Kraziebone Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hepp! Ca 3 timer etter at jeg kiter Gamon fra Orgrimmar til Thunder Bluff blir han immune mot Slows og stuns. Han har i teilleg Charge, Battle shout, og en 2h øks. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det er fordi de vil ta deg ut før du oneshotter hele laget. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Noen som har erfaring med å forhåndsbestille spill fra nettet? Ser at spaceworld selge cataclysm for 199,- over nett inkl frakt! Når kan jeg vente å motta spillet vis jeg bestiller derifra? http://www.spaceworld.no/spill-og-konsoll/diverse-3/world-of-warcraft/world-of-warcraft-cataclysm-pc/ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nå har ikke jeg erfaring med å bestille fysisk kopi fra nettet, men jeg har kompiser som har dårlig erfaring med det å få det på release date. Hvorfor kjøper du ikke på battle.net? 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 D: ...Alt er jo endra. Cataclysm har jo ikkje komt endå ein gang? :C edit: og wrath koste to mana?! Eg savne vanilla. Ja helt enig, vanilla var best, tbc var ok og resten suger. 40m raids med vanskelig trash og noen skikkelig utfordrende rep grinds var tingen det. Alt det nye er bare for noobs, bli$$ bare MÅ jo cater to the casuals. faen ass, hvorfor sluttet jeg EQ for dette dritet her. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Da har jeg endelig fått oppgradert til Cataclysm og slengt inn to måneder med gametime. Edit: Helvete. Cataclysm på tirsdag. Det er ikke lenge til Endret 1. desember 2010 av Friction# Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Gleder meg. Klart å McGyvere en slags ferie den uka også så jeg kan levle kjapt :> Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg skal lane med noen kompiser neste helg så da går det vel unna. Gidder ikke skulke noe skole fordi Cataclysm launcher Kanskje onsdagen da, men men. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Gleder meg. Klart å McGyvere en slags ferie den uka også så jeg kan levle kjapt :> Du skal ikke botte til 85 da? trommelyd.no 2 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Oh no he didn't! Hater patcher, faens craplinje. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Gleder meg. Klart å McGyvere en slags ferie den uka også så jeg kan levle kjapt :> Du skal ikke botte til 85 da? trommelyd.no *applaus* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hah. Amatører hele gjengen. Hvem tror du ikke har ferie fra og med neste uke, frem til 3 januar? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hah. Amatører hele gjengen. Hvem tror du ikke har ferie fra og med neste uke, frem til 3 januar? Wait, I got this...du? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 D: ...Alt er jo endra. Cataclysm har jo ikkje komt endå ein gang? :C edit: og wrath koste to mana?! Eg savne vanilla. Ja helt enig, vanilla var best, tbc var ok og resten suger. 40m raids med vanskelig trash og noen skikkelig utfordrende rep grinds var tingen det. Alt det nye er bare for noobs, bli$$ bare MÅ jo cater to the casuals. faen ass, hvorfor sluttet jeg EQ for dette dritet her. Herregud, etterkvart som eg spele, dess meir går det opp for meg at dette er rekna for tilbakeståande tiåringar. Ein skal ikkje gå mellom små landsbyar sjølv ein gang. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Gleder meg. Klart å McGyvere en slags ferie den uka også så jeg kan levle kjapt :> Du skal ikke botte til 85 da? trommelyd.no Nå tror jeg du glatt ignorerte grunnen til en handling for å skape et argument med det formål å rakke ned på person. Jeg biter ikke Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nei, du får vel et program til å bite for deg også. 1 Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Herregud, etterkvart som eg spele, dess meir går det opp for meg at dette er rekna for tilbakeståande tiåringar. Ein skal ikkje gå mellom små landsbyar sjølv ein gang. Jeg skjønner ikke hvordan du kan greier å tenke på en slik måte. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Det er skremmande lett nå! Eg forventar dog at det blir vanskelegare etterkvart. edit: nokon som anbefala meg ein add-on som liknar på cartographer? Den virkar ikkje heilt fint lenger. Endret 1. desember 2010 av Alliha Lenke til kommentar
flickflack Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Litt av greiene med cata er jo at det skal bli mye vanskeligere. Wrath har jo vært: stand in green, aaaand in fire (why not?), fire up a cigarette and aoe everything. Sjekk ut filmene til totalbiscut på youtube. Spesielt "Wipe-a-thon"-filmene gir meg håp om noe godt i vente. Ah, gleder meg til Stonecore. Edit: vekk med leif. Endret 1. desember 2010 av flickflack Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ikke for å ødelegge noe her men heroics har blitt hardt nerfet siden den tid In other news: siste raid før Cata, wehey! ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå