moffeloffen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Er det noen som bor i halden her? som veit om det er nattåpent noe sted? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 legg deg fire og stå opp 00.01 Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Akkurat nok søvn det. Men det er så vanskelig å få til å sove så tidlig på dagen. Det er jo nesten ikke helt mørkt også, da:P Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Aner ikke hvor du bor, men klokken 1600 er det mørkt nok her i Bergen. klokken 1900-2000 er det jo bekmørkt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvordan var det man fikk DLet de Cata filene uten å ha forhåndsbestilt cata på battle.net igjen? Endte med at jeg skal i butikk og hente spillet mitt istedenfor, da jeg bor sånn 5 min unna butikken. Du trenger ikke patchen for å starte og spille. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hva er patchen for da? Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Snøballer og juletrær 2 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hva er patchen for da? alt er patcha inn. Hørt om phaseing? Lenke til kommentar
HyperPhreak Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Angrer STERKT på at jeg bestilte fra spaceworld.no egentlig. Jeg har ikke fått mail om at pakka er sendt (om de gjør dette) så da sendes pakka til Mandag regner jeg med. Jeg får da ikke spillet før Tirsdag og dermed går jeg glipp av 12-14 timers spilling etter launch. Fy jeg er dum Samme her. Jeg skrev en hendvendelse angående min ordre på fredag, der jeg spurte når de skulle sende ut spillet. Fikk til svar at det skulle pakkes og sendes samme dag, men har ennå ikke fått noe sendings-/leveringsbekreftelse. Har aldri kjøpt noe fra de før og vet ikke om de sender ut slikt. Er det noen andre som har erfaringer med forhåndsbestillinger fra Spaceworld.no? Jeg og sendte en mail for ikke så lenge siden. Vi får bare stole på det som blir sagt. Personen jeg fikk svar sa at jeg sannsynligvis får spillet på release eller kanskje dagen før. Hadde vært supert om spillet lå i postkassen i morgen, men jeg tviler litt. Om jeg dermed får spillet på Mandag så kommer jeg definitivt til å bruke Spaceworld.no mer i fremtiden Jeg fikk spillet i dag. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Snøballer og juletrær 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hva er patchen for da? alt er patcha inn. Hørt om phaseing? nei men har hørt om phasing. 3 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Planen er som følger: - Jobbe til 18:00 - 19:00 - Hjemme, spise middag - 19:30 - Sove til 22:00 - 22:00 Logge på og stå i kø (Outland) - 22:30 Farme siste 600 Justice -- Slappe av og se hva som skjer frem mot 00:01 Spille til krampa tar overhånd! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg regner med at hvis jeg kun kjøper hovedspillet, så kan jeg ikke spille noen av de nye rasene? (Dranei, Blood elf, worgen, goblin) Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nei, da trenger du Burning Crusade og Cataclysm. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Planen min: 1700 > Handle stæsj, mat og snop! 1800 > Farme litt JP/Bilgewater rep om jeg gidder 22/2300 > Logge av i orgri ca, vet ikke helt. Kjøre til nederland og vente i kø til 2400 2400 > Kjøre hjem og spille Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Og du bor? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 22/2300 > Logge av i orgri ca, vet ikke helt. Kjøre til nederland og vente i kø til 2400 Wat Lenke til kommentar
Doga Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Flere enn meg som har forhåndsbestilt CE fra game.no? Har ikke fått mail om at den er sendt en gang Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hva er patchen for da? alt er patcha inn. Hørt om phaseing? nei men har hørt om phasing. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Bor i Tyskland, og for å unngå tull kjøper jeg i Nederland. Kjøper jeg i Tyskland blir jeg sikkert bundet til en tysk server av noe slag, og det er nekt. Nederland ligger typ 20min unna med bil. NP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå