Foxboron Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Så, vert noe mye snakk om WoW på skola hos dere folk er i full LAN planlegging her. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Joda, er ca klar over hva konsekvensene er. Har forsøkt noe lignende en gang før. Sover sikkert middagskvil, for så å legge meg litt tidligere. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Da blir det å dra på butikken og handle inn red bull. Blir en lang natt Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ush, red bull =P Satser på cola og julebrus her Bare så synd at jeg må ut i kveld for å hente spillet. Vil jo bare sitte å spille kl 00.01! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Wai? Kan jo laste ned digital versjonen fra battle.net. Det tok meg nøyaktig 10 minutter å hente de 900MB den lastet ned, så er jeg prepped and ready til launch. Klart, du får ikke lagt til stash fra CE senere, men det gir jeg katta i..en ekstra companion ellernoe. Får sikkert CE i julegave uansett, er mest boka, cd og DVD'ene jeg bryr meg om uansett Endret 6. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Glad jeg får CE rett etter jobb idag Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Lurer på om Gamestop hadde fått feil beskjed på lørdag, de solgte CE hele dagen. Folk kom bare inn og plukka opp boksen sin. Mulig preorders. Men hva er da vitsen med nattåpent, liksom, hvis de har solgt det i dagesvis allerede? Så kommer jeg med preorder lappen min og han i kassa sa "Jaha, du skal vel ha CE'n din du også hahah?" Jeg prøver forsiktig å viske "Nei, Super Mario 25th annivesary limited til Wii" men han måtte selvsagt rope det til en kar på bakrommet. *flaut* Endret 6. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg liker Lil'deathwing jeg. Og jeg liker å ha selve boksen til spillet. Så min egen feil for å være materalistisk Men det tar meg ti minutter å komme meg hjem etter jeg har henta det, så jeg blir nok ikke så mye tregere. Skal ikke sikte på noe realm firsts, bare komme meg opp og være klar når guilden skal begynne å gjøre dungeons/raide. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nå gleder jeg meg : D men blir ikke så gøy dagen etter på da ... Skole og skal spille i konsert i kirka som varer noen timer Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Var en feil ifra beskjed de har fått eller noe sånt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Butikker skal vel få bot for å selge spill flere dager før release? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Er ikke butikken sin feil, de har fått noe info fra blizzard som ble missforstått fra et eller annet hold... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Håper Spaceworld klarer å gi meg spillet til i morgen ... Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Godt å tenke på at mitt ligger på kjøkken bordet hjemme å venter Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Godt å vite at man ikke trenger å tenke på noe, bare å logge på som normalt Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Klokka 00.01 det starter ja? og ikke 01.01? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvis man allerede er logget på klokken 00:00 (skulle visst være glidende overgang), vil det da skje noe spesielt annet enn at Cata-features blir tilgjengelige? Har litt lyst bare for å se om det skjer noe selv om jeg burde begynne å tenke på senga da. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 cdon.com sendte CE på torsdag, men har fortsatt ikke fått det Har kjøpt digital download nå, så er klar. Jævla kjipt uansett :> Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 <Høres rart ut, vil tro at det er en server restart eller noe sånt. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Aner ikke om det stemmer. Mener jeg hørte det fra noen her inne for noen sider tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå