Necleto Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 på lvl 80 er det mage som er tingen. Er vel lite som kan ta en god frost mage. men vet ikke noe hvordan det er på lvl 85 Man trenger ikke være spesielt god for å få til en deep freeze og deretter spamme ice lance...Men joda, om man ser bort fra hvor latterlig enkelt det er, er Mage bra. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Syns egentlig dk med howlingblast er rett nedi samme gata. =P ..meg om det. Christ eg er klar for cata! Hadde en i guilden passere meg på achi's etter at eg har slacka i ein lengre periode. Så no måtte eg skjerpe meg =P Når det er sagt savner eg 25mans guild i wotlk for å få gjort achi's der. herregud til mange achis en kan få i spesielt ulduar. Tok faktisk både shola, dragonblight, grizzly hills og howling fjord q-achis i går. (ikkje alle q's..men så mange eg mangla i kvar sone). Storm peaks og Icecrown igjen av soner i northrend. 10/140 i Icecrown, shoot me now. Og før folk går crazy fordi eg ikkje har gjort noke q's, så gjorde eg en faction change. Førte til at eg mista en god del q's. Å bli først i guilden blir nok umulig då enkelte har fått tatt ut litt ferie. Dei er nok 85 i løpet av morgondagen. (begge to spelte beta og, så dei har full kontroll på q's). Er vel sjøl fornøgd om eg er 85 til helga. Edit: Trur eg nettopp satte rekord i uryddig forumpost. Im so excited! Endret 6. desember 2010 av Whiteshit 1 Lenke til kommentar
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Christ eg er klar for cata! Hadde en i guilden passere meg på achi's etter at eg har slacka i ein lengre periode. Så no måtte eg skjerpe meg =P Er det bare jeg som synes achievements er triste, og forsøker å holde scoren min kunstig langt nede? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det eg syns e trist er at kingslayer/bane of the fallen/light of dawn etc forblir tittel sjøl på 85, ilag med en haug andre titler, samt mount-achis i både uldu og icc. Syns det er rett og rimelig å skille mellom kven som gjorde dette på 80 og sånt. Slik som Hand of A'dal. Men ja. Achi's er et onde som får deg til å bruke penger og tid på veldig mykje piss. =P Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Noen som har gode erfaringer med Gamersloot? Er det en side og stole på? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Noen som har gode erfaringer med Gamersloot? Er det en side og stole på? nazrm gir det gode anbefalinger, og nazrm pleier å vite ka han snakker om. =) Edit: ref et par sider tilbake her, så kan du lese sjølv. Endret 6. desember 2010 av Whiteshit Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Noen som har gode erfaringer med Gamersloot? Er det en side og stole på? Bare gode erfaringer. Brukt siden mange ganger. Fikk Cata key derfra i går! edit: too slow >_< Endret 6. desember 2010 av nazrm Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Takker. Da blir det nok et kjøp der i dag. De gir vel ut keys helt til midnatt og videre utover regner jeg med. Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Christ eg er klar for cata! Hadde en i guilden passere meg på achi's etter at eg har slacka i ein lengre periode. Så no måtte eg skjerpe meg =P Er det bare jeg som synes achievements er triste, og forsøker å holde scoren min kunstig langt nede? Du er nok ikke den eneste nei, har aldri skjønt poenget med å ha en achievement som sier jeg drepte en boss mens jeg hoppet på en fot, eller gjorde et quest mens jeg hadde en arm langt opp i endetarmen :!: Endret 6. desember 2010 av Nycoplus Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Titler er det eneste fete med achievements. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Føler den achigreia blir litt som i random bg. Den som seier "omg retards, l2p" og diverse i den gata er stort sett den som gjer det mest crappy i heile bg'en. =P Kor vanskelig kan det vere å fordele folk til blå og grønn i strands liksom. Simpel matte. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Titler er det eneste fete med achievements. Pffft. Jeg må gjør det bedre føler jeg, ligger bare på 3. plass i guildet nå. Kan lett ta 2. plass hvis jeg bare går inn for det.. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 På tide å handle inn vel, og det skal ikke være grandis og cola det skal fylles opp med. Ja du har vel tatt deg ferie du din slask? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ja, bare at den ene er en milliard ganger vanskeligere. og bruker 100 ganger mindre resurser , jeg fikk en rimelig bra fps boost når jeg begynte og bruke tukui kontra 10 addons til og gjore det samme Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Føler den achigreia blir litt som i random bg. Den som seier "omg retards, l2p" og diverse i den gata er stort sett den som gjer det mest crappy i heile bg'en. =P Kor vanskelig kan det vere å fordele folk til blå og grønn i strands liksom. Simpel matte. ^^ Strands går ned på under 1 minutt på Outland lvl 70-74 bracket. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Gleder meg til Cata nå! Bare synd jeg har skole i morgen, men vurderer å bare få en meget trøtt dag. Noen fler som skal få seg Collectors Edition? Jeg har bestilt den, og den er jo så masse dyrere men.. Veldig veldig kult! Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Fikk CE på lørdag. Var fin den Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Da er min account cataclysm klar Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vurderte å snu døgnet noen dager. Sove når jeg kommer fra arbeid, våkne 11 tiden for litt mat, så spille resten av kvelden, og til slutt arbeide. Hmmm. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Vil ikke funke. Du vil bli en tard på jobb og gå rundt i trøtthetsrus og gjøre masse idiotisk som ender med en samtale hos sjefen. Selv om du snur døgnet snur ikke den biologiske klokka di så fort. Endret 6. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå