John Keats Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jobb i morgen og Søndag, i dag trengte jeg virkelig å få gjort quests om jeg skal ha ferdig 25 til Cataclysm :| Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hva i all verden prater du om? Du spiller jo ikke selv, du botter jo bare. La botten gjøre det. 3 Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Da var Stonetalon Mountains levlet igjenom på horde siden og det var episk. Hellscream har jo ikke et hjerte av stein allikevel Endret 4. desember 2010 av Wacom Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Regner med de fleste kjenner til Olivia, Newton og John Burnside i SW banken. La merke til nå etter 4.0.3a at man også har fått Kristen, Scott og Thomas Westmill. Dog er Kristin feilstavet og det står Kirsten, men likevel. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Puh heldigvis fikk de fikset instancebuggen var jo bare å levle litt usosialt mens man ventet! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Da var Stonetalon Mountains levlet igjenom på horde siden og det var episk. Hellscream har jo ikke et hjerte av stein allikevel Det var utrolig kult, og questene i hele sonen var mye bedre enn din gjennomsnittlige sone eller område. Dog synes jeg slutten var ganske teit, Hellscream nølte jo ikke med å invadere Night Elvene med en gang Deathwing ødela Auberdine og områdene rundt. Lenke til kommentar
keZ Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Herregud. jeg har så mange alts at jeg vet ikke hva jeg skal velge å levle til 85 først som main når cata kommer Har hatt pala som main en god stund nå. men har spilt en del på min 80 warrior i det siste og vurdert den som main istede. ellers har jeg en shaman og druid på 80 som også kunne blitt main. Noen innspill anyone? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Har vel mage, druid, warrior og hunter som alle er 80, sleit litt i starten med å bestemme meg for hvilken av de jeg skal lvl til 85 først. Ble til at jeg valgte mage som egentlig er min main, men valgte vel den toon pga den har 310% og regner med at det vil kutte ned litt på flytiden og questingen. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg er usikker på om jeg i det hele tatt får spilt Cata før Januar pga det er veiombygging her hvor jeg bor. Nettet er på det beste en sjettedel så sterkt som det egentlig skal være, (nå) og da går det jo an å spille, men ellers verre enn det nettet vi hadde på 90tallet. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Da var Cata kjøpt og ferdig lastet ned! Herlig at man slipper å stå å dumme seg i 10- grader sent i byen på release! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 dumme seg ut? kalles å sosialisere før du murer igjen inngangs døra di og sier at du er dau, bare for å få lvla til 85 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Heller digital copy enn å kjøre fem mil til nærmeste nattåpne butikk for å stå ute i kulda, sier nå jeg. Koster bare noen tiere ekstra uansett, så for meg er det også billigere med tanke på bensin. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 bor 3 min unna med sykkel. [stereotype]Det er som "Great Migrations" på national Geograpichs. en gang hvert andre/tredje år kommer alle av den skjeldene rasen svett-gamers ut for å luske seg til nærmeste butikk for å kjøpe en kopi av det nye WoW spillet. dette er for å sosialisere seg får den nye tia hvor dem sitter 2-3 uker uten sosial kontakt. [/sterotype] Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg dusjer hvertfall en gang i måneden! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Posten din minnet meg veldig om denne "dokumentaren" fra TG, JuletreDuden: 1 Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg har et par level 80 chars klare for cata. Men nå som det står i døra, så tenker jeg bare "meh..." Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Liker at Gamestop ringte meg idag og sa at jeg kunne hente spillet mitt FOM idag Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Mitt spill ble sendt for 2 dager siden, så får det enten i dag eller på mandag. Håper bare nettet funker etter teknikkeren har vært her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå