Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller jo egentlig ingen rolle om man selger en WoW expansion i flere uker før offisiell release... det hele må trigges server-side uansett :) Men det er jo kjipern for andre butikker, som taper kunder.

Dama har bestilt CE, og jammen var den diger... personlig synes jeg ikke ekstrainnholdet er verdt det, og det er sabla mye penger å betale for en mini Deathwing...

Da var spillet uansett installert... og nå skal jeg prøve å ta meg en lur før helvete bryter løs ved midnatt :)

EDIT: Angående hvor det skal levles... så regner jeg med at begge sonene blir så fulle av folk at det blir tilnærmet umulig å queste. Antagelig det samme med worgens og goblins. Regner med at jeg lager noen nye chars av de rasene og leker meg litt i startsonene, for så å kjøre dungeons på vei mot 85 :)

Endret av abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Vashj'ir, er ikke det under vann? Vet at man kan få "sjø-mounter" og slikt men velger Hyjal framfor å svømme rundt i vannet. Kan ikke fordra å sloss undervann.

Jeg velger Vashj'ir nettopp fordi den er annerledes enn alle andre soner som har vært før. I tilegg; sjøhest? Blir ikke mer awesome enn det ^^

Lenke til kommentar

Vashj'ir, er ikke det under vann? Vet at man kan få "sjø-mounter" og slikt men velger Hyjal framfor å svømme rundt i vannet. Kan ikke fordra å sloss undervann.

Jeg velger Vashj'ir nettopp fordi den er annerledes enn alle andre soner som har vært før. I tilegg; sjøhest? Blir ikke mer awesome enn det ^^

Joa, du er vel kanskje innpå noe der.

Får vel nesten bare se hvor mange på serveren min velger Hyjal framfor Vasjhir.

Vet du om sjøhest mounten blir betegnet som air eller ground mount, siden jeg har den 310% skill'n.

Lenke til kommentar

Aning om det blir noe action før kl24?

Sannsynligvis ikke.

Jeg husker mer eller mindre hele servern møtte opp før midnatt ved The Dark Portal rett før Burning Crusade kom. Det var så mange der at servern krasja og greier. Og når klokka endelig viste 00:00 skjedde det ingen verdens ting. Det var en stor skuffelse husker jeg. BC kom ganske diskrét, så jeg regner med at Cataclysm også gjør det.

Endret av Christiαn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...