Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

på lvl 80 er det mage som er tingen. Er vel lite som kan ta en god frost mage. men vet ikke noe hvordan det er på lvl 85

Man trenger ikke være spesielt god for å få til en deep freeze og deretter spamme ice lance...Men joda, om man ser bort fra hvor latterlig enkelt det er, er Mage bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns egentlig dk med howlingblast er rett nedi samme gata. =P

..meg om det.

Christ eg er klar for cata! Hadde en i guilden passere meg på achi's etter at eg har slacka i ein lengre periode. Så no måtte eg skjerpe meg =P

Når det er sagt savner eg 25mans guild i wotlk for å få gjort achi's der. herregud til mange achis en kan få i spesielt ulduar.

Tok faktisk både shola, dragonblight, grizzly hills og howling fjord q-achis i går. (ikkje alle q's..men så mange eg mangla i kvar sone). Storm peaks og Icecrown igjen av soner i northrend. 10/140 i Icecrown, shoot me now.

Og før folk går crazy fordi eg ikkje har gjort noke q's, så gjorde eg en faction change. Førte til at eg mista en god del q's.

Å bli først i guilden blir nok umulig då enkelte har fått tatt ut litt ferie. Dei er nok 85 i løpet av morgondagen. (begge to spelte beta og, så dei har full kontroll på q's). Er vel sjøl fornøgd om eg er 85 til helga.

Edit: Trur eg nettopp satte rekord i uryddig forumpost. Im so excited!

Endret av Whiteshit
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det eg syns e trist er at kingslayer/bane of the fallen/light of dawn etc forblir tittel sjøl på 85, ilag med en haug andre titler, samt mount-achis i både uldu og icc.

Syns det er rett og rimelig å skille mellom kven som gjorde dette på 80 og sånt. Slik som Hand of A'dal.

Men ja. Achi's er et onde som får deg til å bruke penger og tid på veldig mykje piss. =P

Lenke til kommentar
Christ eg er klar for cata! Hadde en i guilden passere meg på achi's etter at eg har slacka i ein lengre periode. Så no måtte eg skjerpe meg =P

Er det bare jeg som synes achievements er triste, og forsøker å holde scoren min kunstig langt nede? :tease:

Du er nok ikke den eneste nei, har aldri skjønt poenget med å ha en achievement som sier jeg drepte en boss mens jeg hoppet på en fot, eller gjorde et quest mens jeg hadde en arm langt opp i endetarmen :!:

Endret av Nycoplus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Titler er det eneste fete med achievements.

Pffft.

Jeg må gjør det bedre føler jeg, ligger bare på 3. plass i guildet nå. Kan lett ta 2. plass hvis jeg bare går inn for det..

Lenke til kommentar

Føler den achigreia blir litt som i random bg. Den som seier "omg retards, l2p" og diverse i den gata er stort sett den som gjer det mest crappy i heile bg'en. =P

Kor vanskelig kan det vere å fordele folk til blå og grønn i strands liksom. Simpel matte. ^^

Strands går ned på under 1 minutt på Outland lvl 70-74 bracket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...