Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rett innpå kl 00.00, kjøpe flyskill og bare fly rundt. Og se, bare se.

For min del blir det gassen i bånn, og et mål om serverfirst rogue. Fly rundt for å se og se tar jeg med alts.

Vi har raid med guilden ellerede på torsdag. Hvis vi ikke klarer å ha 25 mann på 85 tidligere. Vi er nesten 30 mann som har tatt ferie for å levle, så antar vi raider før torsdag for og si det sånn.

Serverfirsts, here we come... again..

Lenke til kommentar

For min del blir det gassen i bånn, og et mål om serverfirst rogue. Fly rundt for å se og se tar jeg med alts.

Vi har raid med guilden ellerede på torsdag. Hvis vi ikke klarer å ha 25 mann på 85 tidligere. Vi er nesten 30 mann som har tatt ferie for å levle, så antar vi raider før torsdag for og si det sånn.

Serverfirsts, here we come... again..

Realm first har jeg ikke tid til :p

Har en kompis som tenker på Realm First Priest

Lenke til kommentar

Er selv beinklar for natt til tirsdag. Har 25 quests ferdige, så jeg planlegger å logge ut i Hrothgar's Landing (sp?) -> logge inn, kjøre flyskill, fly til Icecrown og levere inn alt av quests jeg har, gjøre arena-questene i Icecrown (6*30k), HS til Orgrimmar, fly til Hyjal, trøkke på.

Lenke til kommentar

Er selv beinklar for natt til tirsdag. Har 25 quests ferdige, så jeg planlegger å logge ut i Hrothgar's Landing (sp?) -> logge inn, kjøre flyskill, fly til Icecrown og levere inn alt av quests jeg har, gjøre arena-questene i Icecrown (6*30k), HS til Orgrimmar, fly til Hyjal, trøkke på.

Gjort noe alla det samme, roguen står klar med mat og poisen nok til den store gullmedalje :D fri er skaffet fra jobb også.

Lenke til kommentar

Tullinger. :p

QFT.

Selv har jeg en ganske så streng mor som ryker ut nettverkskabelen når klokken er halv 12/12. Er jeg meget heldig glemmer de det, men det er ikke ofte :p

WTF?

Plutselig så mine foreldre ut som engler.

Riktignok er det snart ti år siden jeg flyttet ut, men alikevel :p

Endret av Badjoker
Lenke til kommentar

WTF?

Plutselig så mine foreldre ut som engler.

Riktignok er det snart ti år siden jeg flyttet ut, men alikevel :p

Og jeg bor fremdeles hjemme..... :p

Kommer meg nok ut i den store vide verden snart. Håpet er å vinne 500.000 på dette juleflax greiene.

Spanter en måneds gametime til alle som vanker i denne tråden.

Lenke til kommentar

Gjort noe alla det samme, roguen står klar med mat og poisen nok til den store gullmedalje :D fri er skaffet fra jobb også.

Fri fra jobb har jeg også skaffet selv. Frem til torsdag klokka 15.00. Har en ganske løs plan i hodet.. Hardcore trøkking fra tirsdag 00.00 til natt til onsdag. Sove seks-syv timer. Spille hele onsdag. Sove litt til torsdag. Spille. Jobbe. Regner med å være 85 før jobb på torsdag.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...