Pokey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Dersom du har 4 GB ram og minneproblemer vil ikke 40MB gjøre noen forskjell, siden PC-en din allerede er så fucked up som det går. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hurr, er i sterk tvil om jeg skal spille natt til tirsdag. Om jeg logger innpå og sjekker ut så er plutselig klokken 06.00 og jeg må på skolen. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Logger jeg på for å sjekke litt, skrur jeg nok ikke av før jeg er 85. "et quest til please?" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Tentamen på tirsdag i media, intervjue Andreas håtveit i slopestyle på onsdag, blir ikke mye spilling for å si det sånn.. Menmen. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg har uheldigvis tentamen i politkk på tirsdag, så jeg kan ikke spille så veldig mye fra klokka 00:00. Men jeg har fri hele onsdag og torsdag, så men én gang jeg er ferdig med tentamen på tirsdag er jeg i gaming mode. Jeg lurer på om jeg skal bytte rase på huntern min til goblin på tirsdag også. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Vil Cataclysm dungeons 80-85 gi justice points? Har 3k atm og lurer på om jeg trenger å farme mer eller om det kommer med levelingen. Skal levle med dungeons med en gruppe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Justice Points - Cata * Lich King Heroic dungeon boss -- 16 Justice Points * Lich King daily normal dungeon -- 12 Justice Points * Lich King daily Heroic dungeon -- 23 Justice Points * Lich King raid boss -- 23 Justice Points * Cataclysm Heroic dungeon boss -- 75 Justice Points * Cataclysm daily normal dungeon -- 75 Justice Points * Cataclysm daily Heroic dungeon -- 75 Valor Points * Cataclysm 10-player raid boss -- 75 Valor Points * Cataclysm 25-player raid boss -- 105 Valor Points Så vidt jeg vet Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Til de som lurte på hvilke butikker som har åpent, er det en offisiell liste: http://media.wow-eur...ng/en/index.xml Høyst mangelfull , i stavanger er ca alt som kan ha oppe åpent , og bare 1 butikk på den lista Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Åhei som det går. 6999ms... Dette begynner å bli slitsomt ettersom det gjentar seg regelmessig på kveldstid. Skulle ønske jeg ikke allerede har bundet meg til Ventelo som nettleverandør. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Når er det egentlig Cata hits? Mandag natt kl 00:00 eller en gang på Tirsdagen? Hadde passet så jævelig mye bedre om cata hadde kommet i natt da jeg har fri hele mandagen... :/ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Den syvende desember. Selvfølgelig kommer det ikke i morgen, det er jo den sjette. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 tja.. i morra etter kl 00:00 er det vel ikke den 6. lengre. men cata kommer da altså en gang på tirsdag? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 tja.. i morra etter kl 00:00 er det vel ikke den 6. lengre. men cata kommer da altså en gang på tirsdag? Cata kommer den 7 desember, du kan spille 00.00 på tirsdag. Natt til tirsdag, altså. Om du har kjøpt digitalt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) I morgen klokken 00:00 er i morgen, altså om en time og førti minutter. I morgen klokken 23:59 er slutten på den mandag, og er minuttet før Cataclysm kommer live. Altså på TIRSDAG klokken 00:00 (evt. 00:01 for de som mener 24 er et klokkeslett (idioter alle mann)). Endret 5. desember 2010 av Pokey Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 burde vel ha skrevet 00:01 istedenfor 00:00. men fikk vite det jeg lurte på. Er vel påtide å kjøpe cata da:) takker for svar! Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Har bestillt Cataclysm "digitalt" så jeg skal være klar til å spille ved midnatt i morgen kveld. Er det noe jeg må laste ned manuellt eller er det klart med det som har blitt lastet ned i launcheren? I kviteringsmailen stod det bla. "You have purchased a digital upgrade for World of Warcraft. To download the most recent World of Warcraft game client, go to Battle.net account management." Fant der en fil på 30 MB som jeg lastet ned, men den vil installere over 12 gig... Regner med at dette er basic wow uten expansions. Hvis det er det så er det en utrolig klønete mail blizz har sendt. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Bare log in på wow, så laster spillet ned de 700mb du treng in-game Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Er det sånn at med én gang klokka er 00:00 så kan jeg automatisk lage goblins, skaffe meg flying mount i Azeroth og gå inn i de nye områdene? Eller må jeg relogge først for at det skal virke? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 grur meg nesten litt til cata også. kommer sikkert til å bli voldsom lagg og kø på alt av quest mobs:/ Men det er no litt av sjarmen med expansion. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Respawnen på mobs øker jo flere det er i sonen. Var ihvertfall det de sa føre WOTLK i et intervju. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå