Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For at Zul Farrak skal fungere finfint, hvilken level er da best for partyet?

Snitt? Classes?

Alle i gruppa må være sånn ca lvl 45

Har Tanka ZF som paladin i lvl 41, med en healer i lvl43... stykke av kake

lol hva er greien med at folk skal svare på det innlegget der sånn cirka hver tredje måned?

Lenke til kommentar

Skal si jeg er litt imponert!

*film av huntere*

Har du sett WHU sine filmer? Er et US guild der alle er huntere, i lvl 1 drepte de en av de verdensdragene, i lvl 40 clearet de alle demonene utenfor The Dark Portal, og i lvl 50 raidet de Thunder Bluff og drepte Cairne.

http://www.youtube.com/watch?v=5Vt1-2sgMHE

Tøft tøft, men vi si at det er mye lettere en det de gutta i lvl one twinks driver med, feks 250k HK's som lvl 1 osv :D ( kjenner han som har det så det er ekte)

Lenke til kommentar

Litt sykt å lese hva/how enkelte folk/personer/familier er...

I forrige måned drepte en 15-år gammel gutt sin egen mor etter at hun hadde forsøkt å fortelle ham at han ikke burde spill mer den kvelden. Like etter tok han sitt eget liv.

I februar døde en 32 år gammel mann etter å ha spilt i fem dager uten søvn, mat eller drikke.

Disse har man liksom hørt før,tenkte jeg, men når jeg leste dette så...

Den verste historien er kanskje likevel fra mars i år, da et foreldrepar lot sin egen lille datter sulte i hjel mens de var opptatt av sin virtuelle baby på nettet.

:nei:

Lenke til kommentar

Finnes massevis av slike historier. Men da er jo det bare å trekke frem gladhistoriene?

Boy attacked by moose "feigns death," thanks WoW

and then feigned death, causing the moose to lose aggro and leave. "Just like you learn in level 30 in World of Warcraft," the boy is reportedly quoted as saying.

Evt. på norsk:

- Når du kommer til level 30, lærer du et triks som kalles «fake death». Det var det jeg gjorde – jeg lot som om jeg var død, og da mistet elgen interessen, sier den modige 12-åringen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal si jeg er litt imponert!

*film av huntere*

Har du sett WHU sine filmer? Er et US guild der alle er huntere, i lvl 1 drepte de en av de verdensdragene, i lvl 40 clearet de alle demonene utenfor The Dark Portal, og i lvl 50 raidet de Thunder Bluff og drepte Cairne.

De må ha organisert kitingen sin utrolig bra, da den største bossen foran The Dark Portal hittet DK-en min for 400k, ikke critical.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...