nagina Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 http://img593.imageshack.us/img593/7996/skrmbillede20101202kl17.jpg For piwepi folk Vil du selv se det? (in-game) /run GetGuildLevelEnabled = function() return true end if AchivementFrame_SetTabs then AchivementFrame_SetTabs() end Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Nå er vi vel strengt tatt inne på personlige preferanser, er vel ikke mye vits å prøve å diskutere det. Indeed. Som Toxiciity sa så må man bare kunne endre true til false og omvendt, og auto-sell og auto-repair kan deaktiveres. Er det noe du vil endres som ikke støttes av config-fila, så er sjansen stor for at noen allerede har skrevet hvordan det gjøres på forumet. I tillegg finnes det en haug av modifiserte utgaver som jeg synes er enda bedre enn originalen. On another note. DAMN som jeg gleder meg til tirsdag. Er casualspiller av rang, så archeology virker å være right up my street. Et mer eller mindre totalt meningsløst proff. med masse kule items og lore, som i tillegg tar mye tid? GIEF. Endret 3. desember 2010 av Bushmann Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Herregud som jeg ser frem til ferien min. Holder på å få fnatt her jeg sitter! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Digg med PC i timene <3 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hadde vore digg med litt ferie under expansion, men eg tviler på det kommer til å skje. Trenger pengane sjølv om eg kun har hatt 1 veke ferie i år. Er vel uansett level 85 til neste helg kjenner eg meg sjøl rett. 5 timers søvn er jo meeeeir enn nok ^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Episk! [mdia] [/media] Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Endelig Glory of the Hero i går (Jada, jeg vet jeg er seint ute ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har faktisk enda ikke tatt den.. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 fikk glory of the hero i i desember 2008 en gang, før nerfen på anub arak? eller hva han het Min Cataclysm er shipped og på vei i posten! Too bad jeg ikke kan spille det spillet Mister både dame, utdannelse og fatning... Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Haha hvorfor har du bestilt det da ? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Enten er det ironi. eller så er han dum. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Haha hvorfor har du bestilt det da ? Har collector til Vanilla, (TBC uåpnet), wotlk (uåpnet, og så cataclysm uåpnet, så why not Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har faktisk enda ikke tatt den.. Ikke jeg heller. Ene og alene grunnet latskap. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Noen som gleder seg til å gjøre ICC og alle (alle.) andre instancer på 85 for guild achievements? Ikkje eg, selvom det ikke tar lang tid. :X Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg ser frem til å få alle mulige Guild Achievements. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Etter at jeg har redusert spilletiden min med 98%, så er det slike ting jeg liker å gjøre faktisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg ser frem til å få alle mulige Guild Achievements. Jeg også! Ser spesielt frem til å besøke Ulduar igjen også. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hva får man ut av guild achivements igjen? btw, satt å diskuterte cataclysm release isted med noen kompiser, ble små skeptisk til 7 desember release, er det natt til tirsdag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det unlocker guild perks afaik, som mounts, mer xp når en levler, større rep gain og andre kjekke ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå