Alliha Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Klager over at WoW er enkelt, og så skal han ha en addon for å gjøre spillet enklere. Understand I do not. Det er jo bare kartet. Einaste eg brukar det til er slik at eg kan ha det i windowed mode. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Du kan det med blizz ditt også. Pila oppe i høyre hjørne. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Free migrate på gang ja PvP Realms From: Frostmane, Grim Batol, Outland, Sylvanas To: Genjuros, Xavius Alliance only From: Ravencrest To: Genjuros, Xavius RP Realms From: Argent Dawn To: Darkmoon Faire, Steamwheedle Cartel Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 OH! Ally only! Gikk queue på 90 idag. BTW Slimda: Hvorfor bruke addons får å gjøre ting lettere når du har bots? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Blærh, har ingen toons tilgjengelig for transfer. Tenker jeg flytter tilbake til min gamle server om to uker, noen andre her som er på Vek'nilash? JuletreDuden: see what you did thar. Også har du 1337 i signaturen din Endret 1. desember 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Til alle dere som farmer low-level quests på level 80s for å få questingsoneachievementene: DRA TIL HELVETE. Har nå brukt tredve minutter på en quest i Azshara der jeg skal plukke opp fem items fra bakken rundt et vann. Jeg har 2/5. Fuck. Dere. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Og sjansen for at noen av de er oss er? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Blærh, har ingen toons tilgjengelig for transfer. Tenker jeg flytter tilbake til min gamle server om to uker, noen andre her som er på Vek'nilash? JuletreDuden: see what you did thar. Også har du 1337 i signaturen din Logikk :3 Når ting er lett, hvorfor bruke addons som gjør ting lette skrev slimda. jeg skriver, hvorfor gjøre ting lette, når du kan gjøre alt uten å gjøre noe som helst? Men bots. aldri brukt Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Og sjansen for at noen av de er oss er? Hvis du så en veldig sinna troll mage i general istad var det meg. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Og sjansen for at noen av de er oss er? Hvis du så en veldig sinna troll mage i general istad var det meg. Å f..... PS: en erklæring er ikke nok. full unnskyldning takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 I tillegg for å få Loremaster, så gjør jeg det for loren sin del. Å faktisk lese questene i motsetning til når jeg levlet opp, gjør det hele mer interessant. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det er det du liker å fortelle andre, sant? Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Øy gutta, tenker å skrive et lite innlegg hvor jeg prøver å finne folk til guilden min "come Cataclysm". Er det greit å gjøre her i denne tråden eller foretrekkes det egne tråder for sånt? Fant ingen guidelines til forumet, tenkte det var best å spørre først. :> Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Kjenner det rykker litt i kølla ja, må ærlig innrømme det. Dessuten er det ikke noe utbredt problem på serveren min. Holder på å levle flere alter uten problem. Endret 1. desember 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det er et eget forum for guildrekruttering, men ingen leser der. Bare lag en ny tråd her i Wow-forumet du, og sats på at folk som vil joine guild ser den før en mod. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Takk for kjapt svar. Lagte en tråd her jeg, ettersom guildrekrutteringsdelen var skremmende død. Linker forøvrig også til rekrutteringsposten, tilfelle noen skulle være interessert: http://pastie.org/1339671 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Også tenkte jeg at jeg skulle få tittelen "The Explorer" før Cataclysm da. Men Orgrimmar var ikke lett for en stakkars Alliance. Nå er det nemlig sånn at man må gå langt inn i byen, og faktisk komme seg inn i midten av en stor bygning for i det hele tatt få registrert at man har vært i Orgrimmar. Med level 85 guards rundt hvert j*vla hjørne og to stykker ved inngangen til nevnte bygning, så kan man si at jeg døde noen ganger i forsøket. Men til slutt fikk jeg det til Bare trist at jeg plutselig fant ut at Cataclysm-områdene allerede er lagt til på lista over områder man må explore for å få tittelen... og der kommer man ikke engang inn før 7. desember Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Stamina hele veien. Serr? Ikke noe block, dodge, parry osv, osv osv? Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Stamina hele veien. Serr? Ikke noe block, dodge, parry osv, osv osv? Skal være mulig å plukke med seg nok dodge, parry og expertise av gear alene. Jeg er enig når det kommer til gems, stamina hele veien. Ellers vil det meste av gera ha alt du trenger på seg. Nå er det ikke lengre noen defense cap, så plukk opp alt du tror du trenger. Er ikke verre enn det nowadays. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå