Maeriwen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg er fremdeles ikke sikker på hvor lang tid det tar hvis man går inn for det, noen levla 80-85 på beta faderlig fort, iløpet av en natt, men alle er forskjellige. Men 2 uker med leveling + gearing er god tid det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Sånt der gjør at jeg er glad jeg ikke er i noe guild. Liker å styre tiden min selv, ikke være redd for å ikke få gjort alt guildet vil jeg må gjøre. Lenke til kommentar
j0pp Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 fatal error #132 (0x85100084) jaja! Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Vel, hadde jeg ikke likt de reglene hadde jeg ikke vært i den guilden. Nå satser vår raidgruppe på å få alt av server first, så da må man nesten begynne tidlig Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Sånt der gjør at jeg er glad jeg ikke er i noe guild. Liker å styre tiden min selv, ikke være redd for å ikke få gjort alt guildet vil jeg må gjøre. Du er bare redd for å ikke klare det, samme som med dungeons Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Vi aimer ikke så mye first. bare kjapp progress når vi først er i gang. skal nok evt aime first på 4.1, 10m that is. Lenke til kommentar
j0pp Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 noen som kan hjelpe with this error fatal error #132 (0x85100084)? har søkt i google fant ingen svar delete cache funker ikke Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) noen som kan hjelpe with this error fatal error #132 (0x85100084)? har søkt i google fant ingen svar delete cache funker ikke The 132 error simply reports that something was not processed correctly. Because this is such a general error, it can be difficult to find the cause and an ultimate solution. In many cases the information below the actual Error #132 message can help better describe the cause, however in the majority of cases the error will simply depict an error within memory. Please note that while the system memory (RAM) may in fact be the cause of this error in some cases, many other causes must be taken into account. The information below shows common 132 errors, and some helpful troubleshooting. However, while this troubleshooting may be a good jumping off point, in no way is it meant as a complete solution to each user's 132 error. http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=10021053 Det var forøvrig første resultat i et google søk. Endret 1. desember 2010 av nazrm Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nå satser vår raidgruppe på å få alt av server first, så da må man nesten begynne tidlig Nja, det er vel bare TFR som er konkurrenter av de gamle 25-mann'sene på AD? Skal man ta server first's er vel sjangsen mye større som 10 manns i første tier; så får vi se om AE 10-man eller TFR 10-man tar premien (Eller en 10-man som ingen har hørt om før). Lenke til kommentar
j0pp Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) noen som kan hjelpe with this error fatal error #132 (0x85100084)? har søkt i google fant ingen svar delete cache funker ikke The 132 error simply reports that something was not processed correctly. Because this is such a general error, it can be difficult to find the cause and an ultimate solution. In many cases the information below the actual Error #132 message can help better describe the cause, however in the majority of cases the error will simply depict an error within memory. Please note that while the system memory (RAM) may in fact be the cause of this error in some cases, many other causes must be taken into account. The information below shows common 132 errors, and some helpful troubleshooting. However, while this troubleshooting may be a good jumping off point, in no way is it meant as a complete solution to each user's 132 error. http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=10021053 Det var forøvrig første resultat i et google søk. takk for svar nazrm. tviler på d kan være min ram som er problem har ikke hatt noen problemer før den ny mini patchen kom. *edit* Jeg kan logge meg inn på warlocken min men på warrioren går ikke ann Endret 1. desember 2010 av j0pp Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Nå satser vår raidgruppe på å få alt av server first, så da må man nesten begynne tidlig Nja, det er vel bare TFR som er konkurrenter av de gamle 25-mann'sene på AD? Skal man ta server first's er vel sjangsen mye større som 10 manns i første tier; så får vi se om AE 10-man eller TFR 10-man tar premien (Eller en 10-man som ingen har hørt om før). Raider 10mann, ikke 25. TFR raider 25 og har ikke planer om 10mann (ut fra det jeg vet ;P), mens AE raider begge deler. Endret 1. desember 2010 av Maeriwen Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Raider 10mann, ikke 25. TFR raider 25 og har ikke planer om 10mann (ut fra det jeg vet ;P), mens AE raider begge deler. Yarr, blir vel uansett sånn at et guild raider første uken de har nok folk til det; så kan offisielle clears komme på fastsatt start dato. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ja officers i guilden har bestemt at vi skal starte å raide 6 januar... kommer jo til å ha fult hc gear på alle altene mine til da >_> Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg føler folk hopper på meg med en gang jeg kommer ut av stealth med roguen min i BG. Det er fordi de vil ta deg ut før du oneshotter hele laget. 2 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Oooooog der var eg begynt på nytt igjen. Atter ein gang. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Velkommen tilbake. Hvor spiller du? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Etter overbevising frå ein kompis spelar eg på Earthern Ring. 1 Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Etter 2 timer og 12 minutter på lvl 79 dinget jeg endelig 80 på pallyen! Noen som har tips til en side med hva jeg burde stacke av stats som tank? Har aldri tanket HCs før. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) D: ...Alt er jo endra. Cataclysm har jo ikkje komt endå ein gang? :C edit: og wrath koste to mana?! Eg savne vanilla. Endret 1. desember 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå