Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

I går kveld gikk wow accounten min ut. :green:

Kommer kanskje til å fortsette en gang, men tror egentlig ikke det.

Nå som jeg har vært en del i AQ20, ZG og MC så syns jeg at jeg har opplevd det meste, fikk testet litt pvp i 1.12 også. :]

Nå gjenstår det bare å slutte å være aktiv på guild forum, her og wow forumet, slutte å se så mange wow filmer osv. :p

edit: noen kule videoer, bla. Sapphiron, Death and Taxes' første try

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=12712607&sid=1

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Huff er så mye intern bråk i guilden nå. ene personen drar etter den andre. Synd vis den løser seg opp når vi hadde så fin å rask fram gang i bwl.  :cry:

6764470[/snapback]

Ja å drive guild er et helvete, vi har mista så mye folk nå at ikke har noe fremgang, går faktisk bakover nå. Prøvde å alliere oss med et annet guild som også hadde problemet, men nå er de helt forsvunnet. Og den forbanna laggen på Neptulon hjelper ikke akkurat. Er ikke så farlig siden jeg har begynt å kjøre pvp med warrioren, men det er jævlig kjipt.

Lenke til kommentar

Vi har også litt problemer for tiden, 4 officerer og ett medlem har dratt den siste uka. Vi har fått inn noen nye da (med bra gear), men er litt kjipt å må stå over neffy denne uken pga. mangel på tanks, når bare for 2 uker siden, nesten hadde for mange :/

Jeg får håpe at ting forbedrer seg for oss da :)

Lenke til kommentar
Vi har også litt problemer for tiden, 4 officerer og ett medlem har dratt den siste uka. Vi har fått inn noen nye da (med bra gear), men er litt kjipt å må stå over neffy denne uken pga. mangel på tanks, når bare for 2 uker siden, nesten hadde for mange :/

Jeg får håpe at ting forbedrer seg for oss da :)

6768056[/snapback]

Muhahah, nå kan Providence angre på at de ikke ville ha meg og min prest, som nå er medlem av den kosligste guilden på Dragonmaw, Night Sentinels. :green:

EDIT: Så på siden deras at dere hadde åpen 2 sloter til priests.

Endret av Islanbadsj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...