Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Mtp hva jeg skal spece videre sitter jeg å lurer på improved recuperate.

 

Det er nok langt fra en dum idee. Med en sub-build får du også energy tilbake med recuperate. I tillegg til høyere burst damage enn med assassination.

 

Men jeg er i samme båt som deg, Assassination er den specen jeg "alltid" har spilt og dersom sub viser seg å være teoretisk bedre enn assassination (i leveling øyemed, i high end raids vil assassin være best, utvilsomt), vil det nok i praksis være dårligere med tanke på at det er en ukjent spec.

Endret av Badjoker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper bare Spaceworld klarer å gi meg CE i tide. :p

Jeg har uhell med CE. Bestilte WotLK fra Platekompaniet elns i fjor. Den kom 3 dager etter release, 2 dager etter at jeg hadde fått TBC, ble jeg hacka etc. :p

 

Hva slags patch er det som kom i dag forresten?

Synes det er så merkelig, for jeg spilte i morges uten problemer, så logger jeg på 6 timer senere og må laste ned en patch. :p

Lenke til kommentar

Altfor mye liv. Lvl 80 folk springer rundt i alle noob-sonene for å få de nye azeroth quest achievementene, som ødelegger levelingen til de som faktisk er i riktig level for sonen. Man blir ruslende rundt og vente i evigheter på at løvene du trenger skal respawne fordi en 80-fyr nettopp sprang rundt i hele skogen og oneshotta alt som var der.

Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar 1-60 nå? Er det noen nye quests? Noe liv i sonene?

 

Med mye somling, exploring osv har jeg brukt 2 days på å nå lvl 60 på roguen min nå.

 

Nesten alt av quests er helt forandra nå. Og de som er igjen fra "gamle" azeroth er ofte forandra på i mer eller mindre grad så det føles noe nytt det og.

 

LvL 20-40 virket småtomt med tanke på antall spillere men 40+ er det flust med folk av begge factions her på The Maelstrom ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...