Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Nei, det skal være en glidende overgang iflg blizzard. Trenger ikke logge ut og inn igjen. Vi har jo lasta ned alt på forhånd allerede. Får vel bare en realmwide message om at dørene til Cataclysm er åpnet..i dunno.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke prøv å dra på deg en forkjølelse. Lat nå heller som om du er kvalm, eller noe. Ikke utsett deg selv for slik idioti som å gå ut og rulle deg i snøen. Det kan ende opp med noe verre enn forkjølelse (worst case scenario, i hvert fall), og da får du i hvert fall ikke spilt. :p

Edit: skriveleif

Endret av Isilme
Lenke til kommentar

Hvordan er det for oss som ikke har spilt på en god stund? Har en 80 paladin med badge gear jeg kunne tenke meg å spille litt på i cata. Har dog ikke spilt på noen måneder.. Blir det håpløst å "komme inn i" alt igjen? Har ikke fulgt med no siden jeg ga meg :(

Lenke til kommentar

Ja, WoW er et dritvanskelig spill om du ikke følger med konstant, og du kommer til å måtte bruke år og dag på å komme inærheten av ditt tidlige nivå igjen. Er egentlig ikke vits i å spille hvis du ikke har spilt kontinuerlig siden vanilla var i beta.

Hvordan var det man fikk DLet de Cata filene uten å ha forhåndsbestilt cata på battle.net igjen? Endte med at jeg skal i butikk og hente spillet mitt istedenfor, da jeg bor sånn 5 min unna butikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...