Pokey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg tror det blir gøy. Blir vel å faktisk føles som et MMO for en gangs skyld, og ikke bare to personer som quester + en million på max level som springer rundt og er kuk. 2 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Om blizz bruker phaseing teknologien sin skikkelig lager dem ulike phaser så ikke alt blir helt h på High realms. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Er den kjappeste veien å komme i gang på og ta questet fra en Warchief's Command Board (Horde), teleportere til Moonglade og så sette i gang? En annen ting jeg tenkte på, hvis questing-plassene er crowded med folk, kan det være lurt å kjøre instancer da? Eller gir de så lite XP at det uansett vil lønne seg og queste? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 De questene er der for å hjelpe deg i gang med en sone å queste i, og forandrer seg etter hvilken level du er i. Hvilken er det? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Mindre enn 24 timer igjen nå. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Den i Orgrimmar, som visstnok skal gi deg dette questet: Warchief's Command: Mount Hyjal! Og hvis jeg ikke har misforstått helt er det questet starten på en questchain i Hyjal. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Åh. Jeg misforsto. Har ikke vært pålogget på noen av level 80-karakterene mine på en stund. Okay det er en løgn, men jeg har ikke fulgt så mye med. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Samme her. Har ikke fulgt så mye med inntil nylig, da en i guilden foreslo et lite kappløp til 85, da meldte konkurranseinstinktet seg ganske kjapt her i gården Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ey noen som vet hva prisen på cataclysm i butikken er ? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 "Butikken" er da veldig generelt. Spesifisering hadde hjulpet mye på. Men regn med alt fra 200-350kroner. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 På Elkjøp koster det 200, er det jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 200 på nattåpent? En anen ting jeg lurer på. Er det noe mer som må lastes ned til Cataclysm? Tenker da på digital kopi. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ja, 200 på nattåpent. I hvertfall på den "lokale" (som egentlig er langt ute i helvete). Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Sikkert ikke det samme i Kongsberg. Her selger de gaming card til 300 spenn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Merker jeg blir happy over at Blizzard er langt over snittet innvolvert i community enn andre spillselskap. Før har man hatt masse tributes til folk i WoW-communityet og tonnevis av puns på pop-kultur. Men jeg må si at det å inkludere Wowhead i armoryen også videre på nye Battle.net er heftige saker altså. (kilde). Awesomazing. BTW: Hva ghør facebook i WoW-tråden? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Flott, jeg har aldri likt item-informasjonen man finner på Wowarmory. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ingen som har info om flere patcher før cata release? Fy flate og ele shaman er sick nå. Fulmination critter 18k Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) jeg har ikke spilt wow siden tidlig/midten av TBC. skal nå begynne igjen, og ting har jo forandra seg drastisk siden da. er frista å begynne med en ny class, var destr lock før. hva er best pvp: death knight mage ele shaman ? Endret 6. desember 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 på lvl 80 er det mage som er tingen. Er vel lite som kan ta en god frost mage. men vet ikke noe hvordan det er på lvl 85 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg synes DK er kjempeartig, men med mage kan du drepe folk med én knapp og ele shaman er instakill med LAVA BURST ASDADSASDASD. Velg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå