Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til alle dere som farmer low-level quests på level 80s for å få questingsoneachievementene:

DRA TIL HELVETE.

Har nå brukt tredve minutter på en quest i Azshara der jeg skal plukke opp fem items fra bakken rundt et vann. Jeg har 2/5.

Fuck. Dere.

Sug meg. :p

Ingenting er som å oppleve alle de nye quest-områdene. Det er så deilig å se hvordan verdenen har blitt.

Lenke til kommentar

Spaceworld sier

Dette er ett forhåndssalg hvor du betaler for varen ved bestilling og mottar den til lanseringsdato. Ved endring av lanseringsdato eller ved forsinkelser vil du motta informasjon om dette.
Hvordan er det mulig at du mottar varen til lanseringsdato hvis det går gjennom posten? Noen som har erfaring med dette?
Lenke til kommentar

De får jo spillene i butikken lenge før lanseringsdato, da, de har bare ikke lov å legge dem ut i hyllene før datoen. Spaceworld.no er en separat nettbutikk som ikke nødvendigvis samarbeider med butikkene fysisk, så postordresystemet deres er uavhengig av butikkene også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Så vidt jeg vet har den lokale Gamestopen hos meg fått sine Cataclysm for en god stund siden.

De hadde de ihvertfall utstilt når jeg var innom, låst fast vel og merke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det er jeg enig i, skal en bestile online og være 100% sikker på å få det på utgivelsesdato er kjøp fra battle.net det tryggeste.

Lenke til kommentar

Det som er litt kjipt er å kjøpe online-versjonen, også får man CE i julegave og kan ikke legge bonus stæsjet til kontoen sin i etterkant.

Haha, ja. Det var dette som falt meg inn først :p Og det koster nærmere 300kr på Blizzard sin nettside, mot 200,- hos de fleste andre online aktører.

Endret av Okeho
Lenke til kommentar

Også tenkte jeg at jeg skulle få tittelen "The Explorer" før Cataclysm da.

Men Orgrimmar var ikke lett for en stakkars Alliance. Nå er det nemlig sånn at man må gå langt inn i byen, og faktisk komme seg inn i midten av en stor bygning for i det hele tatt få registrert at man har vært i Orgrimmar. Med level 85 guards rundt hvert j*vla hjørne og to stykker ved inngangen til nevnte bygning, så kan man si at jeg døde noen ganger i forsøket. Men til slutt fikk jeg det til :new_woot:

Bare trist at jeg plutselig fant ut at Cataclysm-områdene allerede er lagt til på lista over områder man må explore for å få tittelen... og der kommer man ikke engang inn før 7. desember :cry:

The Explorer, I haz it.

Orgrimmar var slit, og generelt alle steder kontrollert av hordies :p Var alliance når jeg fikk Explorer title

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...