Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, mens dere levler i natt, ligger jeg under den varme og koselige dynen og drømmer søtt :D

 

Vurderer faktisk å starte rett på leveling av mine arkiologiske skills i stedet på å gå rett på quest leveling. Har ingen hast med å nå 85 med tanke på guild og raid.

Endret av Wacom
Lenke til kommentar

Vel, mens dere levler i natt, ligger jeg under den varme og koselige dynen og drømmer søtt :D

 

Vurderer faktisk å starte rett på leveling av mine arkiologiske skills i stedet på å gå rett på quest leveling. Har ingen hast med å nå 85 med tanke på guild og raid.

 

Å skille archaeology til 525 tar lengre tid enn å levle til 85 :p

Lenke til kommentar

Hei er det slik att om jeg kjøper cataclysm gjennom blizzard sine sider så vil jeg få spillt klokka 12.00 i natt alså før de som kjøper det i butikkene? vil kontoen min bli oppdatert til cata med en gang? eller kan jeg risikere å måtte vente flere dager?

 

gleder meg helt sinnsykt til å spille i natt. og er enig i att å levere gamle daily quests er en kjedelig måte å starte en ny expansion på :p

Lenke til kommentar

Håper alle tenker likt som mange andre her på forumet og skal levere 25 quests og levle som gale til 85, så kan jeg få levle worgenen min i fred :ph34r: (Selv om jeg mest sannsynlig ikke kommer til å klare å dinge 10 på den i løpet av de 3-4 timene før jeg skal legge meg pga. mangel på mobs og lagg :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...