Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Vi har også litt problemer for tiden, 4 officerer og ett medlem har dratt den siste uka. Vi har fått inn noen nye da (med bra gear), men er litt kjipt å må stå over neffy denne uken pga. mangel på tanks, når bare for 2 uker siden, nesten hadde for mange :/

Jeg får håpe at ting forbedrer seg for oss da :)

6768056[/snapback]

Muhahah, nå kan Providence angre på at de ikke ville ha meg og min prest, som nå er medlem av den kosligste guilden på Dragonmaw, Night Sentinels. :green:

EDIT: Så på siden deras at dere hadde åpen 2 sloter til priests.

6770369[/snapback]

Lag en ny application da :) Hvis ikke jeg husker helt feil så søkte du med palla'en din sist? Priesten var vell ikke 60 heller da?

Vi har tatt inn noen nye priester etter at en av raid-leaderene/priest class leader dro, men tror vi fortsatt skal ha en til (minst en).

Hvordan går det med Night Sentinels? Har en venn der (Neria, 53 rogue).

edit: snakka netopp med priest ledern, han sa at vi har nokk priests å geare opp atm , så hvis du ikke har rimelig godt gear (en del tier 1), så tror jeg ikke du kommer inn.

Endret av Gwaihir Vindherre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke ambisjoner om Provìdence, har vert i NS i litt over to uker og elsker den guilden Den er ikke sånn veldig hardcore, og jeg vil ikke svikte de nå når vi endelig har begynnt med ZG. Har bare tatt Venoxis enda, men har fått både bat boss og raptor ned til ca 20%, satser på å få ned raptor bossen i dag. :)

Lenke til kommentar

Hva skal jeg reportere mistanke om "boting" som? Møtte en mulig bot i Deadwind Pass. Hver gang jeg nærmer meg tar det (?) Hunters Mark på pet'n min, angriper med egen pet, fyrer av Scorpid Sting og fortsetter med auto-shot. Selv om jeg angriper han/det selv, fortsetter skytingen på pet'n min. Jeg har nå drept hunteren mange, mange ganger, uten at væremåten har blitt forandret det grann, den bare angriper den nærmeste fienden hele tiden.

Lenke til kommentar
Hva skal jeg reportere mistanke om "boting" som? Møtte en mulig bot i Deadwind Pass. Hver gang jeg nærmer meg tar det (?) Hunters Mark på pet'n min, angriper med egen pet, fyrer av Scorpid Sting og fortsetter med auto-shot. Selv om jeg angriper han/det selv, fortsetter skytingen på pet'n min. Jeg har nå drept hunteren mange, mange ganger, uten at væremåten har blitt forandret det grann, den bare angriper den nærmeste fienden hele tiden.

6771746[/snapback]

Rapporter han til en GM, så undersøker Blizzard accounten hans.

EDIT: Å, så ikke spørsmålet skikkelig. :p Bare ta det under noe, "Character", for eksempel. Har egentlig ingenting å si. Det er bare for at de skal finne det lettere.

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar

Tok meg en tur til Ashenvale med druiden i morges. Det er evigheter siden jeg var der sist, med de andre altene har jeg gått fra Barrens og jobbet meg nedover i 1k needles. Det var riktig koselig å gjøre questene på nytt, snike seg rundt Astranaar og huske de gangene jeg var med på raid som lvl29 priest.. halvannet år siden, sånn ca. :)

Lenke til kommentar

Ahh 8 måneder uten et eneste raid. Det var faktisk gøy med en tur til Molten Core igjen i går. Guilden er helt fersk, målet har vært å samle dem mest mature spillerne på serveren, for så å starte med raiding. Trives veldig god med spillere over 18+ . Guild og raid chat uten whining og lolcultister. Drømmen om en særiøs spilletilværsel med likesinnede er et faktum. :)

Vi tok ned til og med Shazzrah i går kveld, da ga vi oss pga jobb og slikt dagen etter. Raidet fungerte smertefritt, ingen wipes og whining.

Nå skal jeg særiøst bruke litt tid på endgame igjen. Gøy å oppleve Molten Core fra Alliance siden også med spillere som er særiøse.

Ca 50% av guild members har erfraing i endgame fra før, resten er ferskt kjøtt.

Det fine med mature spillere er at dem hører på hva som blir sagt, og stort sett er fokusen på det du skal gjøre dedikert. Tror det var grunnen til at vi gjorde det såppas bra. :)

Ha en fin dag alle wowere. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...