Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva vet du om det?

Siden du spurte, selv om jeg er ganske sikker på at du vet hvorfor.

Han sa nr 300 basert på progress og gear. Jeg så på armory og det var ganske klart at han ikke var det. Enkelt og greit.

Men siden han mente på realmet sitt sååå..

Bare 3 dager, 5 timer igjen. Kribler litt i magen nå.

Lenke til kommentar

Er sånne "Complete X quests in Y" type Outlands og Northrend. Er et par til som er unike for områder, f.eks å kjøre hele rocketveien i Azshara. Dette kunne du selvfølgelig funnet ut ved å trykke Y in-game.

Okey. Ja, det kunne jeg selvsagt. Men internettet mitt fungerer nesten ikke, så jeg har ikke hatt spillet oppe på over 1 uke ;) (3. gang jeg prøver å poste svar nå, arg!)

Lenke til kommentar

Altfor mye liv. Lvl 80 folk springer rundt i alle noob-sonene for å få de nye azeroth quest achievementene, som ødelegger levelingen til de som faktisk er i riktig level for sonen. Man blir ruslende rundt og vente i evigheter på at løvene du trenger skal respawne fordi en 80-fyr nettopp sprang rundt i hele skogen og oneshotta alt som var der.

Og spiller du på en PvP-server i tilegg, kan du ha flaks å bruke mer tid som død / på corpse runs / vente på at corpse camperne skal stikke et annet sted, enn på å faktisk levle.

Lenke til kommentar

Altfor mye liv. Lvl 80 folk springer rundt i alle noob-sonene for å få de nye azeroth quest achievementene, som ødelegger levelingen til de som faktisk er i riktig level for sonen. Man blir ruslende rundt og vente i evigheter på at løvene du trenger skal respawne fordi en 80-fyr nettopp sprang rundt i hele skogen og oneshotta alt som var der.

Og spiller du på en PvP-server i tilegg, kan du ha flaks å bruke mer tid som død / på corpse runs / vente på at corpse camperne skal stikke et annet sted, enn på å faktisk levle.

Det kan bli litt hat ja, men har aldri spilt på pve server.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...