Pokey Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Man kan kjøpe det på Elkjøp óg. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Men selv om vi får hentet det i butikkene i dag, får vi vel ikke spilt før 7. des? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Men selv om vi får hentet det i butikkene i dag, får vi vel ikke spilt før 7. des? nei, serveren blir ikke åpnet før da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Mange butikker som selger det nå. Så flere som var på gamestop og henta sin CE. Men den kan jo ikke spilles før 7. uansett. Kjekt å kunne installere alt på forhånd, da. Fyren i kassa var enten clueless eller stressa, for han presterte å si at "joda, det kan spilles i helgen" til en som spurte. Endret 4. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 doh. Du kan laste ned CD innholdet NÅ. trenger ikke CDene for å gjøre det. bare å skifte account type i .WTF filene til CT istedet for LK. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Er det mye man må laste ned fra 4.0.3a til Cataclysm? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 700 MB sist jeg sjekka. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Ah, takk. Da tror jeg at jeg laster det ned på mandag eller noe. Hva i guds navn har skjedd med sonedroppene i Barrens? Har gjort tre-fire quests i Southern Barrens og har allerede tre recipes for Elixir of Giant Growth. Glad jeg fikk solgt min recipe til Deviate Savory Delight for 1.7k før patchen siden de nå ligger på AH for 50-60. Endret 4. desember 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 alle inntreffes av Luck en gang i blant. men det der, kalles Mirakel. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Nei, både Giant Growth og Deviate Delight recipe droprates er høynet. Jeg fikk selv fire Deviate Delight recipies og fem Giant Growth recipies på én character jeg levla gjennom, og flere andre i general chat sa de opplevde det samme. E: Leif. Endret 4. desember 2010 av Saft Suse Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 ikke akkuratt et wow spørsmål, men det er tross alt i wow vi kommer til å bruke det. Så.. Noen som vet om et sted man kan få gratis ventrilo server? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Du kan lage en på din egen data. Men det er ikke lov å diskutere her.. kreves litt andre nettsider:P har fått 30 stykk på en egen server før jeg ble nekta en gang Men husker ikke om det er noe gratis. Finnes SMS utleie Endret 4. desember 2010 av Submit Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 [17:33:15] Yonada's Spirit says: Alliance - they've surrounded the camp! What are they doing here? Why are they attacking Taurajo? Get the children - run! RUN! Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Hvor i all verden kan jeg få sjekka om jeg faktisk har lasta ned Cata? Kjøpe i går, fikk beskjed om å logge på for å starte nedlastninga, men ser ikke noen steder at den faktisk laster/har lasta ned? Edit: Nvm, tror den klarte å knote seg til å laste ned nå. Endret 4. desember 2010 av blixbox Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Om du holder musa over latency-saken på menyen står det hvor langt den har kommet. For meg starta den på 95% rett etter at jeg kjøpte Cataclysm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 ikke akkuratt et wow spørsmål, men det er tross alt i wow vi kommer til å bruke det. Så.. Noen som vet om et sted man kan få gratis ventrilo server? http://broadparkgames.no/serverutleie.php?d=300 Ikke gratis, me nveldig billig, og god kvalitet! Og til deg Skullbanger, hvordan går det med backbone? Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hoy sjef. Vi puster nytt liv i Backbone nå som Cata. kommer. Med guildachievements og mye nytt guildcontent vil vi prøve å lage et hyggelig guild for alle. Fyrte opp websiden såvidt her om dagen. Adressen står på skypenavnet mitt om du iike husker den. Skal sjekke ut broadpark, takk for tipset. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Fett! Synd jeg nettop har transfera til outland, og har lovd alle RL venner å bli.. Men Frisqus kommer kanskje til dere. Skal se på siden! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Sliter med å finne en add-on pack som passer til meg, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå