The Doctor Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ja, faen. Hvor og hvem i Orgrimmar kan jeg få kjøpt flyingskillen av? Eller funker det å kjøpe den i Dalaran? (Krasus Landing) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 En halv level forsprang? Får man ikke typ 20k per quest. 520k er vel ikke såå mye, er det det da? Har samme opplegget (ferdige quests), men tviler på at det er så mye verdt egentlig. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Vel, mens dere levler i natt, ligger jeg under den varme og koselige dynen og drømmer søtt Vurderer faktisk å starte rett på leveling av mine arkiologiske skills i stedet på å gå rett på quest leveling. Har ingen hast med å nå 85 med tanke på guild og raid. Endret 6. desember 2010 av Wacom Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ja, faen. Hvor og hvem i Orgrimmar kan jeg få kjøpt flyingskillen av? Eller funker det å kjøpe den i Dalaran? (Krasus Landing) Du får kjøpt det av en fyr som står ved siden av Flight Mastern i Orgrimmar, omtrent midt i mellom de to zeppelintårna. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vel, mens dere levler i natt, ligger jeg under den varme og koselige dynen og drømmer søtt Vurderer faktisk å starte rett på leveling av mine arkiologiske skills i stedet på å gå rett på quest leveling. Har ingen hast med å nå 85 med tanke på guild og raid. Å skille archaeology til 525 tar lengre tid enn å levle til 85 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Kommer til å gjøre det samme, levere inn daily quest hos Sons of Hodir og så levere inn hos Argent Crusader folka. Så Ogrimmar (flyskillz) -> Hyjal. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Å skille archaeology til 525 tar lengre tid enn å levle til 85 Tenkte ikke å levle det helt opp tenkte bare på å levle opp en god start og ta det videre fra der seinere. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hørt mange sier de skal levere inn daily quests med en gang cata kommer. Får vi xp med en gang man kan begynne å lvle til 85 ? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Du tenker om en får exp av å levere wotlk-quests? Ja det får du. 26 quests ala 22500 exp hvorav et par er elitequests gir ca 600k experience som er relativt mye for et par minutter med flyvning. Forresten, 80-81 = 1,686,300 experience. Så bomma litt. Uansett verdt det Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Starter dere virkelig en ny og fantastisk expansion med å gjøre gamle og grusome dailys? Jeg skal nyte dette. Driter i questerute eller hvilke soner som er mest effektive. Dette blir dritgøy =) Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Men jeg må gjøre quest jeg ikke har gjort? Får vel ikke xp av å levere wotlk daily-quests etter cata release? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Starter dere virkelig en ny og fantastisk expansion med å gjøre gamle og grusome dailys? Jeg skal nyte dette. Driter i questerute eller hvilke soner som er mest effektive. Dette blir dritgøy =) Det er hva jeg har 5 andre karakterer for :> Lenke til kommentar
neoman Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei er det slik att om jeg kjøper cataclysm gjennom blizzard sine sider så vil jeg få spillt klokka 12.00 i natt alså før de som kjøper det i butikkene? vil kontoen min bli oppdatert til cata med en gang? eller kan jeg risikere å måtte vente flere dager? gleder meg helt sinnsykt til å spille i natt. og er enig i att å levere gamle daily quests er en kjedelig måte å starte en ny expansion på Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Dersom du kjøper digitalt vil kontoen din bli oppgradert umiddelbart slik at du kan spille øyeblikket serverne går live. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Håper alle tenker likt som mange andre her på forumet og skal levere 25 quests og levle som gale til 85, så kan jeg få levle worgenen min i fred (Selv om jeg mest sannsynlig ikke kommer til å klare å dinge 10 på den i løpet av de 3-4 timene før jeg skal legge meg pga. mangel på mobs og lagg ) Lenke til kommentar
Sville Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg kjøpte det nettopp digitalt. Står status "Queued" Tror jeg må vente en stund... Noen som vet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Gjør som det står. Etter du har betalt, logg helt inn til character select skjermen. Så kan du logge ut og starte launcher, så laster den ned 900MB av seg selv, og du er klar. Lenke til kommentar
Sville Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Yessir, gjorde det nettopp. Skal bli spennende å se hvor flink jeg er i dette da, ny spiller egentlig, har spilt på en Lvl 41 Draenei Mage, og har ingen andre brukere. Liker spillet da, utfordrende og nytt! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Om din høyeste level er 41 og du ikke tenker og hverken spille goblin eller worgen er det ikke egentlig noe poeng i å kjøpe Cataclysm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå