koots Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg oversetter uttrykk direkte hele tiden, både til og fra engelsk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 "stykke av kake" høres så fryktelig dårlig ut at jeg får vondt. Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Hahahaha hysterisk morsomt jo Herlig med norske absurde oversetninger. Endret 2. desember 2010 av Nycoplus Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Skal si jeg er litt imponert! http://www.youtube.com/watch?v=BnSz-eBtLKU&feature=sub Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er det noen steder jeg kan se om jeg faktis har lastet ned den pre-patch-download greien til Cata? Har kjøpt den digitalt over Bnet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Eh, hvis du får spilt WoW nå, har du lastet det ned... Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det er bare å logge seg inn ja, neste gang du starter wow får du en ~700 mb patch. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har gjort det for noen par dager siden, ble bare litt snakk om det i guildchat'n. Men da er jeg klar for den 7 des. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Skal si jeg er litt imponert! *film av huntere* Har du sett WHU sine filmer? Er et US guild der alle er huntere, i lvl 1 drepte de en av de verdensdragene, i lvl 40 clearet de alle demonene utenfor The Dark Portal, og i lvl 50 raidet de Thunder Bluff og drepte Cairne. http://www.youtube.com/watch?v=5Vt1-2sgMHE Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 For at Zul Farrak skal fungere finfint, hvilken level er da best for partyet? Snitt? Classes? Alle i gruppa må være sånn ca lvl 45 Har Tanka ZF som paladin i lvl 41, med en healer i lvl43... stykke av kake lol hva er greien med at folk skal svare på det innlegget der sånn cirka hver tredje måned? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Skal si jeg er litt imponert! *film av huntere* Har du sett WHU sine filmer? Er et US guild der alle er huntere, i lvl 1 drepte de en av de verdensdragene, i lvl 40 clearet de alle demonene utenfor The Dark Portal, og i lvl 50 raidet de Thunder Bluff og drepte Cairne. http://www.youtube.com/watch?v=5Vt1-2sgMHE Tøft tøft, men vi si at det er mye lettere en det de gutta i lvl one twinks driver med, feks 250k HK's som lvl 1 osv ( kjenner han som har det så det er ekte) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Litt sykt å lese hva/how enkelte folk/personer/familier er... I forrige måned drepte en 15-år gammel gutt sin egen mor etter at hun hadde forsøkt å fortelle ham at han ikke burde spill mer den kvelden. Like etter tok han sitt eget liv. I februar døde en 32 år gammel mann etter å ha spilt i fem dager uten søvn, mat eller drikke. Disse har man liksom hørt før,tenkte jeg, men når jeg leste dette så... Den verste historien er kanskje likevel fra mars i år, da et foreldrepar lot sin egen lille datter sulte i hjel mens de var opptatt av sin virtuelle baby på nettet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Finnes massevis av slike historier. Men da er jo det bare å trekke frem gladhistoriene? Boy attacked by moose "feigns death," thanks WoW and then feigned death, causing the moose to lose aggro and leave. "Just like you learn in level 30 in World of Warcraft," the boy is reportedly quoted as saying. Evt. på norsk: - Når du kommer til level 30, lærer du et triks som kalles «fake death». Det var det jeg gjorde – jeg lot som om jeg var død, og da mistet elgen interessen, sier den modige 12-åringen. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Skal si jeg er litt imponert! *film av huntere* Har du sett WHU sine filmer? Er et US guild der alle er huntere, i lvl 1 drepte de en av de verdensdragene, i lvl 40 clearet de alle demonene utenfor The Dark Portal, og i lvl 50 raidet de Thunder Bluff og drepte Cairne. De må ha organisert kitingen sin utrolig bra, da den største bossen foran The Dark Portal hittet DK-en min for 400k, ikke critical. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det er bare rain of fire som treffer så hardt. Melee-hits er veldig veldig svakt. Jeg soloet den som feral druid i katteform. Fikk han ned til 1% da jeg glemte å gå ut av rain of fire. BAM, 400k. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Åh. Nå følte jeg meg litt dum. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det gjør ikke noe. Det gjør alle en gang iblant. Du har godt av det. Det bygger karakter. 1 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Resettes honor i cata? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå