raWrz Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Da fikk jeg medling fra spaceworld Dørene åpnes kl 11 og det blir spørsmåls konk!! Skal bli fett Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Malygos GRP for fun og kill (har ikke tatt han før) så ere noen som failer og summonern føre folk er klare. Passer ikke bra med tålmodigheten min nå Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Timeplan? Sove fra 16:30 til 23:00 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Snart god "natt" nå Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Timeplan? Sove fra 16:30 til 23:00 Haha, og da være våken fra 23:00 til...? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 tror ikke timplanen funker etter det, nærmeste jeg kommer på er vel "level 85" Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) 23.00 på fredag Planen min for kvelden: Finne gruppe og ta ned Kel'Thuzad så jeg får Champion of the Frozen Wastes føre cata. 00:00:59 skal jeg løpe ut et fjell med flying mounten min og late som jeg har trent den opp selv til og fly Endret 6. desember 2010 av Refsa Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg for min del stresser ikke super-mye med å bli 85, først og fremst skal jeg selge unna stæsj jeg har farma og bli super rik Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Tror nok jeg fortsatt kommer til å levle en alt fra 68 til 80 en stund (tar nok et par uker for meg). Så har det kanskje roet seg litt i de nye Cata-områdene til jeg begynner å levle mainen min fra 80 til 85 Men skal ikke se bort fra at jeg først tar den innom de nye områdene bare for å snuse litt... Lenke til kommentar
opar Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nettopp oppgradert og laster ned filene, selv om magen bare er lvl 70. Like greit å ha det gjort Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Bestilte fra Elkjøp som så fantastisk skulle sende spillet 3. desember. Greit nok, det gjorde de, men hva i faen hjelper det når spillet ikke er i postkassen? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Noen som bestilte Cata CE på Spaceworld.no og som har fått det? Spillet lå ikke i postkassa, men jeg mistenker at spillet tar så mye plass at de leverte det til lokale PiB. Edit: Email fra spaceworld nå Heisann "Vi jobbet på spreng på fredag for å få ut alle våre World of Warcraft utgaver. De aller fleste gikk ut på fredag, (noen fikk sine allerede på lørdag ser vi) men det kan være noen igjen som går ut i dag. De skal allikevel være fremme til release dag som er i morgen. Vi jobber med å få sporing på disse slik at man kan evt hente ut på postkontoret i morgen hvis det gjelder Collectors Edition som nok er for stor for de fleste postkasser. Ellers ønsker jeg alle lykke til med jakten på lvl 85 og mer epic gear. Mvh Joakim Solem Butikk Sjef – Spaceworld.no" Endret 6. desember 2010 av MarB Lenke til kommentar
carzas Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ah, hatt eksamensperiode ved alle ekspansjonene! Men spiller nok en time eller to i natt, bare for å få feelingen:) Ser mange som klager over overfylte zoner og kø ved quests, men akkurat det synes jeg bare er kjempe moro med slike releaser! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Spill 0700 i morra tidlig så er det nok ingen online. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vi som har vært 80 i en evighet, får vi noe restxp når Cata blir sluppet? Husker ikke hvordan det funkerte da Wrath kom. Og går serverene offline en stund før 2400 og så på igjen over midnatt? Eller er det er det bare å spille, og poff 0001 så kan man kjøpe flying skills o.l. ? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vi som har vært 80 i en evighet, får vi noe restxp når Cata blir sluppet? Husker ikke hvordan det funkerte da Wrath kom. Og går serverene offline en stund før 2400 og så på igjen over midnatt? Eller er det er det bare å spille, og poff 0001 så kan man kjøpe flying skills o.l. ? I TBC og Wotlk slettet de all rested exp. De gjør nok dette denne gangen også. Du får rested på alts, det holder vel :> Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Noen som bestilte Cata CE på Spaceworld.no og som har fått det? Spillet lå ikke i postkassa, men jeg mistenker at spillet tar så mye plass at de leverte det til lokale PiB. Edit: Email fra spaceworld nå Heisann "Vi jobbet på spreng på fredag for å få ut alle våre World of Warcraft utgaver. De aller fleste gikk ut på fredag, (noen fikk sine allerede på lørdag ser vi) men det kan være noen igjen som går ut i dag. De skal allikevel være fremme til release dag som er i morgen. Vi jobber med å få sporing på disse slik at man kan evt hente ut på postkontoret i morgen hvis det gjelder Collectors Edition som nok er for stor for de fleste postkasser. Ellers ønsker jeg alle lykke til med jakten på lvl 85 og mer epic gear. Mvh Joakim Solem Butikk Sjef – Spaceworld.no" Ja, jeg fikk den samme mailen. Hadde håpt jeg fikk et sporingsnr også, slik at jeg kunne funnet ut om spillet i det hele tatt er sendt og på vei hit opp slik at jeg kan gå på posten i morgen ettermiddag, hente spillet og så dra hjem og lese til eksamen og være klar til å spille 8. - 9. januar. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Eller er det er det bare å spille, og poff 0001 så kan man kjøpe flying skills o.l. ? Jeg håper da dette. Jeg skal rett innpå å kjøpe flying skill, fly rundt å sjekke zones så rett på miningen og få den i 525, satser på Realm First da ^^ Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Angrer sterkt på at jeg bestilte nå ja. Lesson learned. Postkontoret hadde heller ikke pakka så da får jeg nok spillet i morgen håper jeg At jeg skal være så jævla fattig om dagen. Hadde glatt kjøpt spillet i butikk om jeg hadde økonomi til det. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Ruten min blir å logge inn hos Sons of Hodir, levere 5 quests, få portal til Dalaran, fly til Fleshwerks, levere, fly til Shadowvault, levere, fly til Argent Tournament, levere, fly ned på Orgrims Hammer, levere, Ymirheim, levere i hula, Hearthstone til Orgrimmar, kjøpe flyingskill og dra til Hyjal der jeg har plottet ut hvilke quests jeg skal gjøre. Det gir ca en halv level forsprang å levere 26 quests. Endret 6. desember 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå