ikke å dra dit, var sånn i 17:00 tiden :!: Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 ja om man kunne logge inn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Synes særdeles syndt på Maztha i OG. Hun må da ha det verre enn de stakkars kassadamene da "AtB" lanserte sitt nye betalingssystem her i Trondheim. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Denne tråden poster fortere enn 4chan atm. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Innloggingen funker ikke for meg Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Maztha har blitt kjendis i løpet av kvelden. Tenk på alle pengene hun kommer til å tjene nå straks. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvordan er egentlig Wow idag i forhold til for 2-3 år siden? Husker at jeg prøvde wow, men gav opp fordi det gikk så tregt, hadde ikke motivasjon og tid nok til å spille. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) AND IM INSIDE BITCHES! kødda. kommer alltid inn sist Endret 6. desember 2010 av Ajaco 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Funker ikke for noen, fordi login-serverne har kræsjet. Var egentlig forventet at dette ikke gikk smooth. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 noen inne i det hele tatt? Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Vi sitter fem mann på lan, og EN kom nettopp inn, haha stor misunnelse :!: Han er horde, resten er ally, da vet vi en gang for alle hvem blizzard favorittiserer Endret 6. desember 2010 av Nycoplus Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 AND IM INSIDE BITCHES! Det er risky å komme hit og si det. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvordan er egentlig Wow idag i forhold til for 2-3 år siden? Husker at jeg prøvde wow, men gav opp fordi det gikk så tregt, hadde ikke motivasjon og tid nok til å spille. Vi vet ikke. Ingen som kommer inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 AND IM INSIDE BITCHES! kødda. kommer alltid inn sist Bah, skulle til å nerdrage over deg også så jeg den lille teksten. WTB loading screen som funker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvordan er egentlig Wow idag i forhold til for 2-3 år siden? Husker at jeg prøvde wow, men gav opp fordi det gikk så tregt, hadde ikke motivasjon og tid nok til å spille. Helt annerledes. Det skal i alle fall gå fort nok for noen og enhver nå. Akkurat dét likte jeg med WoW før. Da måtte man faktisk dedikere en del tid ...på det meste egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå