Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Bare meg eller skal de aller fleste til Hyjal for å levle og ikke Vashj'ir? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg vet enda ikke selv hvor jeg skal, havner vel der hvor det passer best der og da. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Virker som de fleste stikker til Hyjal, ja. Lenke til kommentar
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Spiller jo egentlig ingen rolle om man selger en WoW expansion i flere uker før offisiell release... det hele må trigges server-side uansett Men det er jo kjipern for andre butikker, som taper kunder. Dama har bestilt CE, og jammen var den diger... personlig synes jeg ikke ekstrainnholdet er verdt det, og det er sabla mye penger å betale for en mini Deathwing... Da var spillet uansett installert... og nå skal jeg prøve å ta meg en lur før helvete bryter løs ved midnatt EDIT: Angående hvor det skal levles... så regner jeg med at begge sonene blir så fulle av folk at det blir tilnærmet umulig å queste. Antagelig det samme med worgens og goblins. Regner med at jeg lager noen nye chars av de rasene og leker meg litt i startsonene, for så å kjøre dungeons på vei mot 85 Endret 6. desember 2010 av abcdefghijklmnopqrstuvwxyz Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vashj'ir, er ikke det under vann? Vet at man kan få "sjø-mounter" og slikt men velger Hyjal framfor å svømme rundt i vannet. Kan ikke fordra å sloss undervann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vashj'ir, er ikke det under vann? Vet at man kan få "sjø-mounter" og slikt men velger Hyjal framfor å svømme rundt i vannet. Kan ikke fordra å sloss undervann. Jeg velger Vashj'ir nettopp fordi den er annerledes enn alle andre soner som har vært før. I tilegg; sjøhest? Blir ikke mer awesome enn det ^^ Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Noen som har peil paa om det er mulig og kj0pe bare key til Cata? Eller maa jeg ut i kulda aa kjope en hardcopy? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Noen som har peil paa om det er mulig og kj0pe bare key til Cata? Eller maa jeg ut i kulda aa kjope en hardcopy? Du kan kjøpe rett fra battle.net. Det er bare å kjøpe Cataclysm via battle.net nå, også kan du spille med én gang det er midnatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 via battle net kan du kjøpe. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 I Vashj'ir kan du løpe normalt langs bakken. Men med en gang du hopper vil du begynne å svømme. @Xzan, gamersloot.net selger keys. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Noen som vil slenge opp speccet de skal levle med til rogue? Helst assasination. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Men det er snakk om 15 kroners forskjell fra kjøp på Battle.net Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nydelig, takk for kjappe svar Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Aning om det blir noe action før kl24? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vashj'ir, er ikke det under vann? Vet at man kan få "sjø-mounter" og slikt men velger Hyjal framfor å svømme rundt i vannet. Kan ikke fordra å sloss undervann. Jeg velger Vashj'ir nettopp fordi den er annerledes enn alle andre soner som har vært før. I tilegg; sjøhest? Blir ikke mer awesome enn det ^^ Joa, du er vel kanskje innpå noe der. Får vel nesten bare se hvor mange på serveren min velger Hyjal framfor Vasjhir. Vet du om sjøhest mounten blir betegnet som air eller ground mount, siden jeg har den 310% skill'n. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Aning om det blir noe action før kl24? Sannsynligvis ikke. Jeg husker mer eller mindre hele servern møtte opp før midnatt ved The Dark Portal rett før Burning Crusade kom. Det var så mange der at servern krasja og greier. Og når klokka endelig viste 00:00 skjedde det ingen verdens ting. Det var en stor skuffelse husker jeg. BC kom ganske diskrét, så jeg regner med at Cataclysm også gjør det. Endret 6. desember 2010 av Christiαn Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Den gjelder som flying. Altså 280/310 Lenke til kommentar
Sville Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Om din høyeste level er 41 og du ikke tenker og hverken spille goblin eller worgen er det ikke egentlig noe poeng i å kjøpe Cataclysm. Kjøper kun for å spille som Worgen egentlig. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jepp, x-antall Horde på serveren min er oppe/på vei opp ved flying trainer i Org atm. Løp tilferdighvis forbi der nå. Vil tippe det vil bli en god del lag der for de når Cata goes live. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Er bare å sette hearthstone til Winterspring så slipper man fly når klokka runder midnatt Hvis du skal starte i Hyjal, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå