Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En halv level forsprang? Får man ikke typ 20k per quest. 520k er vel ikke såå mye, er det det da? Har samme opplegget (ferdige quests), men tviler på at det er så mye verdt egentlig.

samme her, må også ta med reise tid. komme seg fra A-B. Men jeg starter fra level 1 igjen så spiller liten rolle for meg :s

Lenke til kommentar

Dersom du har 4 GB ram og minneproblemer vil ikke 40MB gjøre noen forskjell, siden PC-en din allerede er så fucked up som det går.

altså nå er minne bruket til en addon og wow meget forskellig i måten de belaster systemet , addons belaster ikke minnet direkte men kjøres gjennom wow , ergo er det ikke sammenlignbart med at wow bruker X GB med minne

Lenke til kommentar

Jeg oppdager nå at noen ordentlige drittsekker har bestemt seg for å stå med Mammothene sine på Mount-trenern i Orgrimmar, som gjør at ingen kan lære seg flying ved midnatt.

Er det noen kommando jeg kan skrive for å kommunisere med NPCen uten å fysisk klikke på den?

Og går det ann å lære seg skillen av noen andre trenere i nærheten?

At folk kan ha så lite liv. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Sannsynligvis ikke.

Jeg husker mer eller mindre hele servern møtte opp før midnatt ved The Dark Portal rett før Burning Crusade kom. Det var så mange der at servern krasja og greier. Og når klokka endelig viste 00:00 skjedde det ingen verdens ting. Det var en stor skuffelse husker jeg. BC kom ganske diskrét, så jeg regner med at Cataclysm også gjør det.

Blizzard sa nettopp i en bluepost (tror jeg så den på MMO-Champion) at alt som kom til å skje ved midnatt var at contentet ble tilgjengelig automatisk, ingen store ting som kom til å skje. Bare en liten switch ved midnatt også er Cataclysm i gang.

Jeg oppdager nå at noen ordentlige drittsekker har bestemt seg for å stå med Mammothene sine på Mount-trenern i Orgrimmar, som gjør at ingen kan lære seg flying ved midnatt.

Er det noen kommando jeg kan skrive for å kommunisere med NPCen uten å fysisk klikke på den?

Og går det ann å lære seg skillen av noen andre trenere i nærheten?

At folk kan ha så lite liv. :hrm:

Det enkleste er bare å zoome så langt inn som du kommer så du er i first person mode og deretter gå så nærme NPCen du kommer, du vil da se gjennom de fjottene på mammut :)

---------------

Bah, sliter litt ved å velge mellom hunteren og DKen min. Tror nok jeg ender opp med DKen, haha, men er litte grann usikker.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Det er ganske enkelt å unngå problemet med folk som samler seg på NPCs. Under "Targeting"-delen i "Key Bindings" finner man et valg som heter "Interact With Target". Bind denne til noe unødvendig som F12 hvis man har et helt standard tastatur, /target NPC, F12, så får man automatisk opp det samme man ville gjort om man høyreklikka på NPCen.

Have fun!

Endret av Calath
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...