John Keats Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 MM :-o Og i tilegg til å ha det kjempemoro med å optimalisere profilene mine, spiller jeg casual på paladinen, gjør ferdig førstegangstjenesten, lærer meg å perfeksjonere både baking og matlaging og leser matte og fysikk så jeg er forberedt til å begynne studier. Må kanskje droppe den siste pilsen på byen, eller hoppe over popkornet på kino, men så som så med det. Det går jo heller ikke utover noen andre. Hva kul angår får det bli opp til de som kjenner meg å bedømme, vanskelig å være objektiv ovenfor seg selv. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Så du rettferdiggjør å jukse i et spill med at du gjør andre ting enn å bare spille? Logikken din er på nivå med en treårings. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nja, men pengene blir forsåvidt bare liggende å råtne i en guildbank. Det spennende for min del er å optimalisere så jeg får mest mulig gold/hour Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Du jukser i et spill ved å betale for mange kontoer for å tjene in-game penger du ikke bruker på noe som helst? Hvorfor ikke bare kjøpe gull og spare deg tiden? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Gold farmer. AKA Idioter Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Du jukser i et spill ved å betale for mange kontoer for å tjene in-game penger du ikke bruker på noe som helst? Hvorfor ikke bare kjøpe gull og spare deg tiden? Så problemet ditt er ikke botingen i seg selv, men at jeg ikke spiller på en måte du mener er riktig? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det handler ikke om at jeg mener den ikke er riktig, det handler om at det er juks. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det er med andre ord viktigere å følge en regel en å reflektere over hva regelen innebærer? Til å ha en House-avatar er du forbausende lite lik fyren. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Han burde vel fått ny avatar om noen timer, han Pokey. Hva boter angår er det no-go. Men kos deg, slå deg løs, etc etc. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ikke nok med at du skryter over bottingen min, men du skryter over at du "optimaliserer gold/hour" samt har et aktivt liv i virkeligheten. Og pengene ligger, som du sier, i banken og råtner. Jaja. Du får gjøre hva du vil. Ikke vits å prøve å diskutere med noen som fryder seg i å jukse. 2 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det er med andre ord viktigere å følge en regel en å reflektere over hva regelen innebærer? Til å ha en House-avatar er du forbausende lite lik fyren. Skal vi se. Du botter, eller lar programmer gjøre jobben for deg. Du bruker ca 400 kr for dette, eller 4800 kr i året. Du spiller i teorien ikke spillet selv, men pugger til andre ting(skole). For andre folk dreper du ting dem trenger, og kan evt selge gullet til andre. Moralske regler sier at du herper for flere enn deg selv, du kaster bort penger på noe du ikke driver med. Reglene sier også at det ikke er lov. Du gir også andre folk en forsprang om du slger gullet, og deg selv om du gjør det. Want more? 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det er med andre ord viktigere å følge en regel en å reflektere over hva regelen innebærer? Til å ha en House-avatar er du forbausende lite lik fyren. Du trenger se på mer House. Hans ideologi er ikke at alle regler er teite. Han mener at regler som ikke er idiotiske skal følges, sesong 7 episode 1. Regelen mot botting er der fordi det skaper sinnsykt store forskjeller og gir store fordeler mellom de som spiller selv slik spillet skal spilles, og de som bare driter i alt og lar programmer styre karakterene sine. Derfor er det ulovlig og stemplet som juks. Fordi det er juks. Mener du at regelen mot botting er urettferdig og teit er du dessverre en idiot. Du bør og følge bedre med når du ser på House M.D i stedet for å bare skumme gjennom episoder for å kunne referere til det på nettet og føle deg forbanna kul. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Jeg har heller aldri nevnt at alle regler er teite. Jeg kan min House utmerket takk En regel som under visse vilkår som at jeg faktisk ikke bruker dette gullet utgjør en forskjell på veldig nøyaktig ingenting kontra om jeg skulle manuelt ha farmet det opp. At jeg er rikere enn andre som ikke har råd til ÅHUFF, 400 I MÅNEDEN, for noe jeg synes er spennende er ikke et argument. Derimot tror jeg at å ikke greie å debattere saklig, og dermed måtte bruke ord som "idiot" i allefall ikke setter deg noe høyere på stigen enn meg. Endret 30. november 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) K. En regel som under visse vilkår som at jeg faktisk ikke bruker dette gullet utgjør en forskjell på veldig nøyaktig ingenting kontra om jeg skulle manuelt ha farmet det opp. Les postene til folk over deg før du svarer idiotisk. Ja, jeg velger ordet idiotisk om ting som er idiotisk. OH FEEL THE HERSKETEKNIKK, sant? Nei tror ikke det. Endret 30. november 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det faktum at du botter setter deg desverre nederst på stigen i WoW-miljøet 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Detectable, du kan få gi 100 av de til meg. Jeg trenger gametime. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg synes virkelig argumentene dine om at "Jeg har et liv så det går greit om jeg botter" var latterlige og patetiske. Dette er helt feil sted for å skryte av jukset ditt. Gå til et forum med likesinnede takk. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Forøvrig; botting er vel imot både Terms of Service og UELAen til World of Warcraft? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Forøvrig; botting er vel imot både Terms of Service og UELAen til World of Warcraft? Strngt imot. dem har tilog med et program som skal kontre det: Warden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå