Bytex Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Nei, det skal være en glidende overgang iflg blizzard. Trenger ikke logge ut og inn igjen. Vi har jo lasta ned alt på forhånd allerede. Får vel bare en realmwide message om at dørene til Cataclysm er åpnet..i dunno. Endret 6. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hatt min CE siden torsdag, alt er klart, installerte retail klienten fra DVD-en som fulgte med bare for å være 100% sikker! Da blir det spilling i hele natt, stort sett hele morgen også får vi se hvordan det blir på jobb på Torsdag Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Blir nok spilling hele natten til klokken 8. Så får jeg se hva jeg gjør med skola Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg har iallefall handlet inn provianter til nattens begivenheter, dette blir awesome. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det som skjer: Overgang starter 23:00 Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 10 timer og 37 minutter igjen dette er bra jul!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Tipper en DEL folk på Blizzard HQ sitter og tripper og teller timer og minutter også, for å se om alt går bra eller til helvete. Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 missunner ikke blizzard atm. håper for min og dems skyld at alt går etter planen :O blir fult gaming i minst 24 timer for meg. infected mushroom skal holde meg våken ^^ Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Skal dra på meg en forkjølelse idag. noen som har noen gode ideer? Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Elkjøp postet Cata i dag kl 09, så må uansett kjøpe det en gang til om jeg vil være klar ved midnatt Det stod så fint på websiden deres at de sendte det ut den 2. Des! Sint! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Skal dra på meg en forkjølelse idag. noen som har noen gode ideer? Er vel bare å gå ut og rulle seg i snøen med minimalt med klær på. Eller lek forkjølet. Se sløv ut, snufs mye, snyt deg noen ganger. Funker for meg. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Fake temp og... hmmmmm kunen tenkt meg fri på onsdag. så får jeg pugga litt til matte. Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Om man ikke har bakterien i seg fra før, så blir man ikke forskjølet av å bade i snøen :/ så.. du må nok kose deg litt med en som har bakterien i seg først :O Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Ikke prøv å dra på deg en forkjølelse. Lat nå heller som om du er kvalm, eller noe. Ikke utsett deg selv for slik idioti som å gå ut og rulle deg i snøen. Det kan ende opp med noe verre enn forkjølelse (worst case scenario, i hvert fall), og da får du i hvert fall ikke spilt. Edit: skriveleif Endret 6. desember 2010 av Isilme Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvordan er det for oss som ikke har spilt på en god stund? Har en 80 paladin med badge gear jeg kunne tenke meg å spille litt på i cata. Har dog ikke spilt på noen måneder.. Blir det håpløst å "komme inn i" alt igjen? Har ikke fulgt med no siden jeg ga meg Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nye talenter / reset / ny bank og AH Resten finner du ut av på 10 min, bedre å starte idag en i morgen da. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ja, WoW er et dritvanskelig spill om du ikke følger med konstant, og du kommer til å måtte bruke år og dag på å komme inærheten av ditt tidlige nivå igjen. Er egentlig ikke vits i å spille hvis du ikke har spilt kontinuerlig siden vanilla var i beta. Hvordan var det man fikk DLet de Cata filene uten å ha forhåndsbestilt cata på battle.net igjen? Endte med at jeg skal i butikk og hente spillet mitt istedenfor, da jeg bor sånn 5 min unna butikken. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 kan jeg f.eks bestille race change nå og utføre den når cata er ute? Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Istedenfor å legge meg sent, skal jeg derimot stå opp veldig tidlig og spille før skolen. Min mor sitt forslag, hun sa jeg burde legge meg 7 eller 8 og stå opp igjen 4. Har kjøpt digitalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå