Foxboron Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Du kan jo tenke selv, i stedet for å klage. Du har en merkelig definisjon av å klage. Bare å venne seg til pokey når du skal poste her. Hørt om Donald Duck? HEr har du forum versjonen. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Noe problemer med serverene? Ble disced for no reason tidligere i dag. Da jeg loade inn i dungeon så discet jeg, og nå discer jeg hver gang jeg prøver å komme inn på characteren. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har akkurat det samme nå på alten min. Er det kanskje noe som går over av seg selv? Har ikke prøvd å gå i dungeon med noen andre chars enda, er kanskje dårlig idè om det samme vil skje med dem.. kommer på loading screen og så dc'er jeg. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ingenting her. Var i HoR for 2-3 timer siden og har løpt rundt og farmet litt ores i noen timer nå. Lenke til kommentar
opar Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Battlegroup servers er nede, sies det. Hvertfall på Balnazzar kan vi hverken random dungeon eller pvp, noe som suger da magen min er stuck i Blood Furnace. Og det ødelegger planen min om å bli lvl 70 i helgen. Får spille litt SC II i mens Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Noe problemer med serverene? Ble disced for no reason tidligere i dag. Da jeg loade inn i dungeon så discet jeg, og nå discer jeg hver gang jeg prøver å komme inn på characteren. Slik var det med kompisen min, husker ikke om han skrev ticket men det tok iallefall 24 timer før han var løs fra dungeon Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg var NR1 geared i naxx times!!! beat that! var det en liten stund jeg også men så byttet jeg til 2x webbed death siden det var bedre osv Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 jeg er nummer 1 dk på servern rangert etter skill pokey er nummer 100000 2 Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 jeg er nummer 1 dk på servern rangert etter skill pokey er nummer 100000 Du er også den mest kjente. Folk spør hver dag om noen har sett deg i dag, og så sier folk "phew" 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 jeg er nummer 1 dk på servern rangert etter skill pokey er nummer 100000 Gief navn. Her blir det full gear sjekk, inkludert gems og reforge skal være 100% optimalt. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 jeg er nummer 1 dk på servern rangert etter skill pokey er nummer 100000 Du er klar over at du akkurat fornerma deg selv ganske kraftig nå? Å påstå at du er skilled som DK er litt som å skyte seg selv i foten for så å spørre om hvorfor det gjør vondt. (Klarte ikke la vær ) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Står i signaturen da. Gems og reforge er for noobs, jeg trenger ikke sånt fordi jeg er skillet. Og som Bonern over sier så er jeg også mest kjente dken Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Står i signaturen da. Gems og reforge er for noobs, jeg trenger ikke sånt fordi jeg er skillet. Og som Bonern over sier så er jeg også mest kjente dken ./facepalm Holder med Consider på den mest kjente Dken. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Mest kjente dken på serveren da smacktard Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 ikke min skyld! se på forrige side så ser du hvor lett det er! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ja, er jammen lett å rote med det der. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Fler som er stuck i ulduar <.<`? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Fler som er stuck i ulduar <.<`? Er mange i guilden som er stuck litt sånn overalt Ulduar, HoR, PoS, you name it. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg er stuck i loading screen til Sethekk halls. Damn you sudden urge til å prøve meg på den mounten der inne Lenke til kommentar
Porto Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Starter opp med wow i dag, etter en pause fra i sommer. Joiner et icc raid med en gang, og blir disconnecta når jeg går inn i ICC. Får ikke logget på eller noe nå noen som har peiling på hvor langt tid det tar eller hvordan man fikser dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå