Petter Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 er nr 150 på min server. 150 hva da? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Nummer 150 Death Knight rangert etter gear og progress. Endret 3. desember 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nummer 150 Death Knight rangert etter gear og progress. Hva han sa. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nummer 150 Death Knight rangert etter gear og progress. Gief link til sted jeg kan sjekke det Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 http://www.wowprogress.com/character/eu/haomarush/Jern http://www.wowprogress.com/character/eu/haomarush/Grete http://www.wowprogress.com/character/eu/haomarush/Mj%C3%B8d Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Tyty! Godt at gear ikke har alt og si Vil ikke tro at jeg er nr 200 til lvl 85 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Når jeg ser litt hvordan Dk population på servern har gått tipper jeg topp 50 litt etter jul. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hadde ikke vert feil å være under 50 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Neinei. men topp 50 er bedre en topp 1000 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Savner gamledager når jeg var "bestegearedrogue" på serveren Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hva vet du om det? Siden du spurte, selv om jeg er ganske sikker på at du vet hvorfor. Han sa nr 300 basert på progress og gear. Jeg så på armory og det var ganske klart at han ikke var det. Enkelt og greit. Men siden han mente på realmet sitt sååå.. Bare 3 dager, 5 timer igjen. Kribler litt i magen nå. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Men siden han mente på realmet sitt sååå.. Du kan jo tenke selv, i stedet for å klage. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Er dette nye "glitch" etter at stormwind blei gjort om for cata? Eller var det alltid mulig å løpe rundtpå takene i stormwind? hehe Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Vel, det er naturlig at man kan løpe på takene med tanke på at flying mounts kommer til azeroth på tirsdag Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg var NR1 geared i naxx times!!! beat that! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Er sånne "Complete X quests in Y" type Outlands og Northrend. Er et par til som er unike for områder, f.eks å kjøre hele rocketveien i Azshara. Dette kunne du selvfølgelig funnet ut ved å trykke Y in-game. Okey. Ja, det kunne jeg selvsagt. Men internettet mitt fungerer nesten ikke, så jeg har ikke hatt spillet oppe på over 1 uke (3. gang jeg prøver å poste svar nå, arg!) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Altfor mye liv. Lvl 80 folk springer rundt i alle noob-sonene for å få de nye azeroth quest achievementene, som ødelegger levelingen til de som faktisk er i riktig level for sonen. Man blir ruslende rundt og vente i evigheter på at løvene du trenger skal respawne fordi en 80-fyr nettopp sprang rundt i hele skogen og oneshotta alt som var der. Og spiller du på en PvP-server i tilegg, kan du ha flaks å bruke mer tid som død / på corpse runs / vente på at corpse camperne skal stikke et annet sted, enn på å faktisk levle. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Vel, det er naturlig at man kan løpe på takene med tanke på at flying mounts kommer til azeroth på tirsdag Jaja, men det kan man ikke ennå Kommer seg ikke opp dit uten å bruke en glitch Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Altfor mye liv. Lvl 80 folk springer rundt i alle noob-sonene for å få de nye azeroth quest achievementene, som ødelegger levelingen til de som faktisk er i riktig level for sonen. Man blir ruslende rundt og vente i evigheter på at løvene du trenger skal respawne fordi en 80-fyr nettopp sprang rundt i hele skogen og oneshotta alt som var der. Og spiller du på en PvP-server i tilegg, kan du ha flaks å bruke mer tid som død / på corpse runs / vente på at corpse camperne skal stikke et annet sted, enn på å faktisk levle. Det kan bli litt hat ja, men har aldri spilt på pve server. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Du kan jo tenke selv, i stedet for å klage. Du har en merkelig definisjon av å klage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå