Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok jeg fortsatt kommer til å levle en alt fra 68 til 80 en stund (tar nok et par uker for meg). Så har det kanskje roet seg litt i de nye Cata-områdene til jeg begynner å levle mainen min fra 80 til 85 :)

Men skal ikke se bort fra at jeg først tar den innom de nye områdene bare for å snuse litt...

Lenke til kommentar

Noen som bestilte Cata CE på Spaceworld.no og som har fått det?

Spillet lå ikke i postkassa, men jeg mistenker at spillet tar så mye plass at de leverte det til lokale PiB.

Edit: Email fra spaceworld nå :p

Heisann

"Vi jobbet på spreng på fredag for å få ut alle våre World of Warcraft utgaver. De aller fleste gikk ut på fredag, (noen fikk sine allerede på lørdag ser vi) men det kan være noen igjen som går ut i dag. De skal allikevel være fremme til release dag som er i morgen.

Vi jobber med å få sporing på disse slik at man kan evt hente ut på postkontoret i morgen hvis det gjelder Collectors Edition som nok er for stor for de fleste postkasser.

Ellers ønsker jeg alle lykke til med jakten på lvl 85 og mer epic gear.

Mvh

Joakim Solem

Butikk Sjef – Spaceworld.no"

Endret av MarB
Lenke til kommentar

Ah, hatt eksamensperiode ved alle ekspansjonene! Men spiller nok en time eller to i natt, bare for å få feelingen:) Ser mange som klager over overfylte zoner og kø ved quests, men akkurat det synes jeg bare er kjempe moro med slike releaser!

Lenke til kommentar

Vi som har vært 80 i en evighet, får vi noe restxp når Cata blir sluppet?

Husker ikke hvordan det funkerte da Wrath kom.

Og går serverene offline en stund før 2400 og så på igjen over midnatt?

Eller er det er det bare å spille, og poff 0001 så kan man kjøpe flying skills o.l. ?

Lenke til kommentar

Vi som har vært 80 i en evighet, får vi noe restxp når Cata blir sluppet?

Husker ikke hvordan det funkerte da Wrath kom.

Og går serverene offline en stund før 2400 og så på igjen over midnatt?

Eller er det er det bare å spille, og poff 0001 så kan man kjøpe flying skills o.l. ?

I TBC og Wotlk slettet de all rested exp. De gjør nok dette denne gangen også. Du får rested på alts, det holder vel :>

Lenke til kommentar

Noen som bestilte Cata CE på Spaceworld.no og som har fått det?

Spillet lå ikke i postkassa, men jeg mistenker at spillet tar så mye plass at de leverte det til lokale PiB.

Edit: Email fra spaceworld nå :p

Heisann

"Vi jobbet på spreng på fredag for å få ut alle våre World of Warcraft utgaver. De aller fleste gikk ut på fredag, (noen fikk sine allerede på lørdag ser vi) men det kan være noen igjen som går ut i dag. De skal allikevel være fremme til release dag som er i morgen.

Vi jobber med å få sporing på disse slik at man kan evt hente ut på postkontoret i morgen hvis det gjelder Collectors Edition som nok er for stor for de fleste postkasser.

Ellers ønsker jeg alle lykke til med jakten på lvl 85 og mer epic gear.

Mvh

Joakim Solem

Butikk Sjef – Spaceworld.no"

Ja, jeg fikk den samme mailen.

Hadde håpt jeg fikk et sporingsnr også, slik at jeg kunne funnet ut om spillet i det hele tatt er sendt og på vei hit opp slik at jeg kan gå på posten i morgen ettermiddag, hente spillet og så dra hjem og lese til eksamen og være klar til å spille 8. - 9. januar. :p

Lenke til kommentar

Ruten min blir å logge inn hos Sons of Hodir, levere 5 quests, få portal til Dalaran, fly til Fleshwerks, levere, fly til Shadowvault, levere, fly til Argent Tournament, levere, fly ned på Orgrims Hammer, levere, Ymirheim, levere i hula, Hearthstone til Orgrimmar, kjøpe flyingskill og dra til Hyjal der jeg har plottet ut hvilke quests jeg skal gjøre.

Det gir ca en halv level forsprang å levere 26 quests.

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...