Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva får man ut av guild achivements igjen?

btw, satt å diskuterte cataclysm release isted med noen kompiser, ble små skeptisk til 7 desember release, er det natt til tirsdag?

Jepp. Får diverse rewards av guild achievements, men guild levels er det som betyr noe. Achievements gir guildxp utover daily cap!

Lenke til kommentar

Nå er vi vel strengt tatt inne på personlige preferanser, er vel ikke mye vits å prøve å diskutere det.

Nettopp, det er personlige preferanser. Jeg prøvde Tukui en periode, men klarte ikke å like det da jeg ikke kunne flytte eller endre på noen ting, manglet flere knapper, action-knappene var for små og så videre. Men finnes det en tilleggsaddon eller en "bruksanvisning" et eller annet sted, så skal jeg vurdere det igjen. Det var jo et penere og renere UI enn standard (som jeg faktisk fortsatt bruker bortsett fra et par addons som endrer et par småting).

Lenke til kommentar

På mandag 23:59 er det 1 minutt til du kan spille cataclysm.

helt sikker på at det blir som wotlk launch, folk er lvl 71 når jeg er på vei hjem etter nattåpent (skikkelig nedtur)

Hvorfor ikke bare kjøpe digitalt?

Personlig liker jeg å ha retail liggende. pluss at jeg skal ha CE :)

Lenke til kommentar

I følge diverse progresjons sider og gear sider og slikt er jeg ca hunter nr 300. Jeg tenkte en stund på å skulke for å skaffe realm first, men jeg ombestemte meg for en stund siden. Med mindre dere har mulighet uten å miste noe særlig med sovn/jobb/skole synes jeg ikke dere burde prioritere det.

Edit: Jeg glemte å skrive på mitt realm..

Endret av Kraziebone
Lenke til kommentar

Har spilt mutilate siden wotlk kom ut så jeg føler meg "tryggest" på det. Den sub specen jeg har er noe jeg satt sammen en gang for ikke så lenge siden for morro når jeg dreiv med litt duelering, men tror den kan bli grei etterhvert :)

Mtp hva jeg skal spece videre sitter jeg å lurer på improved recuperate.

Lenke til kommentar

er jeg ca hunter nr 300.

Nei, det er du ikke.

Og det jeg har hørt fra folk som har levlet 6-8 chars på beta (Saliz says hi, Nazrm -_-) så burde det ta fra en 13-16 timer om du kjører hardt på og har litt peiling på hva du gjør. Så det skal da visselig ikke gå noe nevneverdig ut over hverken søvn, skole eller jobb for de fleste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...