Kleivis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Free migrate på gang ja PvP Realms From: Frostmane, Grim Batol, Outland, Sylvanas To: Genjuros, Xavius Alliance only From: Ravencrest To: Genjuros, Xavius RP Realms From: Argent Dawn To: Darkmoon Faire, Steamwheedle Cartel Hvor er Al'Akir? Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvor er Al'Akir? Antar de håper at folk skal glemme hvor jævlig A:H-ratio Al'Akir har om de bare gjemmer serveren bort. :> Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Alle hordes på Al'Akir bør bli tvangsoverført til allianse. Det hadde vært interessant. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Alle hordes om til alliance? Du ser ikke feilen i utsagnet ditt? Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Nei, den er da helt grammatisk korrekt. 1 Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tror ikke en realm med kun en faction går an, var det jeg siktet til, og om det hadde gått an, ville det definitivt ikke gjort ting bedre Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Til alle dere som farmer low-level quests på level 80s for å få questingsoneachievementene: DRA TIL HELVETE. Har nå brukt tredve minutter på en quest i Azshara der jeg skal plukke opp fem items fra bakken rundt et vann. Jeg har 2/5. Fuck. Dere. Sug meg. Ingenting er som å oppleve alle de nye quest-områdene. Det er så deilig å se hvordan verdenen har blitt. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Spaceworld sier Dette er ett forhåndssalg hvor du betaler for varen ved bestilling og mottar den til lanseringsdato. Ved endring av lanseringsdato eller ved forsinkelser vil du motta informasjon om dette.Hvordan er det mulig at du mottar varen til lanseringsdato hvis det går gjennom posten? Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 De får jo spillene i butikken lenge før lanseringsdato, da, de har bare ikke lov å legge dem ut i hyllene før datoen. Spaceworld.no er en separat nettbutikk som ikke nødvendigvis samarbeider med butikkene fysisk, så postordresystemet deres er uavhengig av butikkene også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Så vidt jeg vet har den lokale Gamestopen hos meg fått sine Cataclysm for en god stund siden. De hadde de ihvertfall utstilt når jeg var innom, låst fast vel og merke. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Men av og til hender det at det ikke kommer frem på dagen allikevel, så hvis du vil kjøpe online kjøp heller på bliz sine sider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det er jeg enig i, skal en bestile online og være 100% sikker på å få det på utgivelsesdato er kjøp fra battle.net det tryggeste. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det som er litt kjipt er å kjøpe online-versjonen, også får man CE i julegave og kan ikke legge bonus stæsjet til kontoen sin i etterkant. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Det som er litt kjipt er å kjøpe online-versjonen, også får man CE i julegave og kan ikke legge bonus stæsjet til kontoen sin i etterkant. Haha, ja. Det var dette som falt meg inn først Og det koster nærmere 300kr på Blizzard sin nettside, mot 200,- hos de fleste andre online aktører. Endret 2. desember 2010 av Okeho Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Også tenkte jeg at jeg skulle få tittelen "The Explorer" før Cataclysm da. Men Orgrimmar var ikke lett for en stakkars Alliance. Nå er det nemlig sånn at man må gå langt inn i byen, og faktisk komme seg inn i midten av en stor bygning for i det hele tatt få registrert at man har vært i Orgrimmar. Med level 85 guards rundt hvert j*vla hjørne og to stykker ved inngangen til nevnte bygning, så kan man si at jeg døde noen ganger i forsøket. Men til slutt fikk jeg det til Bare trist at jeg plutselig fant ut at Cataclysm-områdene allerede er lagt til på lista over områder man må explore for å få tittelen... og der kommer man ikke engang inn før 7. desember The Explorer, I haz it. Orgrimmar var slit, og generelt alle steder kontrollert av hordies Var alliance når jeg fikk Explorer title Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Null problen Rogue <3 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 kun jeg som dro på smile bånnet på dagens julekalender spørsmål? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg tok Explorer for en mnd eller to siden heldigvis. Var ikkenoe problem annet enn at jeg ble pvp enabled rett ved Stormwind og ble ganka av en gjeng 80-folk. Pytt pytt, ressa og stakk og ble ikke ganka pånytt så. Lenke til kommentar
Plappre Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 For at Zul Farrak skal fungere finfint, hvilken level er da best for partyet? Snitt? Classes? Alle i gruppa må være sånn ca lvl 45 Har Tanka ZF som paladin i lvl 41, med en healer i lvl43... stykke av kake Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Vennligst ikke oversett engelske uttrykk direkte til norsk, da det gir muskelspasmer til samtlige som leser det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå