Valeit Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Min plan lyder slik: Fra tirsdag til utpå nyåret = levle with style and fun Orker virkelig ikke det styret med å levle kjapt. 2 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Min plan lyder slik: Fra tirsdag til utpå nyåret = levle with style and fun Orker virkelig ikke det styret med å levle kjapt. Enig med deg... jeg skal kose meg med å levle. Ikke stresse med det, for da blir jeg bare lei av spillet. Ikke har jeg noe press på meg fra noen raidgrupper eller andre med å nå en viss level eller et visst GS innen en viss tid heller. Personlig mener jeg det ødelegger moroa med spillet, når det føles mer som jobb (noe man MÅ gjøre uansett om man har tid eller ikke) enn fritid (noe man gjør fordi man har tid og lyst). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg vil bli lvl 85 asap, få en god start innen PvP og få 2k rating achieves så fort som mulig. Det å ikke ligge etter i starten vil jeg se på som et must.. Ellerså blir det jo bare kjedelig videre.. Men stress de første ukene, når man har nådd målet kan man kose seg videre.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hmmm, har et lite problem. Hver gang jeg er med vendor så auto-repairer jeg og auto-selger trash i backpacken. Vil ha denne bort, finner ikke helt ut hva slags addon som gjør det da. Bruker tukui, recount, atlasloot, omen, DBM, Magenuggets, og decursive. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Tukui har den som standar mener jeg. skriv /tukui i chatten og hvis det ikke skjer noe legger du til denne addonen https://github.com/tukz/Tukui_ConfigUI/downloads Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 TukUI er jo grusomt. Fatter ikke at så mange bruker det. Kan man ikke LUA bør man virkelig holde seg unna, og kan man LUA bør man lage sitt eget UI etter egne spesifikasjoner. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Tukui har den som standar mener jeg. skriv /tukui i chatten og hvis det ikke skjer noe legger du til denne addonen https://github.com/tukz/Tukui_ConfigUI/downloads Thanks, det funket. TukUI er jo grusomt. Fatter ikke at så mange bruker det. Kan man ikke LUA bør man virkelig holde seg unna, og kan man LUA bør man lage sitt eget UI etter egne spesifikasjoner. Whatever. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jaja, ha det gøy med et UI som bruker goldet ditt uten at du aner hvorfor. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det bruker ikke goldet mitt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Har du gratis repairs? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Repaire måtte jeg gjort uansett, så det gjør ikke noe forskjell. Dessuten får man opp en melding om at du nå har blitt reparert og hvor mye det kosta. Har du i det hele tatt prøvd tukui eller? Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg prøver å stacke opp med 25 quests fra icecrown før cata lunch. Mangler 5 stykk og har funnet en npc som kan gi meg 5, men kan ikke få dem enda. Noen som vet hvilke pre-quester jeg må gjøre først? Lord-Commander Arete Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Repaire måtte jeg gjort uansett, så det gjør ikke noe forskjell. Dessuten får man opp en melding om at du nå har blitt reparert og hvor mye det kosta. Har du i det hele tatt prøvd tukui eller? Ja, det har jeg. Jeg kan ikke LUA og etter en og en halv dag ble jeg forbanna fordi jeg ikke kunne forandre på plasseringen av forskjellige ting. UI-et er ikke beregnet for folk som ikke kan LUA, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg prøver å stacke opp med 25 quests fra icecrown før cata lunch. Mangler 5 stykk og har funnet en npc som kan gi meg 5, men kan ikke få dem enda. Noen som vet hvilke pre-quester jeg må gjøre først? Lord-Commander Arete Sjekk "kartet" på den ene kommentaren på denne questen (som er gitt av Lord-Commander Arete) http://www.wowhead.com/quest=12840 Chances are at du må levere inn noen av de 2x questene du har i questlogen. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Repaire måtte jeg gjort uansett, så det gjør ikke noe forskjell. Dessuten får man opp en melding om at du nå har blitt reparert og hvor mye det kosta. Har du i det hele tatt prøvd tukui eller? Ja, det har jeg. Jeg kan ikke LUA og etter en og en halv dag ble jeg forbanna fordi jeg ikke kunne forandre på plasseringen av forskjellige ting. UI-et er ikke beregnet for folk som ikke kan LUA, selvfølgelig. Tukui krever ikke at du kan lua i det hele tatt Det har kommet en tillegsaddon som gir deg et interfacevindu in game når man skriver /tukui... Jeg kan absolutt ingenting om Lua men har brukt tukui uten problemer i rundt en uke nå. Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Takker for svaret Calath. Jeg lurte på en ting til, må man faktisk explore entrancen til black rock caverns før LFG systemet funker? Og hvor er entrancen i tilfellet Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Takker for svaret Calath. Jeg lurte på en ting til, må man faktisk explore entrancen til black rock caverns før LFG systemet funker? Og hvor er entrancen i tilfellet http://www.wowwiki.com/Dungeon_Finder You need to discover entrances to the Cataclysm dungeons in order to be able to queue for them in the Dungeon Finder. ... The entrance is just off of the main ring in Blackrock Mountain on the non-jumping path to Blackrock Spire. Head to the eastern side of the ring to see the summoning stone for Blackrock Spire and follow the path. As it turns north there is a blockade blocking the way. Look right to see the instance line. Endret 3. desember 2010 av Calath Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Du måtte aldri kunne LUA for å bruke tukui bare wordpad og leseferdigheter som er bedre enn en 5åring, ikke så vansklig å skifte [False] til [True] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 jeg kan bruke PitBull, Bartender og fontifier. Og det blir som oftest penere enn TukUI. How bout that? Lenke til kommentar
Zt Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nå er vi vel strengt tatt inne på personlige preferanser, er vel ikke mye vits å prøve å diskutere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå