The Doctor Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Fytti faen jeg gleder meg til tirsdag. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Fytti faen jeg gleder meg til tirsdag. Tror faktisk jeg aldri har vært så forberedt og så klar for en expansion som jeg er denne gangen. Sitter og tripper med beina allerede. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Rett innpå kl 00.00, kjøpe flyskill og bare fly rundt. Og se, bare se. Endret 2. desember 2010 av Friction# Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Var så lei av ICC idag at jeg ikke gadd raide med guilden.. nå kom jeg på at det er siste raid uke Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Rett innpå kl 00.00, kjøpe flyskill og bare fly rundt. Og se, bare se. For min del blir det gassen i bånn, og et mål om serverfirst rogue. Fly rundt for å se og se tar jeg med alts. Vi har raid med guilden ellerede på torsdag. Hvis vi ikke klarer å ha 25 mann på 85 tidligere. Vi er nesten 30 mann som har tatt ferie for å levle, så antar vi raider før torsdag for og si det sånn. Serverfirsts, here we come... again.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Gleder meg også til natt til tirsdag, da har jeg antagelig fått fikset internett så jeg kan spille igjen. Kjempefint at nettet ble ødelagt 1.5 uke før cata, sånn at jeg fikk forberedt meg skikkelig de siste ukene før Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 For min del blir det gassen i bånn, og et mål om serverfirst rogue. Fly rundt for å se og se tar jeg med alts. Vi har raid med guilden ellerede på torsdag. Hvis vi ikke klarer å ha 25 mann på 85 tidligere. Vi er nesten 30 mann som har tatt ferie for å levle, så antar vi raider før torsdag for og si det sånn. Serverfirsts, here we come... again.. Realm first har jeg ikke tid til Har en kompis som tenker på Realm First Priest Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Noen som vet om det er bekreftet hvor mye Xp som trengs per level på live? eller om de tallene som var på beta faktisk stemmer overens med live? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 De stemmer overens bortsett fra 84 til 85 som ble justert opp Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Fant ut at en av tanksa i guilden våre er døv. skillz? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ikke veldig. Spiller "lydløst" selv. Dvs, spillyd av og musikk på. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har tenkt å prøve på et par realm first selv. Var førstemann til 450 med herbalism og alchemy (ikke spesielt trygt å springe på kryss og tvers i storm peaks på lv 71 og uten flying). Må prøve på herb og alch igjen Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er selv beinklar for natt til tirsdag. Har 25 quests ferdige, så jeg planlegger å logge ut i Hrothgar's Landing (sp?) -> logge inn, kjøre flyskill, fly til Icecrown og levere inn alt av quests jeg har, gjøre arena-questene i Icecrown (6*30k), HS til Orgrimmar, fly til Hyjal, trøkke på. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tullinger. QFT. Selv har jeg en ganske så streng mor som ryker ut nettverkskabelen når klokken er halv 12/12. Er jeg meget heldig glemmer de det, men det er ikke ofte Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er selv beinklar for natt til tirsdag. Har 25 quests ferdige, så jeg planlegger å logge ut i Hrothgar's Landing (sp?) -> logge inn, kjøre flyskill, fly til Icecrown og levere inn alt av quests jeg har, gjøre arena-questene i Icecrown (6*30k), HS til Orgrimmar, fly til Hyjal, trøkke på. Gjort noe alla det samme, roguen står klar med mat og poisen nok til den store gullmedalje fri er skaffet fra jobb også. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Tullinger. QFT. Selv har jeg en ganske så streng mor som ryker ut nettverkskabelen når klokken er halv 12/12. Er jeg meget heldig glemmer de det, men det er ikke ofte WTF? Plutselig så mine foreldre ut som engler. Riktignok er det snart ti år siden jeg flyttet ut, men alikevel Endret 2. desember 2010 av Badjoker Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 WTF? Plutselig så mine foreldre ut som engler. Riktignok er det snart ti år siden jeg flyttet ut, men alikevel Og jeg bor fremdeles hjemme..... Kommer meg nok ut i den store vide verden snart. Håpet er å vinne 500.000 på dette juleflax greiene. Spanter en måneds gametime til alle som vanker i denne tråden. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Gjort noe alla det samme, roguen står klar med mat og poisen nok til den store gullmedalje fri er skaffet fra jobb også. Fri fra jobb har jeg også skaffet selv. Frem til torsdag klokka 15.00. Har en ganske løs plan i hodet.. Hardcore trøkking fra tirsdag 00.00 til natt til onsdag. Sove seks-syv timer. Spille hele onsdag. Sove litt til torsdag. Spille. Jobbe. Regner med å være 85 før jobb på torsdag. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det jeg også håper på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå